Zamknięty przez: mkm 18-04-2017, 19:47 |
Cari 1.6 by PiotrekSL4 |
Autor |
Wiadomość |
PiotrekSL4
Mitsumaniak

Auto: Cari 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 347 Skąd: Tomaszów Maz.
|
Wysłany: 07-04-2010, 16:57
|
|
|
wash napisał/a: | Norma w 1.6 sprzed liftingu. |
Teraz to i ja wiem. Dobrze że nie kupiłem alu z rozstawem 4 x 114,3 |
_________________ Wspomnienie...
 |
|
|
|
 |
Juiceman
Mitsumaniak Murgrabia Juice

Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8679 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
|
Wysłany: 07-04-2010, 17:05
|
|
|
1.6 zawsze miało 4x100 ; ) natomiast 1.8GDI 4x114,3 i plug&play z galantem przedliftowym jeśli chodzi o klocki tarcze etc. |
_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
***********************************
Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
|
|
|
 |
PiotrekSL4
Mitsumaniak

Auto: Cari 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 347 Skąd: Tomaszów Maz.
|
Wysłany: 11-04-2010, 18:50
|
|
|
Felgi alu na lato kupione. 15 stki 6,5 cala szer, ET 38. Pasują niemal genialnie. Choc obawiam się że rant z tyłu może trche przeszkadzać. Szukam do nich gum 195/55. I poważnie zastanawiam sie nad sprężynami jakieś -40. Fotki niebawem |
_________________ Wspomnienie...
 |
|
|
|
 |
Juiceman
Mitsumaniak Murgrabia Juice

Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8679 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
|
Wysłany: 11-04-2010, 19:40
|
|
|
Tego stwierdzenia jestem pewien na 200% oczywiście tyczy się Carism przedliftowych : ), dopiero polifcie było 4x114,3 |
_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
***********************************
Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 |
|
|
|
 |
PiotrekSL4
Mitsumaniak

Auto: Cari 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 347 Skąd: Tomaszów Maz.
|
Wysłany: 04-06-2010, 21:03
|
|
|
Dzisiaj zmieniłem termostat. Zarówno stary jak i nowy miał nabite 82 stopnie C. Powodem wymiany pyła wędrująca wskazówka od tempetratur. Przy normalnej jeżdzie stała na połowie natomiast w korku latem dochodziła do 3/4 skali, wtedy włączał się wentylator i zbijał ją znów do połowy skali.
Po wymianie temperatura przy normalnej jeżdzie cofnęła się jakby od połowy skali w lewo z 1 kreskę. Ale wskazówka nadal wędruje poza połowę skali gdy stoi się, dłuższy czas. Czyli stary termostat działał tak samo.
Czy tak ma być?? |
_________________ Wspomnienie...
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 04-06-2010, 21:09
|
|
|
PiotrekSL4, sprawdź drożność chlodnicy |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
PiotrekSL4
Mitsumaniak

Auto: Cari 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 347 Skąd: Tomaszów Maz.
|
Wysłany: 04-06-2010, 21:18
|
|
|
robertdg napisał/a: | sprawdź drożność chlodnicy |
Jak dokładnie to zrobić?? |
_________________ Wspomnienie...
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 04-06-2010, 21:42
|
|
|
Spora roznica temperatury weza wlotowego i wylotowego tuz przed wlaczeniem sie wentylatora moze o tym swiadczyc(rura wychodzaca od termostatu goraca, druga rura wychodzaca z chlodnicy chlodna albo zimna), ofkors przy założeniu ze obieg i termostat jest sprawny |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
PiotrekSL4
Mitsumaniak

Auto: Cari 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 347 Skąd: Tomaszów Maz.
|
Wysłany: 14-06-2010, 18:08
|
|
|
robertdg napisał/a: | Spora roznica temperatury weza wlotowego i wylotowego |
Obydwa węże są jedankowo gorące. Po tygodniu od wymiany termostatu, odpowietrzeniu układu i dolaniu płynu który uciekł podczas wymiany wskazówka po nagrzaniu auto ciągle znajduje sie w jednym położeniu. Niemal na połowie. Oby nic się w tej kwestii nie zmieniało. |
_________________ Wspomnienie...
 |
|
|
|
 |
PiotrekSL4
Mitsumaniak

Auto: Cari 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 347 Skąd: Tomaszów Maz.
|
Wysłany: 26-09-2010, 13:15
|
|
|
W jaki sposób mogę wymienić świece w Carismie. Z dwoma nie bedzie problemu gdyż wystarczy zdjąć fajki i juz mamy do nich dostęp, natomiast na dwoch pozostalych są cewki. I tu pojawia sie problem. wystarczy je odkrecic i już. Proszę o podpowiedż. |
_________________ Wspomnienie...
 |
|
|
|
 |
marcin111177
Nowy Forumowicz
Auto: carisma 1.6 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 25 Skąd: Tomaszów Mazowiecki
|
Wysłany: 30-10-2010, 18:39
|
|
|
witam ziomal.. dopiero teraz mam internet i zobaczyłem Twoją wiadomość.
P.S. ładne autko.. i niech nikt nie mówi inaczej!! |
_________________ gdyby starzy mogli a młodzi wiedzieli...
 |
|
|
|
 |
PiotrekSL4
Mitsumaniak

Auto: Cari 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 347 Skąd: Tomaszów Maz.
|
Wysłany: 24-02-2011, 20:38
|
|
|
Chcę wymienić świece w Carismie, ma LPG. Czy kupić zwykłe jakie dadzą mi w sklepie, czy może jakieś dedykowane do gazu (chyba chodzi tu o mniejszą przerwę). Coś polecacie?? |
_________________ Wspomnienie...
 |
|
|
|
 |
RoBSoN_97
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Carisma GLS Exlusiv
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Sty 2010 Posty: 444 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 26-02-2011, 17:34
|
|
|
Ja do tej pory jeździłem na NGK BKR6E w swojej Cari 1,8 też z gazem i w pełni zadowolony! Również zbliża mi się wymiana świec, ale z racji przebiegu. W tym tygodniu do nich zaglądałem i są w dobrym stanie
Z ciekawości pochodziłem po innych forach i polecają do gazu NGK BKR6E i ja też ci je polecam |
_________________ Zobacz moje Mitsu
 |
|
|
|
 |
PiotrekSL4
Mitsumaniak

Auto: Cari 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 347 Skąd: Tomaszów Maz.
|
Wysłany: 07-03-2011, 21:11
|
|
|
Rzecz dotyczy lewych tylnych drzwi. Z początku nie otwierały się od zewnątrz. Rozebrałem posklejałem. Było dobrze jakiś czas. Pękło ponownie. Z braku czasu nie mogłem się tym zająć i co gorsza nie działa też klamka od środka. I drzwi nie otwierają się w ogóle. Nie dostanę się do środka bez rozebrania boczku. Próbowałem odkręcić z zawiasów ale trzyma ogranicznik. Jak zrobić te drzwi?? |
_________________ Wspomnienie...
 |
|
|
|
 |
|