Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Piszczenie i buczenie hamulców.
Autor Wiadomość
niezawodny 
Forumowicz

Auto: Outlander 2008 2,2 DID Instyle
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 75
Skąd: Kraków
Wysłany: 21-12-2009, 22:54   

tytko napisał/a:
U mnie też piszczą oryginalne hample , ale tylko przy bardzo małych prędkościach tzn. 5-15 km

U mnie z kolei buczą przy niskich prędkościach, natomiast przy dużych jest cisza.

[ Dodano: 21-12-2009, 22:59 ]
mitsu00 napisał/a:

A tak na marginesie to oryginalne wytrzymywały mi 17-20 tys. km, więc też nie za wiele.
Pozdr.

Jeżeli to jest prawda to jest to skandal i bardzo poważna wada jak dla mnie.
W porównywalnym samochodzie jakim jest X-Trail oryginalne klocki wytrzymały mi 60.000 km przód i 100.000 tył

Piszcie jakie przebiegi zrobiliście na oryginalnych klockach!

Widzę że będę musiał zrobić oględziny u siebie bo mam na budziku 25kkm
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 21-12-2009, 23:18   

niezawodny napisał/a:
Jeżeli to jest prawda to jest to skandal i bardzo poważna wada jak dla mnie.
W porównywalnym samochodzie jakim jest X-Trail oryginalne klocki wytrzymały mi 60.000 km przód i 100.000 tył

Piszcie jakie przebiegi zrobiliście na oryginalnych klockach!

Widzę że będę musiał zrobić oględziny u siebie bo mam na budziku 25kkm


W/g mnie przyczyną mogą być za małe tarcze na przedniej osi. Outlander waży chyba 1800 kg na sucho bez pasażerów. Z bagażami i rodzinką na pokładzie będzie ponad 2 tony. Też uważam że 17-20 tys. km to skandal. Miej też na uwadze że jak hamulce zaczną ci buczeć przy tzw "dojeżdżaniu" to klocków juz prawie nie ma i pora je wymienić. Oryginalne klocki nie maja czujnika zużycia wiec trzeba sprawdzać ich grubość.

Pozdr.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
markyz
[Usunięty]

Wysłany: 22-12-2009, 07:36   

Moje przejechaly 50tys ale wymienilem tylko dlatego ze juz piszczaly. Wg mechanika moglem jeszcze spokojnie dodac 10tys km
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 22-12-2009, 16:57   

niezawodny napisał/a:
jakie przebiegi zrobiliście na oryginalnych klockach
40kkm - sygnalizowały już wymianę od 3kkm
mitsu00 napisał/a:
Miej też na uwadze że jak hamulce zaczną ci buczeć przy tzw "dojeżdżaniu" to klocków juz prawie nie ma i pora je wymienić. Oryginalne klocki nie maja czujnika zużycia wiec trzeba sprawdzać ich grubość.
Buczenie nie oznacza konieczności wymiany - buczały mi od ok. 15kkm. Ori klocki posiadają tzw akustyczny czujnik wymiany - czyli prymitywną blaszkę, która sygnalizuje dźwiękiem (jakby był całkowicie zuzyty klocek) konieczność wymiany
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
słoń
[Usunięty]

Wysłany: 23-12-2009, 22:11   

cos z ymi klockami w outkach jest chyba nie tak, albo macie chlopaki "ciezkie kopytka". w mojej Elżbiecie mam 118 kkm i klocki wygladaja jakby mialy nastepne tyle wytrzymac.predzej tarcze sie zwichruja niz te klocki zedra.pozdrawiam kolegow.siemka jmgmotocykle ziomalu
 
 
jmgmotocykle 
Forumowicz
marcin78

Auto: outlander 2.2 156ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 353
Skąd: oleśnica
Wysłany: 23-12-2009, 22:39   

aa dziekuję słoniu - jak bedziesz w okilicy to zapraszam, na kawkę... co do twojej wypowiedzi - to mam bardzo cięzką nogę....
_________________
Proste są dla szybkich aut, zakręty - dla szybkich kierowców
 
 
 
wowo 
Forumowicz


Auto: Outlander 2008 2.0 D Intense+
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Gru 2008
Posty: 102
Skąd: Kraków
Wysłany: 24-12-2009, 23:32   

mitsu00 napisał/a:
U mnie od 11 tys. km na przedniej osi działają tarcze Ashika i klocki Textar. :mrgreen:

Pozdr.


Witaj

Czy mmożesz podać linki do tych tarcz i klocków? Czy kupowałeś w Polsce (ew. gdzie)?

Pozdrawiam

Wojtek
_________________
W końcu dojrzałem - Outek to optymalny wybór :-)
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 25-12-2009, 00:31   

wowo napisał/a:
mitsu00 napisał/a:
U mnie od 11 tys. km na przedniej osi działają tarcze Ashika i klocki Textar. :mrgreen:

Pozdr.


Witaj

Czy mmożesz podać linki do tych tarcz i klocków? Czy kupowałeś w Polsce (ew. gdzie)?

Pozdrawiam

Wojtek


Kupiłem wszystko z www.mksserwis.pl Ale na Allegro też są.

Pozdr.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
wtw 
Forumowicz

Auto: Outlander Intense 2.0 DID
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 31
Skąd: Otwock
Wysłany: 13-01-2010, 13:06   

Witam Panowie, co do buczących hamulców, szczególnie przy dohamowywaniu to odsyłam do tego tematu i powiem wam, że nie ma konieczności wymiany klocków. Miałem ten sam problem, pojechałem do serwisu i zamienili mi tylko miejscami prowadniki zacisków oraz przeczyścili hamulce i jak na razie nic nie buczy, a minęło już pół roku i parą tysięcy km przejechałem. Powiem Wam jeszcze, że pan, który przyjmował mój samochód do serwisu, poinformował mnie, że owa zamiana jest nawet zalecana przez importera naszych Outków.
Pozdrawiam
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 13-01-2010, 13:52   

wtw napisał/a:
Witam Panowie, co do buczących hamulców, szczególnie przy dohamowywaniu to odsyłam do tego tematu i powiem wam, że nie ma konieczności wymiany klocków. Miałem ten sam problem, pojechałem do serwisu i zamienili mi tylko miejscami prowadniki zacisków oraz przeczyścili hamulce i jak na razie nic nie buczy, a minęło już pół roku i parą tysięcy km przejechałem. Powiem Wam jeszcze, że pan, który przyjmował mój samochód do serwisu, poinformował mnie, że owa zamiana jest nawet zalecana przez importera naszych Outków.
Pozdrawiam


No to cię troszkę zdziwię bo ASO też mi to robiło i pomoglo doraźnie przez jakieś 5 tys km. Potem halas wrócił. Zmieniłem tarcze i klocki i biję sie w pierś ale od 15 tys km cisza, spokój. I oby tak dalej..... :D

Pozdr.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
wtw 
Forumowicz

Auto: Outlander Intense 2.0 DID
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 31
Skąd: Otwock
Wysłany: 13-01-2010, 15:58   

Hmm to ciekawe co piszesz, ja od czasu czerwcowego przeglądu, kiedy to serwis uporał się z problemem buczenia, zrobiłem jakieś 9 kkm i jak na razie nic nie piszczy i nie buczy i oby tak dalej. Myślę, że jednak chyba taniej jest najpierw wykonać ową zamianę, a dopiero gdy to nie zda egzaminu, wymienić klocki i tarcze. Zawsze to parę tysięcy km do przodu :D
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 13-01-2010, 16:13   

I tak i nie. Zależy jak kto na to patrzy i co chce osiągnąć. Mnie wymiana pomogła nie tylko w kwestii usunięcia buczenia. Auto hamuje teraz o wiele lepiej. Hamulce biorą teraz szybciej i nie trzeba wciskać pedalu hamulca tak mocno jak w oryginalnym set up-ie. A największym plusem w moim przypadku uważam fakt że klocki teraz nie zuzywają się tak szybko jak oryginalne i kurzą mniej. oryginalne wymieniałem 2 razy po przejechaniu średnio 17 tys km. Uważam to za lekką przesadę. A koszt takiej operacji razem z wymianą to mniej niż koszt 1 oryginalnej tarczy w ASO :D

Pozdr.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 13-01-2010, 17:50   

mitsu00 napisał/a:
Hamulce biorą teraz szybciej i nie trzeba wciskać pedalu hamulca tak mocno jak w oryginalnym set up-ie. A największym plusem w moim przypadku uważam fakt że klocki teraz nie zuzywają się tak szybko jak oryginalne i kurzą mniej
u mnie też. Lepiej też hamują. Tarcze na razie mam ori. Ori kLocki wymiana na TRW po 40kkm.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
adrian71 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Outlander Intense+
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 134
Skąd: Wrocław
Wysłany: 18-01-2010, 21:24   

Kupilem te same tarcze i klocki co Mitsu00, od momentu wymiany minelo 5000 km, wymienialem przed swietami, moim zdaniem o niebo lepsze niz te orginalne, duzo lepiej hamuja! Obsluga w mks tez bardzo mila, caly zestaw wyszedl mnie ok 400zl + zalozenie w warsztacie 120zl. Polecam taka forme zmiany bo w ASO zaplacicie ok 2000zl ;)
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 18-01-2010, 21:35   

adrian71 napisał/a:
Kupilem te same tarcze i klocki co Mitsu00, od momentu wymiany minelo 5000 km, wymienialem przed swietami, moim zdaniem o niebo lepsze niz te orginalne, duzo lepiej hamuja! Obsluga w mks tez bardzo mila, caly zestaw wyszedl mnie ok 400zl + zalozenie w warsztacie 120zl. Polecam taka forme zmiany bo w ASO zaplacicie ok 2000zl ;)


No to GIT :D

Pozdr.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.