Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
System bezkluczykowy
Autor Wiadomość
tommy99 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander Intense+ 2008
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 13
Skąd: Leszno
Wysłany: 20-01-2010, 00:15   

Witam
Zauważyłem, że będąc w skórzanych rękawiczkach i wkładając rękę między klamkę, a drzwi system nie odbezpiecza zamków. Po zdjęciu rękawiczki jest OK. Pozdrawiam
 
 
sylb 
Forumowicz


Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 593
Skąd: Małopolska
Wysłany: 20-01-2010, 00:41   

A ja testowałem w rękawiczkach i jest OK. Choć ostrzegają w instrukcji, że może nie działać.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 20-01-2010, 07:03   

sylb napisał/a:
ja testowałem w rękawiczkach i jest OK.
u mnie tez działa bez problemów
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
wredlin 
Mitsumaniak

Auto: OUTLANDER II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 77
Skąd: FG
Wysłany: 20-01-2010, 07:36   

Ale przyjaciele
Jaka jest możliwość ponownego odpalenia silnika z komunikatem na wyświetlaczu o jego braku.przecież po wyłączeniu powinien żądać znowu klucza. Nie mam pewności ale chyba mam blokadę stacyjki jak zgaśnie silnik tzn. trzeba cofnąć kluczyk do zera i potem jeszcze raz odpalić. Zaraz będę wychodził z domu to przetestuje.
_________________
Japończyk ze styropianu i dykty . Szantażują mnie.Powód: Daj spokój albo nie będzie więcej ostrzeżeń.
 
 
karol_alasz 
Mitsumaniak
01425/KMM

Auto: OII Instyle'09 Navi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 751
Skąd: Zachodnia Ukraina (Szczecin)
Wysłany: 20-01-2010, 11:10   

U mnie jak nie ma klucza w pobliżu to nie można wogole przekręcić stacyjki,ale jak już ktoś wspomniał po włączeniu i wyjściu samochód tylko piknie kilka razy i tyle (taka przypominajka a nie zabezpieczenie)...
 
 
 
wredlin 
Mitsumaniak

Auto: OUTLANDER II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 77
Skąd: FG
Wysłany: 20-01-2010, 20:28   

Karol_alasz ma rację sprawdziłem. Złodzieje kradnijcie Outlandery bo nie potrzebujecie kluczyka. Outek to taka fajna maszyna gdzie zgaśnie ci silnik od razu przekręcasz na rozrusznik i zapala i wcale do tego nie potrzebuje kluczyka. Nawet pomimo komunikatu na wyświetlaczu. Ale jak przekręcisz stacyjkę do "0" to bez klucza nie przekręcisz na zapłon.
Kolejny bubel. Czyli dostajesz w papę ( bo drzwi sie same nie zamkną w czasie jazdy jak w innych autach a ja zawsze zapomnę ) wylatujesz na pysk a złodziej ma bezbronny samochód bo do momentu gdy nie przekręci stacyjki do "0" zawsze odpali. Ale kanał.
Kolejna akcja serwisowa powinna być
_________________
Japończyk ze styropianu i dykty . Szantażują mnie.Powód: Daj spokój albo nie będzie więcej ostrzeżeń.
 
 
bonito 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 556
Skąd: Gdynia
Wysłany: 20-01-2010, 20:37   

Koledzy o co tyle hałasu? - przecież tak czy inaczej jeździ się z tzw. "chipem", który odcina zapłon za jakieś 200-300 metrów... System bezkluczykowy to raczej ułatwienie życia kierowcy niż system antynapadowy...
Swoją drogą jest upierdliwy - pływając na kite na półwyspie zostawiałem zwykle kluczyk pod samochodem, od kiedy mam Outka taki numer nie ma dużego sensu :lol:

bonito
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 20-01-2010, 20:53   

bonito napisał/a:
Koledzy o co tyle hałasu? - przecież tak czy inaczej jeździ się z tzw. "chipem", który odcina zapłon za jakieś 200-300 metrów... System bezkluczykowy to raczej ułatwienie życia kierowcy niż system antynapadowy...
Swoją drogą jest upierdliwy - pływając na kite na półwyspie zostawiałem zwykle kluczyk pod samochodem, od kiedy mam Outka taki numer nie ma dużego sensu :lol:

bonito


Odcina zapłon po 200-300m powiadasz? To moje auto musi być zaczarowane bo udało mi się przejechać bez pilota w aucie z Tarchomina na Targówek w Warszawie. Dla niewtajemniczonych to jakieś 15 km :twisted: Kluczyk jechał za mną innym autem.....

Pozdr.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 21-01-2010, 07:54   

bonito napisał/a:
przecież tak czy inaczej jeździ się z tzw. "chipem", który odcina zapłon za jakieś 200-300 metrów...
chyba, że sobie go domontujesz, bo ori niestety nie ma
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
bonito 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 556
Skąd: Gdynia
Wysłany: 22-01-2010, 09:32   

mitsu - zaszło nieporozumienie: chodzi oczywiście o dodatkowy nadajnik odcinający zapłon (nie fabryczny system bezkluczykowy). Jest wprawdzie podobno niezgodny z przepisami Unii Europejskiej, ale za to znacznie (moim zdaniem) zmniejsza szansę nieautoryzowanego odjechania kochanego pojazdu...

bonito
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 22-01-2010, 11:14   

Witam koledzy
Dodatkowe zabezpieczenie jest zgodne z UE i chroni złodzieja .Dodatkowa pestka w momencie uruchamiania jest w zasięgu,autko zapali i pojedzie już bez tej pestki.Aż do momentu zgaszenia,bez pestki nie zapali.Czyli dodatkowe zabezpieczenie w pełni legalne działa identycznie jak firmowe.Dodatkowe ma w opcji możliwość że od momentu utraty łącznosci z pestką po upływie 15 sekund włącza awaryjne i sygnalizuje biperem w środku o tej sytuacji.Po upływie 30 sekund odłącza dopływ paliwa i autko staje.Miałem takie urządzenie w poprzednim autku,ta opcja jest już niedozwolona w UE.
Pozdrawiam ZBYSZEK
 
 
bonito 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 556
Skąd: Gdynia
Wysłany: 22-01-2010, 11:38   

Mój odcina na amen po kilkunastu sekundach od wyjścia z zasięgu (sprawdzone).
Mówiąc szczerze mam w głębokim poważaniu czy jest to zgodne czy nie z bzdurnymi regulacjami unijnymi, moje bezpieczeństwo jest ważniejsze...
bonito
 
 
Hiszpan 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 1564
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 22-01-2010, 12:38   

bonito napisał/a:
moje bezpieczeństwo jest ważniejsze...
W tym wypadku bezpieczeństwo polega na tym, że kierowca nie zostanie pozbawiony możliwości reakcji na drodze, przez odcięcie zapłonu właśnie.
Bez względu na to czy jest to właściciel czy złodziej. :?
_________________
Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.

 
 
 
bonito 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 556
Skąd: Gdynia
Wysłany: 22-01-2010, 13:22   

Hmm... to prawda, taka możliwość zawsze istnieje (np. wyczerpanie bateryjki).
Wolę jednak takie ryzyko, niż możliwość odebrania Outka siłą przez krótko ostrzyżonych gentelmenów :wink:
bonito
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 22-01-2010, 18:25   

Nie jest tak do końca źle, jak już pisałem miałem taki system w poprzednim samochodzie.Jeździłem zanim dwa lata.Jak bateria jest słaba to przy każdym uruchomieniu informuje biperem , o tej sytuacji.Jak nie masz go przy sobie to najpierw zapika po około 10 sekundach, po upływie kolejnych kilku sekund włącza awaryjne a biper zaczyna pikać na stałe no i od tego momentu mamy około 15 sekund na bezpieczny zjazd na pobocze.Więc sytuacja nie jest do końca tragiczna jak wiemy że mamy taki system i wiemy jak on działa.A dodatkowo mamy gdzieś ukryty włącznik awaryjny w postaci switcher a,gdyby zdarzyła się sytuacja awaryjna w postaci utraty, uszkodzenia pestki/nadajnik radiowy/.Po naciśnięciu włącznika można autko uruchomić i ruszyć.Po takim awaryjnym uruchomieniu każde otwarcie drzwi powoduje sygnalizację biperem i znów mamy około 10 sekund na wyciśnięcie włącznika. :) ZBYSZEK
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.