System bezkluczykowy |
Autor |
Wiadomość |
tommy99
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander Intense+ 2008
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Cze 2009 Posty: 13 Skąd: Leszno
|
Wysłany: 20-01-2010, 00:15
|
|
|
Witam
Zauważyłem, że będąc w skórzanych rękawiczkach i wkładając rękę między klamkę, a drzwi system nie odbezpiecza zamków. Po zdjęciu rękawiczki jest OK. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
sylb
Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009 Posty: 593 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 20-01-2010, 00:41
|
|
|
A ja testowałem w rękawiczkach i jest OK. Choć ostrzegają w instrukcji, że może nie działać. |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 20-01-2010, 07:03
|
|
|
sylb napisał/a: | ja testowałem w rękawiczkach i jest OK. | u mnie tez działa bez problemów |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
wredlin
Mitsumaniak
Auto: OUTLANDER II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Sie 2009 Posty: 77 Skąd: FG
|
Wysłany: 20-01-2010, 07:36
|
|
|
Ale przyjaciele
Jaka jest możliwość ponownego odpalenia silnika z komunikatem na wyświetlaczu o jego braku.przecież po wyłączeniu powinien żądać znowu klucza. Nie mam pewności ale chyba mam blokadę stacyjki jak zgaśnie silnik tzn. trzeba cofnąć kluczyk do zera i potem jeszcze raz odpalić. Zaraz będę wychodził z domu to przetestuje. |
_________________ Japończyk ze styropianu i dykty . Szantażują mnie.Powód: Daj spokój albo nie będzie więcej ostrzeżeń.
 |
|
|
|
 |
karol_alasz
Mitsumaniak 01425/KMM
Auto: OII Instyle'09 Navi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 751 Skąd: Zachodnia Ukraina (Szczecin)
|
Wysłany: 20-01-2010, 11:10
|
|
|
U mnie jak nie ma klucza w pobliżu to nie można wogole przekręcić stacyjki,ale jak już ktoś wspomniał po włączeniu i wyjściu samochód tylko piknie kilka razy i tyle (taka przypominajka a nie zabezpieczenie)... |
|
|
|
 |
wredlin
Mitsumaniak
Auto: OUTLANDER II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Sie 2009 Posty: 77 Skąd: FG
|
Wysłany: 20-01-2010, 20:28
|
|
|
Karol_alasz ma rację sprawdziłem. Złodzieje kradnijcie Outlandery bo nie potrzebujecie kluczyka. Outek to taka fajna maszyna gdzie zgaśnie ci silnik od razu przekręcasz na rozrusznik i zapala i wcale do tego nie potrzebuje kluczyka. Nawet pomimo komunikatu na wyświetlaczu. Ale jak przekręcisz stacyjkę do "0" to bez klucza nie przekręcisz na zapłon.
Kolejny bubel. Czyli dostajesz w papę ( bo drzwi sie same nie zamkną w czasie jazdy jak w innych autach a ja zawsze zapomnę ) wylatujesz na pysk a złodziej ma bezbronny samochód bo do momentu gdy nie przekręci stacyjki do "0" zawsze odpali. Ale kanał.
Kolejna akcja serwisowa powinna być |
_________________ Japończyk ze styropianu i dykty . Szantażują mnie.Powód: Daj spokój albo nie będzie więcej ostrzeżeń.
 |
|
|
|
 |
bonito
Forumowicz
Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 31 Paź 2008 Posty: 556 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 20-01-2010, 20:37
|
|
|
Koledzy o co tyle hałasu? - przecież tak czy inaczej jeździ się z tzw. "chipem", który odcina zapłon za jakieś 200-300 metrów... System bezkluczykowy to raczej ułatwienie życia kierowcy niż system antynapadowy...
Swoją drogą jest upierdliwy - pływając na kite na półwyspie zostawiałem zwykle kluczyk pod samochodem, od kiedy mam Outka taki numer nie ma dużego sensu
bonito |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 20-01-2010, 20:53
|
|
|
bonito napisał/a: | Koledzy o co tyle hałasu? - przecież tak czy inaczej jeździ się z tzw. "chipem", który odcina zapłon za jakieś 200-300 metrów... System bezkluczykowy to raczej ułatwienie życia kierowcy niż system antynapadowy...
Swoją drogą jest upierdliwy - pływając na kite na półwyspie zostawiałem zwykle kluczyk pod samochodem, od kiedy mam Outka taki numer nie ma dużego sensu
bonito |
Odcina zapłon po 200-300m powiadasz? To moje auto musi być zaczarowane bo udało mi się przejechać bez pilota w aucie z Tarchomina na Targówek w Warszawie. Dla niewtajemniczonych to jakieś 15 km Kluczyk jechał za mną innym autem.....
Pozdr. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 21-01-2010, 07:54
|
|
|
bonito napisał/a: | przecież tak czy inaczej jeździ się z tzw. "chipem", który odcina zapłon za jakieś 200-300 metrów... | chyba, że sobie go domontujesz, bo ori niestety nie ma |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
bonito
Forumowicz
Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 31 Paź 2008 Posty: 556 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 22-01-2010, 09:32
|
|
|
mitsu - zaszło nieporozumienie: chodzi oczywiście o dodatkowy nadajnik odcinający zapłon (nie fabryczny system bezkluczykowy). Jest wprawdzie podobno niezgodny z przepisami Unii Europejskiej, ale za to znacznie (moim zdaniem) zmniejsza szansę nieautoryzowanego odjechania kochanego pojazdu...
bonito |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 22-01-2010, 11:14
|
|
|
Witam koledzy
Dodatkowe zabezpieczenie jest zgodne z UE i chroni złodzieja .Dodatkowa pestka w momencie uruchamiania jest w zasięgu,autko zapali i pojedzie już bez tej pestki.Aż do momentu zgaszenia,bez pestki nie zapali.Czyli dodatkowe zabezpieczenie w pełni legalne działa identycznie jak firmowe.Dodatkowe ma w opcji możliwość że od momentu utraty łącznosci z pestką po upływie 15 sekund włącza awaryjne i sygnalizuje biperem w środku o tej sytuacji.Po upływie 30 sekund odłącza dopływ paliwa i autko staje.Miałem takie urządzenie w poprzednim autku,ta opcja jest już niedozwolona w UE.
Pozdrawiam ZBYSZEK |
|
|
|
 |
bonito
Forumowicz
Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 31 Paź 2008 Posty: 556 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 22-01-2010, 11:38
|
|
|
Mój odcina na amen po kilkunastu sekundach od wyjścia z zasięgu (sprawdzone).
Mówiąc szczerze mam w głębokim poważaniu czy jest to zgodne czy nie z bzdurnymi regulacjami unijnymi, moje bezpieczeństwo jest ważniejsze...
bonito |
|
|
|
 |
Hiszpan
Mitsumaniak

Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 12 Wrz 2007 Posty: 1564 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 22-01-2010, 12:38
|
|
|
bonito napisał/a: | moje bezpieczeństwo jest ważniejsze... | W tym wypadku bezpieczeństwo polega na tym, że kierowca nie zostanie pozbawiony możliwości reakcji na drodze, przez odcięcie zapłonu właśnie.
Bez względu na to czy jest to właściciel czy złodziej. |
_________________ Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.
 |
|
|
|
 |
bonito
Forumowicz
Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 31 Paź 2008 Posty: 556 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 22-01-2010, 13:22
|
|
|
Hmm... to prawda, taka możliwość zawsze istnieje (np. wyczerpanie bateryjki).
Wolę jednak takie ryzyko, niż możliwość odebrania Outka siłą przez krótko ostrzyżonych gentelmenów
bonito |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 22-01-2010, 18:25
|
|
|
Nie jest tak do końca źle, jak już pisałem miałem taki system w poprzednim samochodzie.Jeździłem zanim dwa lata.Jak bateria jest słaba to przy każdym uruchomieniu informuje biperem , o tej sytuacji.Jak nie masz go przy sobie to najpierw zapika po około 10 sekundach, po upływie kolejnych kilku sekund włącza awaryjne a biper zaczyna pikać na stałe no i od tego momentu mamy około 15 sekund na bezpieczny zjazd na pobocze.Więc sytuacja nie jest do końca tragiczna jak wiemy że mamy taki system i wiemy jak on działa.A dodatkowo mamy gdzieś ukryty włącznik awaryjny w postaci switcher a,gdyby zdarzyła się sytuacja awaryjna w postaci utraty, uszkodzenia pestki/nadajnik radiowy/.Po naciśnięciu włącznika można autko uruchomić i ruszyć.Po takim awaryjnym uruchomieniu każde otwarcie drzwi powoduje sygnalizację biperem i znów mamy około 10 sekund na wyciśnięcie włącznika. ZBYSZEK |
|
|
|
 |
|