 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E33A 2.0] Drgania silnika |
Autor |
Wiadomość |
Zajc3w
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 801 Skąd: Londyn
|
Wysłany: 25-01-2010, 17:40
|
|
|
Bartek napisał/a: |
misio-1992, myślę, że manometr pokazuje jakieś bzdury, ew. ma na tyle dużą pojemność, że pojedynczy obrót wałem nie wystarcza do pokazania prawidłowego ciśnienia (mój potrzebuje 3 obrotów i ma zawór zwrotny na wejściu) |
I tego bym się trzymał. |
_________________ Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana |
|
|
|
 |
misio-1992
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant GLSi E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 170 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-01-2010, 18:14
|
|
|
Ponieważ zakupiłem dzisiaj czujnik spalania stukowego (używany), może ktoś orientuje się jak ten czujnik sprawdzić poza oczywiście oscyloskopem. Czy między dwoma pinami powinna być jakaś oporność względnie między pinami a obudową? |
_________________ Mitsubishi Galant GLSi 2.0 89
 |
|
|
|
 |
|
|