Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
outek 2.0 did czip
Autor Wiadomość
Dora 
Mitsumaniak

Auto: holenderski japończyk
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Wrz 2009
Posty: 100
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 30-01-2010, 19:48   

A kto napisał, że może się polepszy.
Ja bym to inaczej posumował:
Na pewno się polepszy, można stracić gwarancję.
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 30-01-2010, 19:54   

Dora napisał/a:
A kto napisał, że może się polepszy.
Ja bym to inaczej posumował:
Na pewno się polepszy, można stracić gwarancję.


Ale wy narzekacie...... Najpierw że moc za slaba w standardzie, a potem ze źle bo stracicie gwarancję. Pisalem już że tam gdzie ja robilem swojego otrzymuje sie gwarancje na silnik i układ napedowy. Auto pieknie się spisuje i zero awarii. Zrobione już prawie 35 tys. km po zmianie mapy.

Pozdr.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
dab 
Mitsumaniak


Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 917
Skąd: Wrocław
Wysłany: 30-01-2010, 20:53   

mitsu00 napisał/a:
otrzymuje sie gwarancje na silnik i układ napedowy


tez na 3 lata??
_________________
Pozdrawiam
dab
 
 
Steff 
Forumowicz

Auto: Glonojad
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 373
Skąd: DC
Wysłany: 30-01-2010, 22:17   

wojas_wa napisał/a:
Steff napisał/a:
trzeba jechać do tunera ,wgrać po kablu i tyle
hmmm....niech się zastanowię, plus : to może się polepszy, minus napewno tracę gwarancję....super dzięki za poradę :shock:
Wiesz jak sie pisze i wgrywa takie programy ? Z tego co piszesz to nie masz zupełnie pojęcia .Jedziesz do tunera zgrywa Twój oryginalny program i na jego podstawie podnosi dawki zmienia trochę kąty wtrysków itd a następnie ponownie po kablu soft jest wgrywany do sterownika.
Jeżeli padnie ci turbina ,to znając politykę Mitsu i tak zwalą na złe paliwo i nieumiejętność tankowania na stacjach ON .
Przy byle jakiej awarii nikt nie będzie w ASO zaglądał do Twojej mapy bo to dla większości czarna magia,także nie ma co siać paniki że zaraz stracimy gwarancję .
To jest silnik VW więc prosty jak budowa cepa ,nie ma jakiś cudów że sterownik zrobił siemens na EDC-17 i trzeba czekać 2 godziny na samo zgranie softu .
Zawsze możesz sobie pojechać do salonu Mitsu i poprosić o program ,zapłacisz 4000 Oni wezmą Twój sterownik a znając życie cały samochód pojadą to tego samego tunera ,który zrobi soft a Ty za niego zapłacisz drugie tyle ,ale w teorii masz gwarancję bo robiłeś to w ASO.
Gwarantuję ci ze nawet 15 koni odczujesz nie wspominając o tym że tutaj można zrobic spokojnie 170 ,tylko nie szaleć z niutonem bo to sprzęgło chińskie do tego się nie nadaje .


i już matizy ze świateł nie będą cie wyprzedzały
_________________
Japończyk ze styropianu i dykty .
 
 
dab 
Mitsumaniak


Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 917
Skąd: Wrocław
Wysłany: 30-01-2010, 22:32   

skad ten seat w serii ma 156KM?? :shock:
Przeciez to taka sama sieczkarnia co u nas w outkach...
_________________
Pozdrawiam
dab
 
 
Steff 
Forumowicz

Auto: Glonojad
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 373
Skąd: DC
Wysłany: 30-01-2010, 22:34   

dab napisał/a:
skad ten seat w serii ma 156KM?? :shock:
Przeciez to taka sama sieczkarnia co u nas w outkach...
a co w tym dziwnego ?? VW w pedekach dawał spore gify które w CR zamienił na niedomagania mocy .
Nie widziałeś żadnych wykresów silników 2.0 tdi ??? Bardzo rzadko jest te katalogowe 140 koni a bardzo często ponad 150 w serii
_________________
Japończyk ze styropianu i dykty .
 
 
MariuszSz 
Forumowicz

Auto: OULANDER II 2.0DID Int+ 2008
Dołączył: 30 Lis 2008
Posty: 72
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-01-2010, 22:44   

mitsu00 napisał/a:

Ale wy narzekacie...... Najpierw że moc za slaba w standardzie, a potem ze źle bo stracicie gwarancję. Pisalem już że tam gdzie ja robilem swojego otrzymuje sie gwarancje na silnik i układ napedowy. Auto pieknie się spisuje i zero awarii. Zrobione już prawie 35 tys. km po zmianie mapy.

Pozdr.


Tuner może spokojnie dać gwarancję bo jak umiejętnie podkręci to nie będzie problemu.
Ale uwaga to jest zupełnie inaczej działająca gwarancja niż gwarancja producenta regulowana ustawowo.
Nie chcę tu się rozpisywać, ale inna jest odpowiedzialność producenta-gwaranta, który odpowiada na zasadzie ryzyka (podobnie jak firma ubezpieczeniowa), i może uniknąć odpowiedzialności tylko jeżeli wykaże błędne użytkowanie, które przyczyniło się do awarii. Inna jest odpowiedzialność tego, który dokonuje modyfikacji w samochodzie. odpowiada on za uszkodzenia będące skutkiem błędnie wykonanej modyfikacji. Jest to naturalne bo tuner nie może wyręczać fabryki z odpowiedzialności za ich produkt. Widać kto musi dowieść swoich racji. W pierwszym przypadku - producent, w drugim niestety Ty. Tak to działa. Naruszyłeś "plomby" dokonałeś niedozwolonych modyfikacji - straciłeś gwarancje producenta na te mechanizmy, które choćby teoretycznie mogły ulec osłabieniu przez modyfikacje. Masz awarię to wykaż, że jest to wynik modyfikacji i wyegzekwuj swoje prawa od tunera. Ponadto odpowiedzialnoćć gwaranta producenta w znaczącym zakresie jest regulowana ustawowo i producent nie może dać warunków gorszych od ustawowych. W przypadku "gwarancji" dobrowolnej o zakresie gwarancji decyduje umowa pomiędzy stronami.
Sprawdź warunki pisemnej gwarancji od tunera być może są w niej zapisy, które dają Ci lepsze warunki niż to wynika z doświadczeń działania takich gwarancji.
 
 
wojas_wa 
Forumowicz

Auto: intense plus model 2010
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 34
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 30-01-2010, 23:11   

Steff napisał/a:
Wiesz jak sie pisze i wgrywa takie programy ? Z tego co piszesz to nie masz zupełnie pojęcia
może i nie mam pojęcia, zajmuję siętrochę inną dziedziną
Steff napisał/a:
Jedziesz do tunera zgrywa Twój oryginalny program i na jego podstawie podnosi dawki zmienia trochę kąty wtrysków itd a następnie ponownie po kablu soft jest wgrywany do sterownika.
natomiast twoje pojęcie...pełen szacun :shock: W wykresach, które zanieszczasz, nie wiadomo po co bo niczego nie dowodzą, to załóż pewnik, że znam się lepiej, ale nie o to chodzi.
Sorry Steff, ale twój tuner, cxzyli kabel u chłopa za stodołą mnie nie kręci...
Natomiast b. ważne jest to co napisał kol. MariuszSz
MariuszSz napisał/a:
Tuner może spokojnie dać gwarancję
może i daje, tylko w kilku o ile nie w kilkunastu &&&fach zastrzega, że gwarancja nie oboeiązuje gdy....za gwałtownie rozgrzewał, za krótko studził po forsownej jeździe itp, itd.... "tzw tuner" wypnie się na was szybciej niż wam się wydaje. Dlatego spłyciłbym trochę temat, "czy tuning w ASO np Auto GT, bez utraty gwarancji "polepsza" i jakie są plusy dodatnie...jak mawiał klasyk
ps do Steffa, należy pisać Nm, a nie nm, zapewne wkrótce man wszystkim wyjaśnisz dlaczego :o :o :o
 
 
Steff 
Forumowicz

Auto: Glonojad
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 373
Skąd: DC
Wysłany: 30-01-2010, 23:40   

wojas_wa, chłopa ze stodoły widzisz codziennie rano w lusterku przy goleniu .
Powiedz mi skoro Twoja wiedza jest tak ogromna jakim cudem ma ten program się znaleźć w sterowniku?? hokus pokus ma czarownik zrobić i pan wojas będzie miał 170 a nikt oprócz niego nie będzie o tym wiedział a jak urwie przeguby to powie że to wina tego durnego czarownika.
Wykresy dowodzą tego że te silniki są podatne na modyfikacje i zupełnie dobrze trzymają serię .
Wiem skąd Auto GT bierze te modyfikacje i tyle w temacie .
Sądzisz w swojej naiwności że jezeli korba wyjdzie bokiem to Auto GT posłusznie wymieni cały silnik . :lol: :lol:
Chcesz mieć szybkiego diesla sprzedaj Mistu i kup BMW albo Audi ,wszystko z gwarancją i elegancją . :lol: :lol: i nie będziesz marudził że z klimatyzacją która ma 3 pokrętła nie dajesz sobie rady
_________________
Japończyk ze styropianu i dykty .
 
 
wojas_wa 
Forumowicz

Auto: intense plus model 2010
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 34
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 31-01-2010, 00:03   

A już myślałem, że szybciutko nm zamienisz na Nm i przyszpanujesz :o
Ja ci chłopie naprawdę życzę wszystkiego najlepszego-KUP SOBIE MITSI...I PRZYSZPANUJ NA BRONISZACH !!!
Steff napisał/a:
że z klimatyzacją która ma 3 pokrętła nie dajesz sobie rady
Podpowiedz ZNAWCO jak ZAPROGRAMOWAĆ automatyczne nastawy na tych 3 pokrętłach..o ile wiesz o czym poiszę.
PS mam prośbę, nie odpisuj na moje posty, bo odnoszę mylne zapewne wrażenie, że nie wiesz o czym piszesz...prośba
 
 
Steff 
Forumowicz

Auto: Glonojad
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 373
Skąd: DC
Wysłany: 31-01-2010, 00:21   

temp na 22 środkowe na auto i prawe na auto ot cała filozofia panie ze stodoły
Mitsu już niestety kupiłem i z miłą chęcią wcisnąłem ignoruj
wracając do tematu to jeżeli uważacie panowie że nie ma co ciągnąć tego to mogę zakończyć ,ale chciałem pokazać że nie taki diabeł straszny jak go malują
Tak wygląda z czytywanie programu ze sterownika
_________________
Japończyk ze styropianu i dykty .
 
 
Dora 
Mitsumaniak

Auto: holenderski japończyk
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Wrz 2009
Posty: 100
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 31-01-2010, 02:07   

Panowie wyluzujcie.
W Warszawce dobry jest Master (oj dużo outków już zrobił), myślę że dla outka 170KM jest wartością optymalną zarówno dla silnika 2.0 jak i dla skrzyni biegów.
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 31-01-2010, 03:50   

Ja troche sie zdziwilem jak bylem u tunera i robili mojego smoka. Myslalem ze mam sterownik DENSO jak Pajero. Sa one cholernie trudne do zflashowania. A tu w Outku siedzi zwykly BOSH z kasowalna iloscia programowan. Zatem ASO moze pocalowac mnie w nos.......:-) A zgranie softu zajelo im kilka minut.

Pozdr.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
AlCapone
[Usunięty]

Wysłany: 31-01-2010, 11:22   

mitsu00 napisał/a:
Ja troche sie zdziwilem jak bylem u tunera i robili mojego smoka. Myslalem ze mam sterownik DENSO jak Pajero. Sa one cholernie trudne do zflashowania. A tu w Outku siedzi zwykly BOSH z kasowalna iloscia programowan. Zatem ASO moze pocalowac mnie w nos.......:-) A zgranie softu zajelo im kilka minut.

Pozdr.




I jak tam "taran" sprawował się na trasie do Zakopca....?????? :lol:
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 31-01-2010, 18:31   

w moim miśku mam zamontowanego boxa od nowości i jest super.Box jest zamontowany pod maską z lewej strony blisko światła
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.