outek 2.0 did czip |
Autor |
Wiadomość |
Dora
Mitsumaniak
Auto: holenderski japończyk
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Wrz 2009 Posty: 100 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 30-01-2010, 19:48
|
|
|
A kto napisał, że może się polepszy.
Ja bym to inaczej posumował:
Na pewno się polepszy, można stracić gwarancję. |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 30-01-2010, 19:54
|
|
|
Dora napisał/a: | A kto napisał, że może się polepszy.
Ja bym to inaczej posumował:
Na pewno się polepszy, można stracić gwarancję. |
Ale wy narzekacie...... Najpierw że moc za slaba w standardzie, a potem ze źle bo stracicie gwarancję. Pisalem już że tam gdzie ja robilem swojego otrzymuje sie gwarancje na silnik i układ napedowy. Auto pieknie się spisuje i zero awarii. Zrobione już prawie 35 tys. km po zmianie mapy.
Pozdr. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
dab
Mitsumaniak

Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 917 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 30-01-2010, 20:53
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | otrzymuje sie gwarancje na silnik i układ napedowy |
tez na 3 lata?? |
_________________ Pozdrawiam
dab
 |
|
|
|
 |
Steff
Forumowicz
Auto: Glonojad
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2010 Posty: 373 Skąd: DC
|
Wysłany: 30-01-2010, 22:17
|
|
|
wojas_wa napisał/a: | Steff napisał/a: | trzeba jechać do tunera ,wgrać po kablu i tyle | hmmm....niech się zastanowię, plus : to może się polepszy, minus napewno tracę gwarancję....super dzięki za poradę | Wiesz jak sie pisze i wgrywa takie programy ? Z tego co piszesz to nie masz zupełnie pojęcia .Jedziesz do tunera zgrywa Twój oryginalny program i na jego podstawie podnosi dawki zmienia trochę kąty wtrysków itd a następnie ponownie po kablu soft jest wgrywany do sterownika.
Jeżeli padnie ci turbina ,to znając politykę Mitsu i tak zwalą na złe paliwo i nieumiejętność tankowania na stacjach ON .
Przy byle jakiej awarii nikt nie będzie w ASO zaglądał do Twojej mapy bo to dla większości czarna magia,także nie ma co siać paniki że zaraz stracimy gwarancję .
To jest silnik VW więc prosty jak budowa cepa ,nie ma jakiś cudów że sterownik zrobił siemens na EDC-17 i trzeba czekać 2 godziny na samo zgranie softu .
Zawsze możesz sobie pojechać do salonu Mitsu i poprosić o program ,zapłacisz 4000 Oni wezmą Twój sterownik a znając życie cały samochód pojadą to tego samego tunera ,który zrobi soft a Ty za niego zapłacisz drugie tyle ,ale w teorii masz gwarancję bo robiłeś to w ASO.
Gwarantuję ci ze nawet 15 koni odczujesz nie wspominając o tym że tutaj można zrobic spokojnie 170 ,tylko nie szaleć z niutonem bo to sprzęgło chińskie do tego się nie nadaje .
i już matizy ze świateł nie będą cie wyprzedzały |
_________________ Japończyk ze styropianu i dykty .
 |
|
|
|
 |
dab
Mitsumaniak

Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 917 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 30-01-2010, 22:32
|
|
|
skad ten seat w serii ma 156KM??
Przeciez to taka sama sieczkarnia co u nas w outkach... |
_________________ Pozdrawiam
dab
 |
|
|
|
 |
Steff
Forumowicz
Auto: Glonojad
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2010 Posty: 373 Skąd: DC
|
Wysłany: 30-01-2010, 22:34
|
|
|
dab napisał/a: | skad ten seat w serii ma 156KM??
Przeciez to taka sama sieczkarnia co u nas w outkach... | a co w tym dziwnego ?? VW w pedekach dawał spore gify które w CR zamienił na niedomagania mocy .
Nie widziałeś żadnych wykresów silników 2.0 tdi ??? Bardzo rzadko jest te katalogowe 140 koni a bardzo często ponad 150 w serii
 |
_________________ Japończyk ze styropianu i dykty .
 |
|
|
|
 |
MariuszSz
Forumowicz
Auto: OULANDER II 2.0DID Int+ 2008
Dołączył: 30 Lis 2008 Posty: 72 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-01-2010, 22:44
|
|
|
mitsu00 napisał/a: |
Ale wy narzekacie...... Najpierw że moc za slaba w standardzie, a potem ze źle bo stracicie gwarancję. Pisalem już że tam gdzie ja robilem swojego otrzymuje sie gwarancje na silnik i układ napedowy. Auto pieknie się spisuje i zero awarii. Zrobione już prawie 35 tys. km po zmianie mapy.
Pozdr. |
Tuner może spokojnie dać gwarancję bo jak umiejętnie podkręci to nie będzie problemu.
Ale uwaga to jest zupełnie inaczej działająca gwarancja niż gwarancja producenta regulowana ustawowo.
Nie chcę tu się rozpisywać, ale inna jest odpowiedzialność producenta-gwaranta, który odpowiada na zasadzie ryzyka (podobnie jak firma ubezpieczeniowa), i może uniknąć odpowiedzialności tylko jeżeli wykaże błędne użytkowanie, które przyczyniło się do awarii. Inna jest odpowiedzialność tego, który dokonuje modyfikacji w samochodzie. odpowiada on za uszkodzenia będące skutkiem błędnie wykonanej modyfikacji. Jest to naturalne bo tuner nie może wyręczać fabryki z odpowiedzialności za ich produkt. Widać kto musi dowieść swoich racji. W pierwszym przypadku - producent, w drugim niestety Ty. Tak to działa. Naruszyłeś "plomby" dokonałeś niedozwolonych modyfikacji - straciłeś gwarancje producenta na te mechanizmy, które choćby teoretycznie mogły ulec osłabieniu przez modyfikacje. Masz awarię to wykaż, że jest to wynik modyfikacji i wyegzekwuj swoje prawa od tunera. Ponadto odpowiedzialnoćć gwaranta producenta w znaczącym zakresie jest regulowana ustawowo i producent nie może dać warunków gorszych od ustawowych. W przypadku "gwarancji" dobrowolnej o zakresie gwarancji decyduje umowa pomiędzy stronami.
Sprawdź warunki pisemnej gwarancji od tunera być może są w niej zapisy, które dają Ci lepsze warunki niż to wynika z doświadczeń działania takich gwarancji. |
|
|
|
 |
wojas_wa
Forumowicz
Auto: intense plus model 2010
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2010 Posty: 34 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 30-01-2010, 23:11
|
|
|
Steff napisał/a: | Wiesz jak sie pisze i wgrywa takie programy ? Z tego co piszesz to nie masz zupełnie pojęcia | może i nie mam pojęcia, zajmuję siętrochę inną dziedziną Steff napisał/a: | Jedziesz do tunera zgrywa Twój oryginalny program i na jego podstawie podnosi dawki zmienia trochę kąty wtrysków itd a następnie ponownie po kablu soft jest wgrywany do sterownika. | natomiast twoje pojęcie...pełen szacun W wykresach, które zanieszczasz, nie wiadomo po co bo niczego nie dowodzą, to załóż pewnik, że znam się lepiej, ale nie o to chodzi.
Sorry Steff, ale twój tuner, cxzyli kabel u chłopa za stodołą mnie nie kręci...
Natomiast b. ważne jest to co napisał kol. MariuszSz MariuszSz napisał/a: | Tuner może spokojnie dać gwarancję | może i daje, tylko w kilku o ile nie w kilkunastu &&&fach zastrzega, że gwarancja nie oboeiązuje gdy....za gwałtownie rozgrzewał, za krótko studził po forsownej jeździe itp, itd.... "tzw tuner" wypnie się na was szybciej niż wam się wydaje. Dlatego spłyciłbym trochę temat, "czy tuning w ASO np Auto GT, bez utraty gwarancji "polepsza" i jakie są plusy dodatnie...jak mawiał klasyk
ps do Steffa, należy pisać Nm, a nie nm, zapewne wkrótce man wszystkim wyjaśnisz dlaczego |
|
|
|
 |
Steff
Forumowicz
Auto: Glonojad
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2010 Posty: 373 Skąd: DC
|
Wysłany: 30-01-2010, 23:40
|
|
|
wojas_wa, chłopa ze stodoły widzisz codziennie rano w lusterku przy goleniu .
Powiedz mi skoro Twoja wiedza jest tak ogromna jakim cudem ma ten program się znaleźć w sterowniku?? hokus pokus ma czarownik zrobić i pan wojas będzie miał 170 a nikt oprócz niego nie będzie o tym wiedział a jak urwie przeguby to powie że to wina tego durnego czarownika.
Wykresy dowodzą tego że te silniki są podatne na modyfikacje i zupełnie dobrze trzymają serię .
Wiem skąd Auto GT bierze te modyfikacje i tyle w temacie .
Sądzisz w swojej naiwności że jezeli korba wyjdzie bokiem to Auto GT posłusznie wymieni cały silnik .
Chcesz mieć szybkiego diesla sprzedaj Mistu i kup BMW albo Audi ,wszystko z gwarancją i elegancją . i nie będziesz marudził że z klimatyzacją która ma 3 pokrętła nie dajesz sobie rady |
_________________ Japończyk ze styropianu i dykty .
 |
|
|
|
 |
wojas_wa
Forumowicz
Auto: intense plus model 2010
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2010 Posty: 34 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 31-01-2010, 00:03
|
|
|
A już myślałem, że szybciutko nm zamienisz na Nm i przyszpanujesz
Ja ci chłopie naprawdę życzę wszystkiego najlepszego-KUP SOBIE MITSI...I PRZYSZPANUJ NA BRONISZACH !!!
Steff napisał/a: | że z klimatyzacją która ma 3 pokrętła nie dajesz sobie rady | Podpowiedz ZNAWCO jak ZAPROGRAMOWAĆ automatyczne nastawy na tych 3 pokrętłach..o ile wiesz o czym poiszę.
PS mam prośbę, nie odpisuj na moje posty, bo odnoszę mylne zapewne wrażenie, że nie wiesz o czym piszesz...prośba |
|
|
|
 |
Steff
Forumowicz
Auto: Glonojad
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2010 Posty: 373 Skąd: DC
|
Wysłany: 31-01-2010, 00:21
|
|
|
temp na 22 środkowe na auto i prawe na auto ot cała filozofia panie ze stodoły
Mitsu już niestety kupiłem i z miłą chęcią wcisnąłem ignoruj
wracając do tematu to jeżeli uważacie panowie że nie ma co ciągnąć tego to mogę zakończyć ,ale chciałem pokazać że nie taki diabeł straszny jak go malują
Tak wygląda z czytywanie programu ze sterownika
 |
_________________ Japończyk ze styropianu i dykty .
 |
|
|
|
 |
Dora
Mitsumaniak
Auto: holenderski japończyk
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Wrz 2009 Posty: 100 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 31-01-2010, 02:07
|
|
|
Panowie wyluzujcie.
W Warszawce dobry jest Master (oj dużo outków już zrobił), myślę że dla outka 170KM jest wartością optymalną zarówno dla silnika 2.0 jak i dla skrzyni biegów. |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 31-01-2010, 03:50
|
|
|
Ja troche sie zdziwilem jak bylem u tunera i robili mojego smoka. Myslalem ze mam sterownik DENSO jak Pajero. Sa one cholernie trudne do zflashowania. A tu w Outku siedzi zwykly BOSH z kasowalna iloscia programowan. Zatem ASO moze pocalowac mnie w nos.......:-) A zgranie softu zajelo im kilka minut.
Pozdr. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
AlCapone [Usunięty]
|
Wysłany: 31-01-2010, 11:22
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | Ja troche sie zdziwilem jak bylem u tunera i robili mojego smoka. Myslalem ze mam sterownik DENSO jak Pajero. Sa one cholernie trudne do zflashowania. A tu w Outku siedzi zwykly BOSH z kasowalna iloscia programowan. Zatem ASO moze pocalowac mnie w nos.......:-) A zgranie softu zajelo im kilka minut.
Pozdr. |
I jak tam "taran" sprawował się na trasie do Zakopca....?????? |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 31-01-2010, 18:31
|
|
|
w moim miśku mam zamontowanego boxa od nowości i jest super.Box jest zamontowany pod maską z lewej strony blisko światła |
|
|
|
 |
|