 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Panowie Poważne Pytanie !!! |
Autor |
Wiadomość |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 10-02-2010, 22:44
|
|
|
walki mozesz nabyc np tutaj:
http://www.amber-performance.co.uk/shop.php?i=383
kliknij na GO to ci sie ceny pokarza ,a sa wysokie!!!!!
Na 3sx.com tez pewnie cos znajdziesz.
Co do modyfikacji to wspomnialem tylko o wydechu i dolocie bo reszta czyli:program,walki,lekkie kolo zamachowe,wtryski,pompa paliwa itd itd daja dosc male przyrosty mocy w porownaniu do wydanych pieniedzy.
Zreszta zobaczcie ile walki kosztuja. |
_________________ GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 |
|
|
|
 |
MaslanA
Forumowicz
Auto: 3000 GT VR4 :D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 34 Skąd: Iceland
|
Wysłany: 11-02-2010, 00:08
|
|
|
udi, masz może więcej takich ciekawych stronek ?? i czy kiedyś się u nich zaopatrywałeś ?? |
_________________ "Na co koni kupa, jak kierowca dupa"
 |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 11-02-2010, 07:49
|
|
|
Wałki możesz zrobić u świątka w bydgoszczy to dobra firma na rynku od lat robią wałki do rajdówek itp. Tam odrazu ci wystroją pod nowy set up, co do cen to nie wiem musiałbyś zadzwonić tu masz link ale myślę że będzie taniej niż w amber performance. http://www.swiatek.com.pl...i-sportowe.html |
|
|
|
 |
kosior1975 [Usunięty]
|
Wysłany: 11-02-2010, 09:29
|
|
|
No mnie udało się wycisnąć z 205KM na 248KM a zabiegi jakie dokonałem to
zmiana wtrysków z 250cm na 750 cm
pompa paliwa z 3 na 6 barów
polerowane doloty całość
zmiana wydechu (oryginalnie jedna rura 55 mm) na podwójny każda głowica ma osobny (60 mm)
usunięty katalizator
usunięty EGR
wywalone przedmuchy w glebę
silnik dostaje czyste świeże powietrze, wszystko sprawdzane na hamowni po każdym modzie Może to i nie jest 3000 gt ale silnik ten sam |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 11-02-2010, 13:45
|
|
|
kosior1975 napisał/a: | No mnie udało się wycisnąć z 205KM na 248KM |
Masz na to wykres? |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 11-02-2010, 15:19
|
|
|
Kosior wydech, dolot i polerowanie kanałów ok, ale po co wtryski 750ccm w wolnossącym silniku 6g72 i 6 barów ciśnienia ??? W 6g72 twin turbo w setupie na ok 500hp wystarczają wtryski 550ccm przy doładowaniu ok 1,5 bar a seryjne wtryski 360ccm z twin turbo starczaja do ok 400hp. Czym to wszystko wystroiłeś i na jakiej pompie to chodzi? Musisz mieć strasznie bogatą mieszankę co wcale nie przekłada się na przyrost mocy. |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 11-02-2010, 17:21
|
|
|
mysle że może go zalewac ... a co z opróżnianiem cylindrów ... czy wszystko to co trafia do cylindra spala się własciwie? czy nie trzeba by dać większych zaworów wydechowego i ssącego ? oraz wałków rozrządu z innymi wzniosami krzywek ? zastanawiam sie tylko .... bo- jeżeli jest seryjna głowica to jeżeli paliwo zostaje wciśnięte w cylinder z dużo większym ciśnieniem przez dużo większa dysze wtrysku to dostaje więcej paliwa niż seryjnie powinien... więc czy go nie zalewa i czy przepala to wszystko ...ni i czy głowica nadąży opróżniać spalońe owe paliwo w normalnym cyklu?
jak to, kosior funkcjonuje ??? |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 11-02-2010, 17:31
|
|
|
dokładnie, ma niewłaściwy bardzo bogaty skład mieszanki i go zalewa. |
|
|
|
 |
MaslanA
Forumowicz
Auto: 3000 GT VR4 :D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 34 Skąd: Iceland
|
Wysłany: 11-02-2010, 18:19
|
|
|
n3000 napisał/a: | Wałki możesz zrobić u świątka w bydgoszczy to dobra firma na rynku od lat robią wałki do rajdówek itp. Tam odrazu ci wystroją pod nowy set up, co do cen to nie wiem musiałbyś zadzwonić tu masz link ale myślę że będzie taniej niż w amber performance. http://www.swiatek.com.pl...i-sportowe.html |
tylko ze oni nie mają w swoim wyborze wałków do 3000GT robią na zamówienie ?? |
_________________ "Na co koni kupa, jak kierowca dupa"
 |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 11-02-2010, 18:26
|
|
|
3kgt to rzadkie auto mało co do tego auta leży na półce w sklepie wałki robią pod zamówienie trzeba zadzwonić i popytać. |
_________________ www.3000gt-forum.cba.pl
 |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 11-02-2010, 19:34
|
|
|
Tez wydaje mi sie ze te wtryski troche duze.Ciekawe jak wyglada AFR.
Kilka linkow do sklepow podalem w innym temacie zeby nie robic balaganu.
link do tematu http://forum.mitsumaniaki...p=643020#643020 |
_________________ GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 |
|
|
|
 |
MaslanA
Forumowicz
Auto: 3000 GT VR4 :D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 34 Skąd: Iceland
|
Wysłany: 11-02-2010, 22:28
|
|
|
a panowie jakiego oleju silnikowego używacie ?? |
_________________ "Na co koni kupa, jak kierowca dupa"
 |
|
|
|
 |
Devill
Forumowicz

Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 306 Skąd: Z daleka
|
Wysłany: 11-02-2010, 22:41
|
|
|
ja leje mobila 10w40, wczesniej byl castrol |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 11-02-2010, 23:49
|
|
|
U mnie tez na poczatku byl castrol ,ale teraz zalewam Motul 6100 Synergie 10w40.
Niby dobry ,silnik ladnie super cicho chodzil,tylko szum, lecz teraz niestety panewka mi poleciala |
_________________ GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 11-02-2010, 23:55
|
|
|
ehh...
jesli chodzi o modyfikacje to juz troche przerobilem ..
wiec tak , najtaniej i najszybciej to wywalic fabryczny wydech od katalizatorow do koncca.
odpowiedni downpipe, odpowiedni catback.
nastepnie podkrecic doladowanie do 0.9 bara.
jesli malo..wtryski 450cc i pompa walbro 255lph - wyamaga kontrolera paliwa , ecumaster, safc. greddy emanage..cokolwiek , program. sonda AFR, EGT
lub pompa walbro 255lph oraz reglulator cisnienia paliwa , z ustawieniem na ok 50-55PSI, wtedy z wtryskow 360cc , ktore de facto wystarczaja wg moich prob do ok 1,2 bara mozna podkrecic do 1,3 bara. wypadalo by to zestroic , wiec potrzebujemy znow sonde AFR , EGT
jesli cchesz cokolwiek robic poad 1.0bar niestety koszta rosna. obowiazakowo cos z paliwem , program oraz czujniki . ALE
dosc tanim kosztem mozna zestroic seryjne wtryski i seryjna mape paliwa...(JEDNAK polecam wymiane na walbro 255lph- pompa paliwa w 3000gt to najslabszy element )
gdy ostatnio stroilem legnuma kochajja na samym programie oraz zaplonie mozna bylo uzyskac 15-20% mocy przy bezpiecznych ustawieniach silnika...
identyczna sytuacja byla w 3000gt , gdy zrobilem sobie lekko zubozona mape oraz lekko zmienione zaplony wzrost mocy ok 15%...procenty to tylko szacunki , ale auto wyraznie szybsze co pokazal akcelerometr...oczywscie EGT wzroslo i trzeba monitoraowac stuki.
reasumujac. 1. wydech 2. pompa paliwa 3. doladowanie na ok 0.9-1.0bar max (!) 3. program.
potem koszta rosna juz w postepie nieliniowym |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
|
|