Czasem przerywa na niskich obrotach, 1.6 16v |
Autor |
Wiadomość |
Adeczek
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer 95 1.6 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lip 2009 Posty: 9 Skąd: Klucze
|
Wysłany: 17-05-2010, 13:53
|
|
|
areksz121 nie uporlame sie i nie wiem czy mam jakies bledy bo nie wiem jak to sprawdzic ale jak da sie jakos skasowac w prosty sposob bledy to po co je sprawdzac tylko napisz mi jak.
aha i ostatnio jezdzilem non stop na benzynie obroty bykly lepsze nie skakaly tak bardzo ale chociaz jak spadly to samochud nie gasl a na gazie masakra nie dalo sie jezdzic na kazdych swiatlach samochud mi gasl |
|
|
|
 |
idas
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 1716 Skąd: Wrocław/Rawicz
|
|
|
|
 |
koli
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer Kombi '97 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 28 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 26-10-2010, 18:11
|
|
|
odgrzewam kotleta, gdyz problem szarpania powrocil. (na niskich obrotach przy duzym obciazeniu zdarza sie coraz czesciej ze silnik szarpie (tak jak by przez chwile nie dostawal iskry)
Dodam ze za pierwszym razem wyczyscilem kopulke, palec wymienilem prewody i nadal bylo tak samo. Po wymianie swiec problem ustapil.
Od wymiany swiec minelo pol roku, i 6500 km, wiec dlacego mogly sie tak szybko zuzyc??
silnik nie bierze oleju, ale duzo paliwa lyka |
|
|
|
 |
j-rules
Mitsumaniak devil inside

Auto: Lancer 93 sedan GLXi 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 1422 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 27-10-2010, 13:41
|
|
|
mozna by postawic na regulacje zaworów. Nie jestem ekspertem, wiec niech sie wypowie ktos bardziej ogarniety. Ale u mnie tez taki problemik jest. A nie regulowalem jeszcze |
_________________ Najpierw ty popracujesz a ja odpoczne, pozniej na odwrót, ja odpoczne a ty popracujesz
 |
|
|
|
 |
Lopullus
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 1.6 16v sedan 95'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Paź 2010 Posty: 11 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 27-10-2010, 22:18
|
|
|
Witam.
Mam taki sam problem jak koli słychać że silnik przerywa na niskich obrotach tak to chodzi ładnie, kreci się, przyśpiesza ale na luzie słychać takie dławienia i szarpania a obroty spadają przez co słychać jak by był to diesel. Hehe też go kupiłem wczoraj ; ). Zrobię jak radziliście wymienia te kable, świece i ten filtr powietrza, zdam relację czy to dało efakt .
Pozdro |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 28-10-2010, 09:57
|
|
|
j-rules napisał/a: | mozna by postawic na regulacje zaworów. |
bdb pomysł |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Lopullus
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 1.6 16v sedan 95'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Paź 2010 Posty: 11 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 28-10-2010, 11:41
|
|
|
ile taka regulacja może kosztować ? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 28-10-2010, 15:00
|
|
|
Lopullus napisał/a: | ile taka regulacja może kosztować ? | 50-150 zł. |
|
|
|
 |
koli
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer Kombi '97 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 28 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 28-10-2010, 15:11
|
|
|
...ale mi nie przerywa na luzie. Na wolnych obrotavh jest wszystko ok. Przyrywa mi tylko i wylacznie pod obciazeniem (np. jadac na dwojce 20 km/h i dodajac 3/4 gazu ze trzy razy potrafi szarpnac)
A moze regulacja zaplonu? |
|
|
|
 |
Lopullus
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 1.6 16v sedan 95'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Paź 2010 Posty: 11 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 29-10-2010, 17:07
|
|
|
Jak już mówiłem zdam relacje co u mnie było. Szarpanie ustało po wymianie świec. Teraz chodzi spoko na luzie. Co prawda jeszcze za głośno chodzi ale to podobno przez olej, ale po wszystkich świętych będę wymieniał rozrząd to i olej się wymieni.
Pozdro |
|
|
|
 |
koli
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer Kombi '97 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 28 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 29-10-2010, 21:55
|
|
|
kurcze jestem pewien ze u mnie tez po wymianie swiec bedzie ok. Nie chodzi juz tutaj o wydatek rzedu 40 zl na 6000 km, ale skoro po tak krotkim dystansie swiece sa do wymiany to co moze byc nie tak?? |
|
|
|
 |
Lopullus
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 1.6 16v sedan 95'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Paź 2010 Posty: 11 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 29-10-2010, 23:55
|
|
|
Ekspertem nie jestem ale jak były słabe świece albo silnik jest już leciwy, bądź paliwo jakie dostawał jest marnej jakości to tak może być. Wiesz może przewody jeszcze nawalają. Z tego co mi wiadomo jak świece przestają dawać odpowiednią iskrę to znaczy że są brudne albo wypalone, przeczyść może je najpierw. |
|
|
|
 |
Piotras88
Forumowicz Piotras88

Auto: Mitsubishi Lancer V 1.6+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Sie 2009 Posty: 143 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 03-11-2010, 23:04
|
|
|
Moja rada: otwórz maskę wieczorem i popsikaj przewody i kopułkę jakimś płynem do szyb, jak zobaczysz, jak lata prąd po przewodach, albo kopułce, to masz odpowiedź. Kiedyś kupiłem byle jakie przewody i po roku dostały przebicia, samo wyczyszczenie kopułki też mogło nie pomóc, może przyda się wymiana... |
|
|
|
 |
|