Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Czasem przerywa na niskich obrotach, 1.6 16v
Autor Wiadomość
Adeczek 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 95 1.6 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 9
Skąd: Klucze
Wysłany: 17-05-2010, 13:53   

areksz121 nie uporlame sie i nie wiem czy mam jakies bledy bo nie wiem jak to sprawdzic ale jak da sie jakos skasowac w prosty sposob bledy to po co je sprawdzac tylko napisz mi jak.
aha i ostatnio jezdzilem non stop na benzynie obroty bykly lepsze nie skakaly tak bardzo ale chociaz jak spadly to samochud nie gasl a na gazie masakra nie dalo sie jezdzic na kazdych swiatlach samochud mi gasl
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 17-05-2010, 18:22   

Adeczek napisał/a:
ale jak da sie jakos skasowac w prosty sposob bledy to po co je sprawdzac

To żart mam nadzieję:) chociażby po to aby wiedzieć co niedomaga:) Skasowanie błędów z pamięci komputera nie pomoże w ich usunięciu. Poza tym po takim "skasowaniu" błędy powrócą.
Chociażby w tym temacie jest opisane odczytywanie błędów:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=50885
http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
No i strona Krzyżaka:)
http://www.mitsubishifan.webpark.pl/
_________________
Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 
 
 
koli 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer Kombi '97 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 28
Skąd: Poznań
Wysłany: 26-10-2010, 18:11   

odgrzewam kotleta, gdyz problem szarpania powrocil. (na niskich obrotach przy duzym obciazeniu zdarza sie coraz czesciej ze silnik szarpie (tak jak by przez chwile nie dostawal iskry)

Dodam ze za pierwszym razem wyczyscilem kopulke, palec wymienilem prewody i nadal bylo tak samo. Po wymianie swiec problem ustapil.

Od wymiany swiec minelo pol roku, i 6500 km, wiec dlacego mogly sie tak szybko zuzyc??

silnik nie bierze oleju, ale duzo paliwa lyka
 
 
j-rules 
Mitsumaniak
devil inside


Auto: Lancer 93 sedan GLXi 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1422
Skąd: Tarnów
Wysłany: 27-10-2010, 13:41   

mozna by postawic na regulacje zaworów. Nie jestem ekspertem, wiec niech sie wypowie ktos bardziej ogarniety. Ale u mnie tez taki problemik jest. A nie regulowalem jeszcze
_________________
Najpierw ty popracujesz a ja odpoczne, pozniej na odwrót, ja odpoczne a ty popracujesz
 
 
 
Lopullus 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.6 16v sedan 95'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Paź 2010
Posty: 11
Skąd: Szczecin
Wysłany: 27-10-2010, 22:18   

Witam.

Mam taki sam problem jak koli słychać że silnik przerywa na niskich obrotach tak to chodzi ładnie, kreci się, przyśpiesza ale na luzie słychać takie dławienia i szarpania a obroty spadają przez co słychać jak by był to diesel. Hehe też go kupiłem wczoraj ; ). Zrobię jak radziliście wymienia te kable, świece i ten filtr powietrza, zdam relację czy to dało efakt ;) .

Pozdro ;)
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 28-10-2010, 09:57   

j-rules napisał/a:
mozna by postawic na regulacje zaworów.

bdb pomysł :)
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Lopullus 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.6 16v sedan 95'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Paź 2010
Posty: 11
Skąd: Szczecin
Wysłany: 28-10-2010, 11:41   

ile taka regulacja może kosztować ?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 28-10-2010, 15:00   

Lopullus napisał/a:
ile taka regulacja może kosztować ?
50-150 zł.
 
 
koli 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer Kombi '97 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 28
Skąd: Poznań
Wysłany: 28-10-2010, 15:11   

...ale mi nie przerywa na luzie. Na wolnych obrotavh jest wszystko ok. Przyrywa mi tylko i wylacznie pod obciazeniem (np. jadac na dwojce 20 km/h i dodajac 3/4 gazu ze trzy razy potrafi szarpnac)

A moze regulacja zaplonu?
 
 
Lopullus 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.6 16v sedan 95'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Paź 2010
Posty: 11
Skąd: Szczecin
Wysłany: 29-10-2010, 17:07   

Jak już mówiłem zdam relacje co u mnie było. Szarpanie ustało po wymianie świec. Teraz chodzi spoko na luzie. Co prawda jeszcze za głośno chodzi ale to podobno przez olej, ale po wszystkich świętych będę wymieniał rozrząd to i olej się wymieni. :)

Pozdro ;)
 
 
koli 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer Kombi '97 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 28
Skąd: Poznań
Wysłany: 29-10-2010, 21:55   

kurcze jestem pewien ze u mnie tez po wymianie swiec bedzie ok. Nie chodzi juz tutaj o wydatek rzedu 40 zl na 6000 km, ale skoro po tak krotkim dystansie swiece sa do wymiany to co moze byc nie tak??
 
 
Lopullus 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.6 16v sedan 95'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Paź 2010
Posty: 11
Skąd: Szczecin
Wysłany: 29-10-2010, 23:55   

Ekspertem nie jestem ale jak były słabe świece albo silnik jest już leciwy, bądź paliwo jakie dostawał jest marnej jakości to tak może być. Wiesz może przewody jeszcze nawalają. Z tego co mi wiadomo jak świece przestają dawać odpowiednią iskrę to znaczy że są brudne albo wypalone, przeczyść może je najpierw.
 
 
Piotras88 
Forumowicz
Piotras88


Auto: Mitsubishi Lancer V 1.6+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 143
Skąd: warszawa
Wysłany: 03-11-2010, 23:04   

Moja rada: otwórz maskę wieczorem i popsikaj przewody i kopułkę jakimś płynem do szyb, jak zobaczysz, jak lata prąd po przewodach, albo kopułce, to masz odpowiedź. Kiedyś kupiłem byle jakie przewody i po roku dostały przebicia, samo wyczyszczenie kopułki też mogło nie pomóc, może przyda się wymiana...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.