 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[MSS DID] Co się może stać od paska wieloklinowego |
Autor |
Wiadomość |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 27-04-2011, 18:51
|
|
|
emkawu napisał/a: | A tak poważnie to chciałbym podrążyć temat wymiany paska alternatora w MSS 1,9 DID. Jeśli ktoś to robił lub wie gdzie na forum można znaleźć porady na ten temat, to proszę o informacje. | Należy pobrać serwisówkę do MSS-a (jest w Dziale Download), pogrzebać tam w niej trochę..... W rozdziale 11C - Engine [F9Q1] strona 11C-9 jest opis i rysunek poglądowy co trzeba odkręcić.
emkawu napisał/a: | A doświadczenie - bezcenne | I o to chodzi
Byle czegoś nie spier..... |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
emkawu
Mitsumaniak The Bishop

Auto: MSS 1,9 DID Comfort
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2009 Posty: 46 Skąd: Chrzanów
|
Wysłany: 27-04-2011, 20:08
|
|
|
Serwisówkę mam - ściągnąłem zaraz po zalogowaniu na forum (parę razy się przydała)
Może ktoś ma rady bardziej z praktyki (najlepiej własnej)???? |
_________________ " Widzę to co widzę i w ogóle się nie wstydzę, Niech się wstydzi ten co robi, nie ten co widzi " |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 27-04-2011, 21:10
|
|
|
Jak czasami odwiedzasz okolice Sławkowa to mogę zaprezentować |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
drtymf
Mitsumaniak

Auto: MSS 1,9 DID Comfort BFL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Wrz 2009 Posty: 819 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 28-04-2011, 09:13
|
|
|
O ile dobrze pamiętam to do wymiany trzeba wyciągnąć zbiorniczek płynu chłodzącego, potem odkręcić długim kluczem nasadowym obudowę ECU ( taką czarną) i powinno być juz podejście do paska. Nie pamiętam czy trzeba odkręcać do tego łapę silnika.
Na pewno przyda się klucz nasadowy albo fajkowy do naciągnięcia napinacza przy zakładaniu paska. |
_________________ Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.
 |
|
|
|
 |
|
|