 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
zapytanie o możliwości silnika |
Autor |
Wiadomość |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 05-04-2010, 13:03
|
|
|
EBC to ELECTRONIC BOOST CONTROLLER czyli elektroniczny regulator cisnienia doładowania na ebay uk jest spory wybór cena ok 1000 zł. |
|
|
|
 |
Devill
Forumowicz

Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 306 Skąd: Z daleka
|
Wysłany: 05-04-2010, 13:18
|
|
|
no to już rozumie , myslałem, że to 2 odrębne urządzenia, a to to samo tyle, że jeden elektroniczny a drugi manual.
Dzieki za wyjasnienie |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 05-04-2010, 14:31
|
|
|
ebc elektronic boost controller. predzej na ebayu zerknij...
dobry jest greddy profec B-ale drogi, HKS z ktoregos wypustu...ja mam ver 4 i jest w miare prosty i skuteczny.
Greddy profe
HKS EVC
apexi
raczej wybralbym cos z renowanych producentow...u nas raczaej nie oplaca sie oszczedzac bo i tak na koncu kupisz cos porzadnego co w koncu dziala jak trzeba.
za uzywke o 150-200usd musisz dac.
http://shop.ebay.com/i.ht...ntroller&_rdc=1 |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 06-04-2010, 13:32
|
|
|
slawekpurc, powiedz mi prosze czy Ty sam modzisz swoje 3k czy u kogoś, jak u kogoś to kogo polecasz do Mitsu ?? wogóle to kto najlepiej ogarnia 3k ?? bo z Gala to niewiele zostanie a to co zostanie to sam ogarne bez kłopotu hehe. Co do silnika to wolałbym dać w dobre ręce, o ile przekładke mogę bez kłopotu zrobić sam i elektryke o tyle strojenie i późniejsze mody wolałbym zostawić jakiemuś profi.
Na dzień dzisiejszy wiem że 400KM narazie mi starczy ...............narazie , na auto szykuje ok. 40tys ( zł niestety hehe ) i w planach jest zakup całego 3k na angolu - chyba że macie lepszy pomysł. Gal waży na tą chwilke 1400kg ale jeszcze zrzuci z 50-70kg i koniec, no i dojdzie klatka, czyli reasumująć plus minus 1400kg zostanie.
Mam jeszcze pytanie, bo zapewne się znacie - myśle ostatnio nad jakimś szperunkiem bo by się przydał do napędu, dla checy ( mam 3y skrzynie i troche części z napędu na zapas) zaspawałem sprzęgło viskotyczne i było fajnie ( start poprawił się o jakieś 40% ), pomijajać problem z nawrotami i spalanie z 14 na 24l/100km, stąd ostatnio rozglądam się nad czymś co by w sposób profesjonalny zeszperowało troche napęd |
|
|
|
 |
white90
Mitsumaniak

Auto: Eclipse 2G 96 i 99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2008 Posty: 608 Skąd: Koronowo
|
Wysłany: 06-04-2010, 15:47
|
|
|
3kgt ma chyba szpere LSD |
_________________ Eclipse 2g MIVEC AWD
Skyline R33 sedan
 |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 07-04-2010, 10:04
|
|
|
Cytat: | 3kgt ma chyba szpere LSD | Gal ma sprzęgło viskotycze, 3k vr4 tęż takie ma w skrzynce, co do innej szpery to wątpie żeby była chodź moge się mylić.
Edit. dzienx n3000 - już rozebrałem wasz most na części pierwsze hehe ( wirtualnie ale wiem co jest co i jak zrobić żeby w moim było lepiej) |
Ostatnio zmieniony przez Frost 07-04-2010, 15:39, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 07-04-2010, 10:13
|
|
|
W tylnym moście jest LSD tak że nie trzeba instalować dodatkowej szpery |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 07-04-2010, 15:39
|
|
|
jesli chodzi o grubsze naprawy mechaniczne to robie to u swojego zaufanego mechanika...proste rzeczy robie sam...natomiast strojenie , elektronika , swinie , kable itp robie sam bo po wizycie w paru "profi" tuningowniach stwierdzilem ze sam to zrobie i juz sie nauczylem. jesli bedziesz mial jakies pytanie odnosnie strojenia to chetnie odpowiem.
n3000- ale mozna dolozyc szpere na przod..:) |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 07-04-2010, 16:32
|
|
|
szukałem troche po necie i niezabardzo jest w czym wybierać, wogóle to widziałem na ebay-u moze z jedną i to niekoniecznie do 3k bo o galu to nawet nie wspomne, do E88A niema nic
n3000 - w skrzyni macie( ja też mam ) sprzęgło wiskotyczne czy tam LSD,zwał jak zwał ( podobne jak w tylnym moście- którego u mnie w nim niestety brak)
http://www.japancars.ru/c...L6&mg=22&bg=120 |
Ostatnio zmieniony przez Frost 08-04-2010, 09:51, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 07-04-2010, 18:16
|
|
|
slawekpurc napisał/a: | n3000- ale mozna dolozyc szpere na przod..:) |
Z przodu też jest mechanizm o ograniczonym poślizgu. |
Ostatnio zmieniony przez n3000 08-04-2010, 12:32, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Devill
Forumowicz

Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 306 Skąd: Z daleka
|
Wysłany: 08-04-2010, 10:39
|
|
|
Z tego co kiedys na necie czytalem to powinien byc z przodu i tylu |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 29-04-2010, 14:14
|
|
|
slawekpurc, jak możesz daj namiar na tego kolesia co robił przekładke z 3kGT vr4 do Gala ( na PW )
[ Dodano: 02-06-2010, 20:22 ]
Mógłby mi ktoś jeszcze wytłumaczyć jaka jest różnica między GTO tt a vr4 ?? planuje wkrótce zakupić 3kGT i chcem być pewnym ze kupiłem najmocniejszą wersję z najmocniejszym silnikiem podatnym na modyfikacje.
Coś mi jeszcze się obiło że w którejś wersji był kuty wał - co niewątpliwie jest zaletą, tylko w której ?? |
|
|
|
 |
Devill
Forumowicz

Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 306 Skąd: Z daleka
|
Wysłany: 15-08-2010, 14:41
|
|
|
Mam pytanie dzisiaj podlaczylem dokladniejszy wskaznik doladowania. Przejechalem sie i przy wiekszych obrotach , wskaznik podaje 0,9 Bara. A nie montowalem jeszcze MBC, Jedynie wywalilem zwezke. Jak to mozliwe ? |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 15-08-2010, 15:10
|
|
|
Może coś nie tak ze wskaźnikiem, po wyjęciu zwężki powinieneś mieć ok 0.7-0.8bar napisz jaki to wskaźnik. |
_________________ www.3000gt-forum.cba.pl
 |
|
|
|
 |
Devill
Forumowicz

Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 306 Skąd: Z daleka
|
Wysłany: 15-08-2010, 15:46
|
|
|
http://allegro.pl/item116...sm_warning.html
ten, przejde pozniej do auta zrobie zdjecie podlaczenia juz w samym silniku.
Jak i podam parametry jakie wskazuje po odpaleniu.
Po przegazowaniu na postoju wskazowka rosla do 0.
Na trasie przy depnieciu na 3 wskazalo 0,9 bara |
|
|
|
 |
|
|