Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
zapytanie o możliwości silnika
Autor Wiadomość
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 05-04-2010, 13:03   

EBC to ELECTRONIC BOOST CONTROLLER czyli elektroniczny regulator cisnienia doładowania na ebay uk jest spory wybór cena ok 1000 zł.
 
 
 
Devill 
Forumowicz


Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 306
Skąd: Z daleka
Wysłany: 05-04-2010, 13:18   

no to już rozumie , myslałem, że to 2 odrębne urządzenia, a to to samo tyle, że jeden elektroniczny a drugi manual.
Dzieki za wyjasnienie
 
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 05-04-2010, 14:31   

ebc elektronic boost controller. predzej na ebayu zerknij...
dobry jest greddy profec B-ale drogi, HKS z ktoregos wypustu...ja mam ver 4 i jest w miare prosty i skuteczny.
Greddy profe
HKS EVC
apexi

raczej wybralbym cos z renowanych producentow...u nas raczaej nie oplaca sie oszczedzac bo i tak na koncu kupisz cos porzadnego co w koncu dziala jak trzeba.
za uzywke o 150-200usd musisz dac.
http://shop.ebay.com/i.ht...ntroller&_rdc=1
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 06-04-2010, 13:32   

slawekpurc, powiedz mi prosze czy Ty sam modzisz swoje 3k czy u kogoś, jak u kogoś to kogo polecasz do Mitsu ?? wogóle to kto najlepiej ogarnia 3k ?? bo z Gala to niewiele zostanie :) a to co zostanie to sam ogarne bez kłopotu hehe. Co do silnika to wolałbym dać w dobre ręce, o ile przekładke mogę bez kłopotu zrobić sam i elektryke o tyle strojenie i późniejsze mody wolałbym zostawić jakiemuś profi.
Na dzień dzisiejszy wiem że 400KM narazie mi starczy ...............narazie :p , na auto szykuje ok. 40tys ( zł niestety hehe ) i w planach jest zakup całego 3k na angolu - chyba że macie lepszy pomysł. Gal waży na tą chwilke 1400kg ale jeszcze zrzuci z 50-70kg i koniec, no i dojdzie klatka, czyli reasumująć plus minus 1400kg zostanie.

Mam jeszcze pytanie, bo zapewne się znacie - myśle ostatnio nad jakimś szperunkiem bo by się przydał do napędu, dla checy ( mam 3y skrzynie i troche części z napędu na zapas) zaspawałem sprzęgło viskotyczne i było fajnie ( start poprawił się o jakieś 40% ), pomijajać problem z nawrotami i spalanie z 14 na 24l/100km, stąd ostatnio rozglądam się nad czymś co by w sposób profesjonalny zeszperowało troche napęd
 
 
 
white90 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse 2G 96 i 99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 608
Skąd: Koronowo
Wysłany: 06-04-2010, 15:47   

3kgt ma chyba szpere LSD
_________________
Eclipse 2g MIVEC AWD
Skyline R33 sedan
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 07-04-2010, 10:04   

Cytat:
3kgt ma chyba szpere LSD
Gal ma sprzęgło viskotycze, 3k vr4 tęż takie ma w skrzynce, co do innej szpery to wątpie żeby była chodź moge się mylić.


Edit. dzienx n3000 - już rozebrałem wasz most na części pierwsze hehe ( wirtualnie ale wiem co jest co i jak zrobić żeby w moim było lepiej)
Ostatnio zmieniony przez Frost 07-04-2010, 15:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 07-04-2010, 10:13   

W tylnym moście jest LSD tak że nie trzeba instalować dodatkowej szpery
 
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 07-04-2010, 15:39   

jesli chodzi o grubsze naprawy mechaniczne to robie to u swojego zaufanego mechanika...proste rzeczy robie sam...natomiast strojenie , elektronika , swinie , kable itp robie sam bo po wizycie w paru "profi" tuningowniach stwierdzilem ze sam to zrobie i juz sie nauczylem. jesli bedziesz mial jakies pytanie odnosnie strojenia to chetnie odpowiem.


n3000- ale mozna dolozyc szpere na przod..:)
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 07-04-2010, 16:32   

szukałem troche po necie i niezabardzo jest w czym wybierać, wogóle to widziałem na ebay-u moze z jedną i to niekoniecznie do 3k bo o galu to nawet nie wspomne, do E88A niema nic


n3000 - w skrzyni macie( ja też mam ) sprzęgło wiskotyczne czy tam LSD,zwał jak zwał ( podobne jak w tylnym moście- którego u mnie w nim niestety brak)

http://www.japancars.ru/c...L6&mg=22&bg=120
Ostatnio zmieniony przez Frost 08-04-2010, 09:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 07-04-2010, 18:16   

slawekpurc napisał/a:
n3000- ale mozna dolozyc szpere na przod..:)


Z przodu też jest mechanizm o ograniczonym poślizgu.
Ostatnio zmieniony przez n3000 08-04-2010, 12:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Devill 
Forumowicz


Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 306
Skąd: Z daleka
Wysłany: 08-04-2010, 10:39   

Z tego co kiedys na necie czytalem to powinien byc z przodu i tylu
 
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 29-04-2010, 14:14   

slawekpurc, jak możesz daj namiar na tego kolesia co robił przekładke z 3kGT vr4 do Gala ( na PW )

[ Dodano: 02-06-2010, 20:22 ]
Mógłby mi ktoś jeszcze wytłumaczyć jaka jest różnica między GTO tt a vr4 ?? planuje wkrótce zakupić 3kGT i chcem być pewnym ze kupiłem najmocniejszą wersję z najmocniejszym silnikiem podatnym na modyfikacje.
Coś mi jeszcze się obiło że w którejś wersji był kuty wał - co niewątpliwie jest zaletą, tylko w której ??
 
 
 
Devill 
Forumowicz


Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 306
Skąd: Z daleka
Wysłany: 15-08-2010, 14:41   

Mam pytanie dzisiaj podlaczylem dokladniejszy wskaznik doladowania. Przejechalem sie i przy wiekszych obrotach , wskaznik podaje 0,9 Bara. A nie montowalem jeszcze MBC, Jedynie wywalilem zwezke. Jak to mozliwe ?
 
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 15-08-2010, 15:10   

Może coś nie tak ze wskaźnikiem, po wyjęciu zwężki powinieneś mieć ok 0.7-0.8bar napisz jaki to wskaźnik.
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
Devill 
Forumowicz


Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 306
Skąd: Z daleka
Wysłany: 15-08-2010, 15:46   

http://allegro.pl/item116...sm_warning.html

ten, przejde pozniej do auta zrobie zdjecie podlaczenia juz w samym silniku.
Jak i podam parametry jakie wskazuje po odpaleniu.

Po przegazowaniu na postoju wskazowka rosla do 0.
Na trasie przy depnieciu na 3 wskazalo 0,9 bara :roll:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.