korek wlewu oleju + korek chlodnicy RALLI ART |
Autor |
Wiadomość |
barteski
Forumowicz
Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 18 Lis 2009 Posty: 264 Skąd: okolice WROCŁAWA
|
Wysłany: 19-04-2010, 09:25
|
|
|
swinks_UK, czy to chinskie było niewiem . ale chłodnica i te tam kanaliki bylo i jest ok jak załorzyłonoje koreczek do dzis nic sie nie dzieje ... |
|
|
|
 |
Radowan
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 362 Skąd: Jelenia Góra/MRO
|
Wysłany: 07-05-2010, 00:31
|
|
|
Jakby ktoś szukał pośredniego rozwiązania, to (przeglądałem silnik i przyglądnąłem się) Lancer VIII 2.0DOHC ma korek chłodnicy działający przy ciśnieniu 1.1 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 17-05-2010, 11:05
|
|
|
Korki z Lancera Evo chyba są inne. Inna głębokość.
Za to widziałem w kilku Galantach EAxx oryginalne korki o wartości 1.1 bara, więc wychodzi na to, że szły takie w serii. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Kojec
Mitsumaniak

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sie 2011 Posty: 204 Skąd: Kąty wrocławskie
|
Wysłany: 07-03-2012, 22:42
|
|
|
Jakbyście zamawiali korki do galanta lub znali namiar na coś takiego proszę o pw |
_________________
 |
|
|
|
 |
|