Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.0 V6] Jazda 4x4 po asfalcie
Autor Wiadomość
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 05-08-2010, 11:09   

radek3miasto napisał/a:
odnośnie pytania do tylnego mostu to nie mam blokady hmm a co ona daje ? i jak często jej używacie ?
-blokada tylnego mechanizmu różnicowego...sprawia ona że obydwa tylne koła zostają spięte na sztywno-czyli kręcą się z tą samą prędkością, i nie działa mechanizm różnicowy...
przydatne tylko w terenie.

radek3miasto napisał/a:
nie wiem po co robią sporty z napędem wyłącznie na tył ?
noo.bez kitu niezła porażka :?
_________________
"Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie" :)
 
 
Berni 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Pajero 3,0 v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 19 Sie 2008
Posty: 368
Skąd: Kraków
Wysłany: 05-08-2010, 11:48   

radek3miasto napisał/a:
nie wiem po co robią sporty z napędem wyłącznie na tył ?

duże wygodne, bezpieczne kombi bez czochrania w terenie :biggrin:
_________________

 
 
 
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 05-08-2010, 13:24   

Berni napisał/a:
duże wygodne, bezpieczne kombi bez czochrania w terenie

duże, bezpieczne, paliwożerne kombi...
_________________
"Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie" :)
 
 
radek3miasto 
Nowy Forumowicz

Auto: Montero Sport ES 3.0 AWD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2010
Posty: 13
Skąd: 3miasto
Wysłany: 05-08-2010, 20:38   

dzięki ale nie do końca rozumiem teraz co mi daje samo 4H ? przy zmianie z AWD ? bez blokady tylnego mostu ?hmm :?
_________________
pzdr radek
 
 
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 05-08-2010, 21:50   

radek3miasto napisał/a:
nie do końca rozumiem teraz co mi daje samo 4H ? przy zmianie z AWD ?
blokuje mechanizm różnicowy między osiowy(między tylnym , a przednim mostem..)i rozkład sił jest po 50 % na każdą oś...jadąc na awd się wacha...
_________________
"Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie" :)
 
 
radek3miasto 
Nowy Forumowicz

Auto: Montero Sport ES 3.0 AWD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2010
Posty: 13
Skąd: 3miasto
Wysłany: 06-08-2010, 09:18   

wielkie dzięki, tak mi chodziło po głowie, ale nie miałem pewności :)
to fajnie mieć jeszcze dodatkowe blokady na tył i na przód ? chyba fajnie? ale tego się nie dowiem bo nie mam i pewnie sytuacja w terenie musi być ciężka żeby to wszystko zastososwać
_________________
pzdr radek
 
 
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 26-08-2010, 17:21   

radek3miasto napisał/a:
fajnie mieć jeszcze dodatkowe blokady na tył i na przód ?
Niestety w pajorkach tylko blokada tyłu w serii występuje...Moim zdaniem bardzo fajnie jest to mieć :p nawet jak miałbym opcję do wyboru-ss bez blokady mostu,a es z blokadą mostu, to wybrałbym es.
Co do blokady na przód i tył to LC hdj80 miały seryjnie.....fajna sprawa
_________________
"Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie" :)
 
 
Sir Stanczyk 
Forumowicz


Auto: Montero Sport 2001 3.0 6v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Sty 2016
Posty: 186
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 14-01-2016, 13:36   

Gene napisał/a:
Z tym nigdy to przesada. Byly i sa Pajero Sport ze skrzyniami Super Select. Praktycznie unikaty ale od czasu do czasu mozna cos trafic. Ciezko jest wyczaic ale mozna taki samochod dostac. Najczesciej sa to auta z USA.


Hmm jeśli dobrze rozumiem to mi się taki model trafił ;)
Mam Montero (więc amerykańska wersja) i to sprowadzany z ameryky.
By przełączyć na 4H czy 4L to muszę się zatrzymać, dać na N, nie mogę podczas jazdy.
Więc dobrze rozumiem, że mam SS a nie ES i moge po asfalcie bez niszczenia niczego jeździć? Oczywiście nie cały czas, bo po co? (a dlaczego nie?:D)
Dzięki za odpowiedź i sorry za lamerskie pytanie, ale dopiero się wszystkiego uczę i chcę się nauczyć mojego nowego autka ;)
_________________
Były właściciel Carisma 1.6 1999 GL (7lat) - niezawodne
Później inne marki które zawiodły, nawet te niezawodne ;)
Teraz powrót do Mitsubishi :D
Obecnie: Montero Sport 2001 3.0 6v
 
 
TangoKK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 359
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 14-01-2016, 18:03   

Sir Stanczyk napisał/a:
Mam Montero (więc amerykańska wersja) i to sprowadzany z ameryky.

By przełączyć na 4H czy 4L to muszę się zatrzymać, dać na N, nie mogę podczas jazdy.

Więc dobrze rozumiem, że mam SS a nie ES i moge po asfalcie bez niszczenia niczego jeździć? Oczywiście nie cały czas, bo po co? (a dlaczego nie?:D)


Musisz się zatrzymać jeżeli masz ES czyli easy select, SS czyli super select pozwala na jazdę po czarnym 4x4 i można zapinać w czasie jazdy.
_________________
HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY
 
 
Sir Stanczyk 
Forumowicz


Auto: Montero Sport 2001 3.0 6v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Sty 2016
Posty: 186
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 14-01-2016, 18:24   

Muszę manuala dorwać i samemu doczytać w takim wypadku, bo sam już nie wiem jak mam.
Tzn poprzedni właściciel mi powiedział, że żeby zmienić to muszę (lepiej) żebym się zatrzymał i wtedy zmieniał (pierwsza właścicielka mu to powiedziała ;) )
Jutro do pracy sobie wezmę manuala i poczytam :) (tam chyba powinno być napisane co mój model ma ;) )
_________________
Były właściciel Carisma 1.6 1999 GL (7lat) - niezawodne
Później inne marki które zawiodły, nawet te niezawodne ;)
Teraz powrót do Mitsubishi :D
Obecnie: Montero Sport 2001 3.0 6v
 
 
TangoKK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 359
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 14-01-2016, 19:40   

Sir Stanczyk napisał/a:
Muszę manuala dorwać i samemu doczytać w takim wypadku, bo sam już nie wiem jak mam.
Tzn poprzedni właściciel mi powiedział, że żeby zmienić to muszę (lepiej) żebym się zatrzymał i wtedy zmieniał (pierwsza właścicielka mu to powiedziała ;) )
Jutro do pracy sobie wezmę manuala i poczytam :) (tam chyba powinno być napisane co mój model ma ;) )


Pozycje wajchy napędów w SS - super select to "2H", "4H", "4HLc" i "4LLc" jeżeli masz inaczej to znaczy, że masz ES
_________________
HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY
 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 15-01-2016, 07:05   

W ES 4H też dopina się bez zatrzymywania. Zatrzymać się trzeba do 4L.
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
Sir Stanczyk 
Forumowicz


Auto: Montero Sport 2001 3.0 6v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Sty 2016
Posty: 186
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 15-01-2016, 07:09   

TangoKK napisał/a:
Sir Stanczyk napisał/a:
Muszę manuala dorwać i samemu doczytać w takim wypadku, bo sam już nie wiem jak mam.
Tzn poprzedni właściciel mi powiedział, że żeby zmienić to muszę (lepiej) żebym się zatrzymał i wtedy zmieniał (pierwsza właścicielka mu to powiedziała ;) )
Jutro do pracy sobie wezmę manuala i poczytam :) (tam chyba powinno być napisane co mój model ma ;) )


Pozycje wajchy napędów w SS - super select to "2H", "4H", "4HLc" i "4LLc" jeżeli masz inaczej to znaczy, że masz ES


Dzięki za łopatologiczne wytłumaczenie :) Mam ES :)
_________________
Były właściciel Carisma 1.6 1999 GL (7lat) - niezawodne
Później inne marki które zawiodły, nawet te niezawodne ;)
Teraz powrót do Mitsubishi :D
Obecnie: Montero Sport 2001 3.0 6v
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.