Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] Nie będę wzmacniał silnika !!
Autor Wiadomość
Kemot 
Mitsumaniak

Auto: Outlander Intense+ 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 32
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19-04-2010, 14:47   

Czemu Wy tak ciągle narzekacie? Mi wystarcza zarówno to 140 km, jak i nie stwierdzam jakiegoś strasznego hałasu o którym niektórzy piszą. Tak wygląda jakbyście przed kupnem nie wiedzieli o mocy silnika i poziomie hałasu.
 
 
markyz
[Usunięty]

Wysłany: 19-04-2010, 15:22   

Muszę przyznać że wręcz zaszokowała mnie opinia Zbyszka nt silników PSA 2.2.
Mam Outka 2.2 od lipca 2008 i zrobiłem do dziś dnia 80tys km (w 19mcy) i narazie poza sprzęgłem i filtem cząsteczek nie miałem innych problemów (problemy z filtrem trudno wiązać bezpośrednio z modelem silnika). Autko jest dynamiczne i przy normalnej jeżdzie naprawdę ekonomiczne i ciche. Oczywiście w momencie zdecydowanego używania gazu obie te cechy nabierają innego znaczenie :D . Z informacji z sieci wynika że jest to wspolnie zaprojektowany i produkowany z Fordem blok silnika który jest jednostką już dojrzałą oraz wyprodukowaną w milionach egzemplarzy. Nie sądzę więc by mogł być tak straszny jak wynika to z opinii Zbyszka. A co do opinii tak zwanych mechaników to przyzwyczaiłem się już do tego że to czego oni nie robią (czytaj nie znają lub nie umieją) jest do d...y i nikt nie powinien tego kupować. Absolutnie nie twierdzę że jest to jednostka lepsza lub gorsza od 2.0 TDI ( nie jeżdziłem) ale jeżeli porównam ją do wcześniejszych jednostek benzynowy to poza nieznacznie większą głośnością ten silnik ma same zalety. Powiem więcej jestem na tyle zadowolony że rozwazam zakup kolejnego outka instyle 2.2 - pytanie jedynie czy w manualu czy jednak w nowym automacie.
Tak przy okazji ciągle opłaca się kupić nowe autko z Danii !!! :D

Co do wzmocnienia slinika - oczywiście sprawa indywidualna każdego właściciela - ja osobiście mam ochotę na taki ruch ale ciągle zadaje sobie pytania o realną celowość i potrzebę. Nie miałem do tej pory sytuacji że mi czegoś zabrakło a to że człowiek ma ochotę na więcej to normalne - w pewnym momencie pewnie i V12 będzie zbyt małe :P
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 19-04-2010, 15:36   

Kemot napisał/a:
Mi wystarcza zarówno to 140 km, jak i nie stwierdzam jakiegoś strasznego hałasu o którym niektórzy piszą. Tak wygląda jakbyście przed kupnem nie wiedzieli o mocy silnika i poziomie hałasu.
jeszcze nie stwierdzam byłoby bardziej adekwatne ;) . A na poważnie niektórzy mają dobrych kilka autek za sobą, więc i skalę porównawczą. To, że podejmowaliśmy takie a nie inne decyzje zakupowe nie oznacza konieczności ślepej akceptacji wszystkiego co otrzymaliśmy.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 20-04-2010, 09:32   

a ja mam 2,0 i jest super !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
karol_alasz 
Mitsumaniak
01425/KMM

Auto: OII Instyle'09 Navi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 751
Skąd: Zachodnia Ukraina (Szczecin)
Wysłany: 20-04-2010, 13:37   

A ja to bym chętnie zchipował traktorka ale niekoniecznie żeby wymiatał kurze na drogach a żeby kulturniej rabotał-przecież chiptuning to nie tylko osiągi ale i parametry pracy.Vtech chyba ma w swojej ofercie różne opcje typu eco,moc i jakieś tam jeszcze....
 
 
 
Dora 
Mitsumaniak

Auto: holenderski japończyk
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Wrz 2009
Posty: 100
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 20-04-2010, 14:30   

Moim zdaniem rozsądne chipowanie jest bardzo wskazane a już po tekście mojej żony, że samochód jest mułowaty na 1 i 2 biegu (a ona nie lubi szybko jeździć) nie mam innego wyjścia :D .
_________________

 
 
Gunner 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 315
Skąd: 3city
Wysłany: 20-04-2010, 16:53   

Krotko...
70 tys na mapie przy 170 paru konikach-zero problemow!
Po modyfikacji to nie to samo auto,warunek-nalezy go oddac we wlasciwe lapy!
Spalanie praktycznie sie nie zmienilo.
Moim zdaniem -polecam kazdemu kto czuje ze przydalo by sie tchnac w outka TDI wiecej zycia....
_________________
TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 
 
 
bonito 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 556
Skąd: Gdynia
Wysłany: 20-04-2010, 20:12   

Gunner - mogę prosić o szczegóły? (gdzie, ile kosztowało itp).
 
 
Gunner 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 315
Skąd: 3city
Wysłany: 20-04-2010, 20:38   

bonito napisał/a:
Gunner - mogę prosić o szczegóły? (gdzie, ile kosztowało itp).


Zadzwon Bonito pod ten nr -601211832 Masterstuning Wa-wa.reszte sie juz dowiesz.Powodzenia.
_________________
TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-04-2010, 20:42   

Gunner napisał/a:
Masterstuning Wa-wa.
Znam Marka i sam tez u niego robiłem Opla DTI.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
bonito 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 556
Skąd: Gdynia
Wysłany: 20-04-2010, 20:45   

Muchas gracias! :wink:
 
 
rykuj 
Nowy Forumowicz

Auto: MOII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 15
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 20-04-2010, 22:27   

Chipowanie silnika można trochę porównać do ciągłego doskonalenia klocków audio w domu. Co prawda za silnik większość z nas zabiera się raz, a potem już delektuje się mocą. W audio wiadomo: gonienie króliczka ma więcej etapów. Osobiście mam 3 zestaw (na razie mam spokój).
 
 
jmgmotocykle 
Forumowicz
marcin78

Auto: outlander 2.2 156ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 353
Skąd: oleśnica
Wysłany: 23-04-2010, 13:16   

dołaczę sie do obrony 2.2.... może powiele troche słowa markiza ale gosc ma rację!!! 2.2 jest b. udana konstrukcja , montowana w wielu innych markach , technologicznie 2.0 i 2.2 dzieli ... kilka lat świetlnych ;-) . mechanicy gania tego "francuza" - cóz - baranki nie wiedza że silniki juz naprawia sie komputerem a nie młotkiem i przecinakiem jak za dobrych starych czasów - czyli jak nie mam sprzetu to lepiej powiedziec że towar jest do dup... mam w swoim 70 tys , za soba wymiane sprzęgła i filtra paliwa... - WARA od silnika - żaden z tych elementów nie jest częscia silnika , nie jest wina auta że nie wytrzymało 190 KM i spaliło sprzegło skoro jest oliczony na 150 KM , i tez nie jest wina filtra że mamy kiepskie paliwa w polsce... na koniec dodam - nastepny tez bedzie 2.2 - przy jego dynamice i ekonomice duuzego suwa jest rewelacyjnym kompromisem...
_________________
Proste są dla szybkich aut, zakręty - dla szybkich kierowców
 
 
 
dab 
Mitsumaniak


Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 917
Skąd: Wrocław
Wysłany: 23-04-2010, 22:49   

jmgmotocykle napisał/a:
mechanicy gania tego "francuza" - cóz - baranki nie wiedza że silniki juz naprawia sie komputerem a nie młotkiem i przecinakiem jak za dobrych starych czasów

uszczelka pod glowica...wymiana bloku silnika...naprawia to kompem? :roll: 8)
:wink:
Nie wchodzmy znowu na sciezke za i przeciw, bo do nieczego konkretnego - jak to praktyka na tym forum juz niejednokrotnie pokazala - nie dojdziemy. Kazda jednostka ma wady i zalety. Wiadomo, ze 2.2 jest technologicznie nowsza konstrukcja. Tego sie trzymajmy i zakonczmy te odwieczne silnikowe przepychanki 8) :D
_________________
Pozdrawiam
dab
 
 
jmgmotocykle 
Forumowicz
marcin78

Auto: outlander 2.2 156ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 353
Skąd: oleśnica
Wysłany: 24-04-2010, 08:56   

Cytat:
uszczelka pod glowica...wymiana bloku silnika...naprawia to kompem?


cos pomieszałes - chyba pijesz do 2.0 .... znajdz mi chociaż jeden wpis że jakiemuś otwarto silnik w 2.2 !!! za to 2.0 jest sporo ... teraz mozemy zakończyć dyskusje...
_________________
Proste są dla szybkich aut, zakręty - dla szybkich kierowców
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.