Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] Problemy z mocą
Autor Wiadomość
deenbe
[Usunięty]

Wysłany: 01-10-2006, 21:15   

4G92 odcina przy 6750obr, a to ze obrotomierz pokazuje 7000, 8000, albo kto co woli... to przeklamanie obrotomierza :mrgreen:
 
 
gabor
[Usunięty]

Wysłany: 02-10-2006, 00:39   

koledzy pisza ze
tutaj
ze bywa inaczej i dlatego pomyslalem ze jest jakas blokada u mnie :shock:
 
 
Koton 
Forumowicz

Auto: Bez auta. Kiedys 92` CA5A
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 356
Skąd: Kraków
Wysłany: 02-10-2006, 00:50   

Zatkany układ wydechowy aż takich jaj by raczej nie robił, ale pewnie się myle. Sprawdź czy nie masz błędów w ECU.
 
 
 
deenbe
[Usunięty]

Wysłany: 02-10-2006, 00:56   

gabor ja pisalem o 4G92
 
 
Ficu865
[Usunięty]

Wysłany: 02-10-2006, 11:42   

Ja też się podpinam do tego problemu. Widze że to częsta przypadłość coltów,,, :(
U mnie przerywa na każdym biegu i przy mocniejszym wciśnięciu gazu sychać kaszlenie spod maski i czuć zapach.... taki jak fajki przy świecach. Wyjmijcie i powochajcie;) W zimie mechanik wymienł mi uszczelki pod deklami zaworów i pomogło. Teraz po zatankowaniu raz na shelu wróciło...

Seba_Dominika poradził mi żeby sprawdzić błędy w komputerze, zewrzeć jakieś przewody i patrzyć na check engine ile wymruga czy coś. Gdzieś to byo na forum...?
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 02-10-2006, 12:35   

Ficu865 napisał/a:
Seba_Dominika poradził mi żeby sprawdzić błędy w komputerze, zewrzeć jakieś przewody i patrzyć na check engine ile wymruga czy coś. Gdzieś to byo na forum...?


Było.

Sprawdź też wyprzedzenie zapłonu
 
 
Ficu865
[Usunięty]

Wysłany: 13-10-2006, 16:30   

Kod:
Ja też się podpinam do tego problemu. Widze że to częsta przypadłość coltów,,, 
U mnie przerywa na każdym biegu i przy mocniejszym wciśnięciu gazu sychać kaszlenie spod maski i czuć zapach.... taki jak fajki przy świecach. Wyjmijcie i powochajcie;) W zimie mechanik wymienł mi uszczelki pod deklami zaworów i pomogło. Teraz po zatankowaniu raz na shelu wróciło...


U mnie okazało się że kable nawaliły.
 
 
piotras 
Forumowicz


Auto: Nissan Pathfinder LE 2,5 dCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 392
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-10-2006, 19:58   

Ja tez bym sprawdził jednak ten zapłon. Ostatnio Jerzyk ustawiał u siebie w Lancerze 1.3 u Boscha i tez niby było ok a samochód dosłownie stał w miejscu. Sam na oko go przestawił i teraz jest rakieta. Przy okazji ma podjechac do ASO Mitsu żeby jeszcze raz sprawdzili.
_________________
Colt CJ0 1.6 GLX '97
Maciek Wisławski Edition :)
sprzedany 16.06.2008 :(


Nissan Pathfinder 2,5 dCi po lekkim sofcie 210,8 KM - 467,4 Nm
 
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 13-10-2006, 20:40   

Niestety większość mechaników nie wie, bądź olewa fakt, że w Miśkach zapłon reguluje się po zmasowaniu złącza do ustawiania zapłonu. Ma to, jak sądzę, ścisły związek z samym ECU, po po zmasowaniu tego złącza kontrolka CE nie gaśnie. Inna sprawa, że zapłon - jak i wiele innych rzeczy w Mitsu - wymaga dokładnej regulacji. W moim przypadku przez niemal 3 lata występował problem trzeszczącego radia i zakłóceń związanych z dodawaniem/odejmowaniem gazu. Nie sądziłęm, że ustawienie zapłonu może mieć na to jakikolwiek wpływ - tym bardziej, że był ustawiony jak należy i mieścił się w tolerancji. Przestawienie zapłonu o 1 st. spowodowało, że zakłócenia zniknęły bez śladu - tak niejako jako efekt uboczny. Zapłon jest ustawiony na wartość książkową, z pominięciem jakiejkolwiek tolerancji. Na braki mocy ani szarpanie nie narzekam. :mrgreen:
 
 
tomekgl86
[Usunięty]

  Wysłany: 15-10-2006, 21:19   a sprawdzaliście .... ???

Witam, ja na waszym miejscu bym sprawdził pompki podciśnienia paliwa są zamocowane na ścianie grodziowej mniej więcej po środku są dwie obok siebie i często to jest ich przyczyna !!! gdy brakuje mocy i może szarpac !
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 16-10-2006, 15:05   

gregorbu napisał/a:
Niestety większość mechaników nie wie, bądź olewa fakt, że w Miśkach zapłon reguluje się po zmasowaniu złącza do ustawiania zapłonu. Ma to, jak sądzę, ścisły związek z samym ECU, po po zmasowaniu tego złącza kontrolka CE nie gaśnie.

No nie zawsze - odnosisz się pewnie do poprzedniego postu (Piotrasa), a przecież Jerzyk ma Lancera '98, gdzie nie ma złączki do zmasowania - tam trzeba w tym celu podłączyć MUT II lub III.
Co do gaśnięcia kontrolki - w np. Galancie gaśnie - to jest uzależnione od wersji softu w ECU.
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 16-10-2006, 20:28   

Krzyzak napisał/a:
No nie zawsze - odnosisz się pewnie do poprzedniego postu (Piotrasa), a przecież Jerzyk ma Lancera '98, gdzie nie ma złączki do zmasowania - tam trzeba w tym celu podłączyć MUT II lub III.
Hmm - aż z ciekawości przy najbliższej okazji sprawdzę. Przed chwilą natomiast wyszukałem w manualu, że w silnikach 4G1 w Colcie CJ (a tym samym i Lancerze) złącze sie znajduje. Napisamo też, by nie używać MUT II, bo "the ignition timing will not be the basic timing but the ordinary timing". :roll:
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 16-10-2006, 21:07   

To na pewno od CJx? Bo jakiś miech temu oglądałem CJ 1.6 i nie miał (próba regulacji obrotów). Lancer Wichury tak samo - a on ma 1.3 właśnie.
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 16-10-2006, 21:31   

Krzyzak napisał/a:
To na pewno od CJx? Bo jakiś miech temu oglądałem CJ 1.6 i nie miał (próba regulacji obrotów). Lancer Wichury tak samo - a on ma 1.3 właśnie.
Tak, CJ0 - ale z silnikie 4G13. W 4g92 już tego złącza nie ma, a zapłon ustawia się właśnie za pomocą MUT II (dane z workshop manual).
A Lancer Wichury tego nie ma :?: Przecież ma identyczy silnik jak ja, a u mnie to złącze jest. W Lancerze 1,6 z 1995 też jest - sprawdzałem w sobotę u Rusłany81. Dziwna sprawa...
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 16-10-2006, 22:21   

Tak u mnie się nie masuje, ściąga się zaślepkę i kręci śrubą woskową. Od razu słychać zmianę obrotów i po ustawieniu zostają takie jak się ustawiło.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.