 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EA2A/W 2.0] Prośba o pomoc użytkowników 2.0 benzyna |
Autor |
Wiadomość |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 14-05-2010, 08:04
|
|
|
Jezeli manual nic innego nie pokazuje to raczej nie, sa jeszcze bezpieczniki w przedziale pasazerskim. Odnosnie tej wiazki z pinami, jezeli wyglada na grzebana to chyba masz sie czym martwic, jezeli nie to byc moze pomyliles piny, albo nie wziales pod uwage obrotu o 180stopni, albo lustrzanego odbicia. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
atomek_dogg
Forumowicz
Auto: Mondeo MK3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2009 Posty: 34 Skąd: Bielany Wrocławskie
|
Wysłany: 14-05-2010, 11:47
|
|
|
Przekaźnik. bezpieczniki (wszystkie, łącznie z kabinowymi) sprawdziłem i są dobre. A co do kostki to nie wygląda na grzebaną - po prostu nie ma podprowadzonych przewodów tak gdzie wdg. manuala powinny być. Jedna rzecz mi się nie zgadza - są różnice w manualu: kostka którą należy sprawdzić od ABS ECU jest inaczej opisana niż schemat elektryczny ABSu.
Na schemacie terminal 4 (tam gdzie nie mam prądu gdy stacyjka ON) idzie do włącznika światła stop przy pedale, a wdg. ABS troubleshooting jest to ABS ECU power supply. O co chodzi ??? |
|
|
|
 |
areksz121
Mitsumaniak Elektronik
Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1327 Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
|
Wysłany: 14-05-2010, 12:21
|
|
|
Podłączę się...czy w Galu E5 tak samo po zwarciu pinów 1 i 4 powinna mrugać kontrolka ABS??? Mam ten sam problem co autor tematu... świeci, zapalam, gaśnie, ruszam i po kilku metrach się zaświeca. Czy to może tylko czujniki do sprawdzenia? Na ogół jak ABS działał to nie doprowadzałem do jego włączania, wcześniej nie działała kontrolka (spalona), po pewnym czasie jak już zaczęła świecić bez przerwy, to spróbowałem ostro hamować i efekt był taki, że zablokowało lewe koło z przodu. |
_________________ POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać
Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku
Carisma '99 4G92 BRAT http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT |
|
|
|
 |
atomek_dogg
Forumowicz
Auto: Mondeo MK3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2009 Posty: 34 Skąd: Bielany Wrocławskie
|
Wysłany: 14-05-2010, 18:49
|
|
|
Pytanie za 100 pkt. : ECU ABS jest na pompie ABSu? Czy też jest oddzielnie ? Jeżeli jest oddzielnie to gdzie on jest i jak go sprawdzić?? A samą pompę da się jakoś sprawdzić czy jest OK ?? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 14-05-2010, 22:18
|
|
|
Tak w pompie, manual plik 35.pdf str od 32 |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
atomek_dogg
Forumowicz
Auto: Mondeo MK3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2009 Posty: 34 Skąd: Bielany Wrocławskie
|
Wysłany: 15-05-2010, 15:54
|
|
|
Jeszcze raz dzięki Robertdg.
[ Dodano: 15-05-2010, 22:03 ]
W manualu są niezgodności:
35B-18 Jest napisane, że trzeba pomierzyć napięcie w kostce którą się podpina do ABS ECU.
Już na samym początku nie zgadzało mi się coś bo wdg. manuala to brakowało mi pinów.
Przestudiowałem schemat elektryczny, próbnik w łapę i ZONK. Wszystkie piny są inaczej.
Jakby się komuś miało kiedyś przydać:
Terminale
2. sygnał z włącznika światła stop
3. i 4. czujnik prędkości lewy przód
6. i 7. czujnik prędkości lewy tył
8. masa
9. zasilanie zaworu elektromagnetycznego
11.masa
14.nie wiem ;p
16. + z przekaźnika
17. i 18. czujnik prędkości prawy przód
20.+ gdy stacyjka ON
21. i 22.czujnik prędkości prawy tył
23.nie wiem ;p
24.masa
25.+
Czy można podłączyć pompę ABS (kostka) gdy pompa nie jest podpięta pod przewody hamulcowe? tzn. żeby niepotrzebnie nie zakładać pompy i sprawdzić czy wszystko jest OK i ewentualnie wtedy ją założyć?
[ Dodano: 16-05-2010, 12:34 ]
Powtórzę pytanie, bo nie wiem czy ktoś je zauważył:
Czy można podłączyć pompę ABS (kostka) gdy pompa nie jest podpięta pod przewody hamulcowe? tzn. żeby niepotrzebnie nie zakładać pompy i sprawdzić czy wszystko jest OK i ewentualnie wtedy ją założyć?
Dzięki z góry za odpowiedzi. |
|
|
|
 |
|
|