Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A/W 2.0] Prośba o pomoc użytkowników 2.0 benzyna
Autor Wiadomość
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 14-05-2010, 08:04   

Jezeli manual nic innego nie pokazuje to raczej nie, sa jeszcze bezpieczniki w przedziale pasazerskim. Odnosnie tej wiazki z pinami, jezeli wyglada na grzebana to chyba masz sie czym martwic, jezeli nie to byc moze pomyliles piny, albo nie wziales pod uwage obrotu o 180stopni, albo lustrzanego odbicia.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
atomek_dogg 
Forumowicz

Auto: Mondeo MK3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 34
Skąd: Bielany Wrocławskie
Wysłany: 14-05-2010, 11:47   

Przekaźnik. bezpieczniki (wszystkie, łącznie z kabinowymi) sprawdziłem i są dobre. A co do kostki to nie wygląda na grzebaną - po prostu nie ma podprowadzonych przewodów tak gdzie wdg. manuala powinny być. Jedna rzecz mi się nie zgadza - są różnice w manualu: kostka którą należy sprawdzić od ABS ECU jest inaczej opisana niż schemat elektryczny ABSu.
Na schemacie terminal 4 (tam gdzie nie mam prądu gdy stacyjka ON) idzie do włącznika światła stop przy pedale, a wdg. ABS troubleshooting jest to ABS ECU power supply. O co chodzi ??? :shock:
 
 
 
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 14-05-2010, 12:21   

Podłączę się...czy w Galu E5 tak samo po zwarciu pinów 1 i 4 powinna mrugać kontrolka ABS??? Mam ten sam problem co autor tematu... świeci, zapalam, gaśnie, ruszam i po kilku metrach się zaświeca. Czy to może tylko czujniki do sprawdzenia? Na ogół jak ABS działał to nie doprowadzałem do jego włączania, wcześniej nie działała kontrolka (spalona), po pewnym czasie jak już zaczęła świecić bez przerwy, to spróbowałem ostro hamować i efekt był taki, że zablokowało lewe koło z przodu.
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
atomek_dogg 
Forumowicz

Auto: Mondeo MK3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 34
Skąd: Bielany Wrocławskie
Wysłany: 14-05-2010, 18:49   

Pytanie za 100 pkt. : ECU ABS jest na pompie ABSu? Czy też jest oddzielnie ? Jeżeli jest oddzielnie to gdzie on jest i jak go sprawdzić?? A samą pompę da się jakoś sprawdzić czy jest OK ??
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 14-05-2010, 22:18   

Tak w pompie, manual plik 35.pdf str od 32
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
atomek_dogg 
Forumowicz

Auto: Mondeo MK3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 34
Skąd: Bielany Wrocławskie
Wysłany: 15-05-2010, 15:54   

Jeszcze raz dzięki Robertdg. :)

[ Dodano: 15-05-2010, 22:03 ]
W manualu są niezgodności:

35B-18 Jest napisane, że trzeba pomierzyć napięcie w kostce którą się podpina do ABS ECU.
Już na samym początku nie zgadzało mi się coś bo wdg. manuala to brakowało mi pinów.
Przestudiowałem schemat elektryczny, próbnik w łapę i ZONK. Wszystkie piny są inaczej.
Jakby się komuś miało kiedyś przydać:

Terminale

2. sygnał z włącznika światła stop
3. i 4. czujnik prędkości lewy przód
6. i 7. czujnik prędkości lewy tył
8. masa
9. zasilanie zaworu elektromagnetycznego
11.masa
14.nie wiem ;p
16. + z przekaźnika
17. i 18. czujnik prędkości prawy przód
20.+ gdy stacyjka ON
21. i 22.czujnik prędkości prawy tył
23.nie wiem ;p
24.masa
25.+

Czy można podłączyć pompę ABS (kostka) gdy pompa nie jest podpięta pod przewody hamulcowe? tzn. żeby niepotrzebnie nie zakładać pompy i sprawdzić czy wszystko jest OK i ewentualnie wtedy ją założyć?

[ Dodano: 16-05-2010, 12:34 ]
Powtórzę pytanie, bo nie wiem czy ktoś je zauważył:

Czy można podłączyć pompę ABS (kostka) gdy pompa nie jest podpięta pod przewody hamulcowe? tzn. żeby niepotrzebnie nie zakładać pompy i sprawdzić czy wszystko jest OK i ewentualnie wtedy ją założyć?

Dzięki z góry za odpowiedzi.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.