Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Skrzynia automatyczna w 3000 320KM
Autor Wiadomość
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-05-2010, 07:03   

mario mario napisał/a:
Więc były silniki o mocy 286KM czy nie ? czy tylko 225 i 320 ?
http://forum.mitsumaniaki...p?p=47773#47773
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 21-05-2010, 07:47   

Tak jak ci pisałem wcześniej nie było silników 286hp a informacje z portali tego typu które przytaczasz są bardzo często wyssane z palca i nie mają wiele wspólnego z rzeczywistością szczególnie w przypadku rzadkich aut których nie spotyka się często na drogach. Na takich stronach można natomiast spokojnie sprawdzić dane do np. Golfa 2 i wtedy myślę że będą wiarygodne :)
Ostatnio zmieniony przez n3000 21-05-2010, 18:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-05-2010, 08:32   

n3000 napisał/a:
Tak jak ci pisałem wcześniej nie było silników 287hp a informacje z portali tego typu które przytaczasz są bardzo często wyssane z palca

Jeżeli chodzi o 3000GT to Witek wie najwięcej. To Tobie proponuję sprawdzić te swoje wyssane z palca teorie ;-)
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 21-05-2010, 08:39   

Po pierwsze hubert to nie pisałem do ciebie tylko do mariomario który podał dane z portalu internetowego o samochodach w których podawane informacje bardzo często są błędne a to co napisał witek zgadza się z tym co napisałem wcześniej nie było w rzeczywistości takiej wersji silnika, następnym razem czytaj ze zrozumieniem.

Edit by cns80: Wycieczki osobiste proszę sobie darować !
Ostatnio zmieniony przez cns80 21-05-2010, 10:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-05-2010, 10:35   

n3000 pisanie, że nigdy takich silników nie było, lub, że są to wymysły z Allegro mija się z celem. Wersja EU była HOMOLOGOWANA na 286KM i taka moc występuje w dokumentach - ile ma faktycznie to zupełnie inna sprawa.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 21-05-2010, 12:55   

To ile napisali na papierku by uniknąć wyższego podatku jest mało ważne kolegę interesuje stan faktyczny, pytanie w temacie było proste czy w 3kgt vr4 występował silnik 286 konny z automatem otóż powtórzę raz jeszcze NIE WYSTĘPOWAŁ każde z tych aut miało identyczną moc jak wersją usa i nie było automatu, a w poście witka który podałeś w linku są dwie błędne informacje odnośnie różnic wersji euro-usa a mianowicie wersja usa nie miała ogranicznika prędkości a silnik kręcił się do identycznych obrotów jak wersja euro czyli 7250rpm i nie trzeba tu być znawcą tematu potwierdzi to każdy kto ma 3kgt vr4 w wersji USA.
Ostatnio zmieniony przez n3000 21-05-2010, 18:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
white90 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse 2G 96 i 99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 608
Skąd: Koronowo
Wysłany: 21-05-2010, 15:08   

mario mario napisał/a:
Więc były silniki o mocy 286KM czy nie ? czy tylko 225 i 320 ?


Wedlug wikipedii byly silniki 320, 225 i 280 ale to 280 to tylko japonia i mialy wiecej nm wiec zdaje mi sie ze byly tylko 320 i 225 bo na japonie mogli zrobic myk z tym podatkiem nic wiecej a silniki te same
 
 
mario mario 
Mitsumaniak

Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 727
Skąd: Lublin
Wysłany: 21-05-2010, 17:37   

No dobra to że 320 konnych silników z automatami nie było to jasne. Twierdzicie, ze te silniki 286KM to to samo co 320 KM tylko na Japonię i Europę. Wyszukałem ogłoszenia w internecie nie tylko na allegro, zadzwoniłem do tych sprzedających co oferują auto 3000 GT z silnikami 3.0 286KM (czyli naprawdę 320KM) z automatami. Rozmawiałem z trzema takimi gośćmi, twierdzą ze w dowodach i kartach pojazdów mają wbite 210KW i są to silniki z automatami, żadnych modyfikacji, wszystko w oryginale. Rozmówcy zapierali się, ze były silniki 286 KM tylko ze słabszymi turbinami, i te silniki występowały razem z automatami. Wierzę, ze posiadacie dużą wiedzę na temat tych aut bo ich używacie. Nikt silników by nie rasował wstawiając turbiny, osprzęt i programując komputery, a tym bardziej nie wstawiałby sam skrzyni automatycznej do wzmocnionego silnika, do którego jak twierdzicie nie montowane były skrzynie automatyczne. Co wy na to?
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 21-05-2010, 17:58   

Kilka razy widziałem w dowodzie wolnossącego SL wbite 210kw a w rzeczywistości ten silnik ma 168kw-225km albo nie ma wogóle podanej mocy to tez się często zdarza w przypadku rzadkich aut często są błędy co do mocy i masy w dowodach, co do turbin to były 2 rodzaje mniejsze na usa i większe na euro ale to nie miało żadnego wpływu na moc oba dmuchały ok 11-12 psi i oba miały 320hp i nigdy żaden silnik w 3000gt turbo nie był spięty z automatem jeśli wciąż mi nie wierzysz ściągnij sobie serwisówkę z działu download i zobacz jakie były skrzynie dostępne do silnika twin turbo w 3kgt myślę że to zamknie temat, a swoją drogą na allegro sporo wolnossących SL z mocą 280hp mówi to samo za siebie.
 
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 21-05-2010, 18:08   

kurde jakie silnik 287 hp co to wogole za numer? jesli juz to 286hp.

wiele ogloszen z allegro czy otomoto ma napisane 286/300/320 a na gole oko widac ze to wolnossaca jednostka. NIGDY nie bylo automatu w wersj TURBO a to jakis sprzedajacy mario mario wcisnal ci taki kit to juz co innego.
auta na usa nie mial roznic w maksymalnej predkosci obrotowej , jak napisal n3000 7250RPM bylo w obydwu wersjach
wersja na europe miala turbiny td04 13g , wersja usa td04 9b , czasem wystepowaly w stealth rt/tt turbo td04 11b , ale to nie istotne , auta mialy te samo moce.
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
mario mario 
Mitsumaniak

Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 727
Skąd: Lublin
Wysłany: 21-05-2010, 19:27   

Panowie to oczywiste, że wierzę bardziej w wasze doświadczenie, niż w opowieści pa
nów, którzy na siłę chcą opchnąć auto. Ja bardzo uparłem się na 320 KM z automatem, i nie jest powiedziane, że takiej skrzyni nie znajdę. Jak pewnie wiecie dany rodzaj skrzyni występuje w kilku autach i przy kilku silnikach, kwestią ważącą jest moment obrotowy, konwerter ma mieć moc aby taki moment przenieść. Są automaty które dają radę z większymi momentami obrotowymi niż 500, ale to już inna historia. Automat prawdopodobnie pójdzie z VR4 legnum 280 KM, tylko będę musiał go podrasować. Tam jest wszystko git tylko sterownik może nie wytrzymać ciśnienia no i pompa musi to ciśnienie wytworzyć, ale zobaczymy. Koledzy jak na razie żaden z was nie potwierdził mi, że silnik 3.0 w 3000 GT to ten sam co 3.0 w galancie GTZ, to jest pierwszy szczebel do pokonania, bo jak to inne silniki i inne mocowania to do galanta go nie wsadzę.
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 21-05-2010, 19:41   

Czy to jest ten galant o którego ci chodzi? http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C11808298 jak wpisuje gtz to żadnych fotek nie ma, bo jeśli to ten to silnik jest obrócony jest odwrotnie niż w 3kgt :)
Ostatnio zmieniony przez n3000 21-05-2010, 20:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-05-2010, 19:44   

slawekpurc napisał/a:
czasem wystepowaly w stealth rt/tt turbo td04 11b

Jesteś pewny? O ile wiem ta konkretna turbina była tylko w Mirage Turbo/Plymouth Colt Turbo/Dodge Colt GT i jakimś wynalazku (bus) tylko na Japonię.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 21-05-2010, 20:03   

chodzilo mi o td04 11g , ale to nie ma zadnego znaczenia!, czy naprawde hubert uwazasz ze jest to informacja decydujaca w tym poscie???
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-05-2010, 20:54   

slawekpurc napisał/a:
czy naprawde hubert uwazasz ze jest to informacja decydujaca w tym poscie???
Nie, ale na 100% wnosi więcej niż Twoje błędne informacje i post powyżej.
Proponuję poczytać -> http://forum.mitsumaniaki...ghlight=#480299 to sporo wyjaśnia.

I polecam czytanie Forum, skupienie się na jednym dziale nikomu nic dobrego nie przynosi a MMC ma ten przyjemny zwyczaj przy projektowaniu samochodów, że unifikuje sporo podzespołów, więc łatwo jest zrobić upgrade na oryginalnych częsciach. Pod warunkiem, że nie słucha się "znafcoof" z neta tylko osoby, które faktycznie cos robiły.

mario mario polecam kontakt z userem Bartek i zadanie mu tych pytań, które Cię nurtują. Pamiętaj też, że 6G72 to ciężki żeliwny KLOC.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.