Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Coś stuka przy hamowaniu
Autor Wiadomość
Morox 
Forumowicz


Auto: Pajero 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Gru 2008
Posty: 51
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 16-05-2010, 21:35   

watcher79 napisał/a:
No nic ... bede musiał poczekać aż stukanie zacznie się pojawiać co każde hamowanie. Wtedy - o ile nie będzie za późno - po podniesieniu auta i kręceniu kołem oraz hamowaniu może coś się więcej uda zdiagnozować... Napiszcie jeszcze przy okazji czy 500 za wymianę sworzni przednich górnych to dużo (sworznie 320 + 180 robocizna) ?
Ja czuję się mocno naciągnięty tym bardziej że przed wymianą miało wszystko zamknąć się w 270 zl

Morox... Napisz jeszcze jaka obudowa i czy stuki u Ciebie występowały nieregularnie ?


Glownie to mnie zastanawia

watcher79 napisał/a:

[ Dodano: 16-05-2010, 15:23 ]
Dodam jeszcze że podczas jazdy po wertepach coś się telepie. Ten odgłos słyszeli mechanicy i to ich utwierdziło tylko w przekonaniu że to klocki hałasują.


Juz pisze jak to wygladalo w moim przypadku ... (Napewno nie byl to szum klockow jakis tarcie tylko czysty stukot 2 elementow) przy hamowaniu dokladnie dochodzilo do stukow nie bylo to jedno stukniecie lecz 2-3 przy jednym hamowaniu pierwsze mocniejsze kolejne juz delikatniejsze. Kiedy pirwszy raz to uslyszalem nie bylo to az tak bardzo nasilone i wyczuwlane na podlodze po jakim czasie wszystkie te objawy sie nasilily dokladnie dochodzily z prawej strony i byly regularne nasilajace sie i tu wlasnie rozni te 2 przypadki a chodzi mi o ta wieksza metalowa obudowe

_________________
Nie wiem czy starczy jedno dobre słowo,
Aby odrodzić się i żyć na nowo.
Na zgliszczach, które płoną wybuduję nowy dom.
Otworzę okno w nim i głośno puszczę to...
 
 
watcher79 
Mitsumaniak


Auto: Pajero 3,2 DID V78
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 227
Skąd: Łódź
Wysłany: 16-05-2010, 22:14   

Dzięki za fotki... ale co stukało o tę obudowę ? A może ona sama o ramę waliła ? Tylko dlaczego stukała tylko przy hamowaniu ? W moim przypadku auto może praktycznie ledwie się toczyć a jak już stuknie to stukot jest równie głośny. To tak jakby coś się naprężało i w pewnym momencie odpuszczało uderzając w inny element.
_________________
Pajero '01 - 3,2 DID, automat (V78)

Galant '98 - 2,5 V6 24V, EA5A - SPRZEDANY

 
 
Sabol 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 13
Skąd: Zabrze
Wysłany: 17-05-2010, 17:47   

Witam, ja mam podobny problem, do szału mnie to doprowadza , klocki rozbierałem z 10 razy i kiszka, zamówiłem nowe blaszki, zobaczę czy pomoże, stwierdzono u mnie, ze mam za luźny zacisk prawy tył, a konkretnie zużyte śruby pływające jarzma, dałem nowe, bo więcej dałem dotoczyć, aby nie było, że jest wyklepany otwór w jarzmie, dalej stuka, byłem w serwisie i tam mi powiedzieli, że może to być wina pneumatycznego wspomagania hamulców ( podobno jest to element pneumatyczno mechaniczny, w którym pracuje sprężyna i to ona hałasuje ze względu na zużycie , czarna puszka za silnikiem z lewej strony), hmmm cóż, przynajmniej coś powiedzieli. Dajcie halo, jak się wyjaśni, bo u mnie dodatkowo doszedł głuchy dźwięk ( jakby ktoś po dnie garnka walił ) słyszalny podczas jazdy po niewielkich wybojach, stawiam tym razem na coś z zawieszenia przód, ale ...
 
 
HANSOLOOO 
Nowy Forumowicz

Auto: PAJERO 3,2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2010
Posty: 15
Skąd: L...ko
Wysłany: 17-06-2010, 13:57   Stukało

Panowie mialem podobny problem.Swego czasu wymienilem olej w moim Miśku (oczywiscie sam jako niedoszły były mistrz mechaniki) .Krótko po wymianie cos zaczeło stukać podczas hamowania.Stuk głuchy metaliczny bardzo nieprzyjemny. Pojechałem więc do kolegi który posiada warsztat i lepszy słuch zdiagnozować przyczynę.Padło najpierw na swożeń (wyeliminowano po gruntownym badaniu zawieszenia),nastepnie obadano zaciski,dalej nic.
Wykonanno test hamowania na długim kanale (kolega w środku ja za fajerą)i dalej skończyły się pomysły. Oczywiście jako starzy wyjadacze z dziedziny mechaniki zdjęcie osłon zostawiliśmy na koniec testu. Okazalo się że tłumik na wysokości poczatku kabiny pasażerskiej posiada obejmę która raczyła sobie przerdzewieć i pukać w trakcie hamowania....
Po zespawaniu i założeniu na miejsce (20 min) napawam się ciszą przy hamowaniu.....Pozdrawiam wszystkich szukających
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.