 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Ustawienie rozrządu. |
Autor |
Wiadomość |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 25-05-2010, 13:03
|
|
|
no ok. ale skąd teraz węźmiesz panewki ...bo "ori" chyba nie założysz ? ???? |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
Krystian990
Forumowicz

Auto: 3000GT SL `96r manual
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 172 Skąd: Dłużec
|
Wysłany: 25-05-2010, 15:23
|
|
|
Dzwoniłem do gościa i mówi, że bez problemu ma dostęp do panew do 3000GT od I do IV szlifu. I podporowe i korbowodowe:) 100zł Podporowe i 110 korbowodowe. Komplet oczywiście;) A właśnie. A właśnie jeszcze jedno pytanie. Od pewnej osoby słyszałem, że SL nie ma kutego wału, że dopiero VR4 ma kuty wał. Prawda to? |
|
|
|
 |
Slaw
Forumowicz Śmigma

Auto: Sigma 3.0 V6 24v 93r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 25 Lut 2007 Posty: 343 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 27-05-2010, 09:30
|
|
|
Witam.Jeśli chodzi o szlify w tych silnikach to wiem od różnych osób że to wyrzucanie pieniędzy w błoto,te wały nie nadają się do remontu,jedynie wały od 12 v.
Znam gościa który w serwisie pracował 10 lat i mówił że nie można tego zrobić bo i tak długo nie pochodzi pozdrawiam. |
|
|
|
 |
Krystian990
Forumowicz

Auto: 3000GT SL `96r manual
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 172 Skąd: Dłużec
|
Wysłany: 27-05-2010, 21:32
|
|
|
Tyle, że od pewnego forumowicza słyszałem, że wały w 24V i 12V są identyczne. |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 28-05-2010, 12:31
|
|
|
http://renowacjav6.u2.pl/content/view/5/3/
link na temat wyjechanych panewek i wału korbowego -poczytaj
wał możesz dostać za wielka wodą - a temat powinnien admin wrzucic w "kapitalny silnika" bo to co dopisujemy nie dotyczy ustawiania rozrządu |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
arturpaj [Usunięty]
|
Wysłany: 28-05-2010, 23:07
|
|
|
Pierścień 1 (górny)- 0,3 do 0,45 max 0,8
Pierścień 2 (środkowy)- 0,45 do 0,6 max 1,0
Pierścień 3 (dolny)- 0,2 do 0,7 max 1,0.
To jest silnik DOHC. W silniku SOHC jest inaczej, zależnie czy napędzany jest przód czy tył są inne wartości. Głupie, ale tak stoi w serwisówce. |
|
|
|
 |
|
|