Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Ustawienie rozrządu.
Autor Wiadomość
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 25-05-2010, 13:03   

no ok. ale skąd teraz węźmiesz panewki ...bo "ori" chyba nie założysz ? ????
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
Krystian990 
Forumowicz


Auto: 3000GT SL `96r manual
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 172
Skąd: Dłużec
Wysłany: 25-05-2010, 15:23   

Dzwoniłem do gościa i mówi, że bez problemu ma dostęp do panew do 3000GT od I do IV szlifu. I podporowe i korbowodowe:) 100zł Podporowe i 110 korbowodowe. Komplet oczywiście;) A właśnie. A właśnie jeszcze jedno pytanie. Od pewnej osoby słyszałem, że SL nie ma kutego wału, że dopiero VR4 ma kuty wał. Prawda to?
 
 
 
Slaw 
Forumowicz
Śmigma


Auto: Sigma 3.0 V6 24v 93r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 343
Skąd: Suwałki
Wysłany: 27-05-2010, 09:30   

Witam.Jeśli chodzi o szlify w tych silnikach to wiem od różnych osób że to wyrzucanie pieniędzy w błoto,te wały nie nadają się do remontu,jedynie wały od 12 v.
Znam gościa który w serwisie pracował 10 lat i mówił że nie można tego zrobić bo i tak długo nie pochodzi pozdrawiam.
 
 
 
Krystian990 
Forumowicz


Auto: 3000GT SL `96r manual
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 172
Skąd: Dłużec
Wysłany: 27-05-2010, 21:32   

Tyle, że od pewnego forumowicza słyszałem, że wały w 24V i 12V są identyczne.
 
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 28-05-2010, 12:31   

http://renowacjav6.u2.pl/content/view/5/3/
link na temat wyjechanych panewek i wału korbowego -poczytaj

wał możesz dostać za wielka wodą - a temat powinnien admin wrzucic w "kapitalny silnika" bo to co dopisujemy nie dotyczy ustawiania rozrządu
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
arturpaj
[Usunięty]

Wysłany: 28-05-2010, 23:07   

Pierścień 1 (górny)- 0,3 do 0,45 max 0,8
Pierścień 2 (środkowy)- 0,45 do 0,6 max 1,0
Pierścień 3 (dolny)- 0,2 do 0,7 max 1,0.
To jest silnik DOHC. W silniku SOHC jest inaczej, zależnie czy napędzany jest przód czy tył są inne wartości. Głupie, ale tak stoi w serwisówce.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.