Zamknięty przez: mkm 22-07-2010, 13:54 |
Honda legend 3.2 V6 |
Autor |
Wiadomość |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21951 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 15-06-2010, 23:58
|
|
|
|
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 16-06-2010, 00:32
|
|
|
Kaucz, Legend do 2005r wychodziła tradycyjnie jako FWD, dopiero później to zmieniono |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
idas
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 1716 Skąd: Wrocław/Rawicz
|
Wysłany: 16-06-2010, 00:44
|
|
|
Kaucz napisał/a: | Coupe ma o wiele ładniejszy tył |
zgadzam się:) Mnie przypomina trochę mustanga:] A sedan, no cóż... nie leży mi ten tył. Ale wnętrze olśniewa:D |
_________________ Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 |
|
|
|
 |
deenbe [Usunięty]
|
Wysłany: 16-06-2010, 10:28
|
|
|
fajne autko tylko te kolo sterowe;) |
|
|
|
 |
pawela
Mitsumaniak

Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 3478 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 16-06-2010, 10:44
|
|
|
teraz bym kopnął cbo w pupę i woził się tylko tym |
_________________
 |
|
|
|
 |
jarekrk
Mitsumaniak

Auto: E46 323
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2009 Posty: 376 Skąd: KRK
|
Wysłany: 17-06-2010, 08:12
|
|
|
czemu nie chcesz jeździć automatem i ile za to chcesz:)?? |
_________________ jednak po 3 galantach kolei znów na RWD |
|
|
|
 |
megas1
Forumowicz
Auto: Lancer Sportback 1.8
Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 76 Skąd: google
|
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 19-06-2010, 00:54
|
|
|
megas1 napisał/a: | Ja miałem takie cudo robione na bazie Legenda |
ale jaki tam miales silnik 3.2 V6 czy moze 2.7 z poprzedniej generacji legendy??? |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
megas1
Forumowicz
Auto: Lancer Sportback 1.8
Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 76 Skąd: google
|
Wysłany: 19-06-2010, 10:40 2.7
|
|
|
2.7/170 koni - z tego co wiem nie było 3.2 w tych Roverach. Ale i tak było fajnie. A te autka były cholernie oryginalnie i tanie - bo chodziły w granicach 4000-8000 zł. Teraz nie widzę ich już w ofertach |
|
|
|
 |
karolgt
moderator

Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 02 Lip 2006 Posty: 5645 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 19-06-2010, 14:14
|
|
|
czyli coś jak ~200 konny odpowiednik hondy Civic tylko że spod znaku Rover. Też smieszne ceny ma czasem na allegro
coż. trzeba wiedzieć co kupować, wiadomo że najpopularniejsze jest najdroższe
a Legende zostaw , super auto |
|
|
|
 |
Starion
Forumowicz The smoking man :)

Auto: Colt CJ1A, Passat GT16 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Paź 2008 Posty: 202 Skąd: Derby (UK)
|
Wysłany: 20-06-2010, 13:34
|
|
|
Ja nie wiem co wy chcecie od tej pupy Wygląda tak ze nie jeden szachista czy władca pierścieni na nią popatrzy i zareaguje wielkim WTF O_O Kształt? Jest idealny, 3d jest dobre dla kasiastego kawalera, ale prawdziwa limuzyna musi być 4d, bo przecież prezes nie będzie wsiadał przez uchylony skórzany fotel
Teraz kiedy te auta mają już trochę lat wiadomo że powyższe zastosowanie wydaje się zabawne, ale ja sobie czasem myślę że tak faktycznie było te jakieś 10-12 lat temu. Dla tego Legend 4D rządzi i automat rządzi bo można prawą rękę trzymać na kierownicy a lewą podpierać głowę o drzwi i wyglądać jak znudzony widokiem plebsu
A odnośnie spalania to z tymi 20litrami uważam że przeholowaliście sporo. W cyklu mieszanym i to z dużą ilością happy-driving Passat 2.8 VR6 nie spalił więcej niż 16l LPG. Mój dawny Mercedes 2.8 R6 na mechanicznym palił co prawda 22l LPG ale to był silnik z 82roku na starej instalacji. A to jest Japończyk a nie Niemiec Z dobrą instalką jeżdżąc "standardowo" nie sądzę żeby zassał więcej niż 15-16l |
_________________
    |
|
|
|
 |
xjacobs
mod MSS
Auto: MSS 1.6 2004 / 406 coupe 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 27 Maj 2008 Posty: 762 Skąd: Giżycko/Warszawa
|
Wysłany: 20-06-2010, 18:50
|
|
|
mówisz chcesz sprzedać... powodzenia :D
kumpel chce to sprzedać już parę dobrych miesięcy i nawet oglądających praktycznie nie ma, mimo ze autko jest w swietnym stanie...
http://moto.allegro.pl/it...nio_3_2_be.html |
_________________
 |
|
|
|
 |
Cichanos [Usunięty]
|
Wysłany: 20-06-2010, 20:44
|
|
|
Mały OT Benzynę trudno sprzedać przy takich cenach na stacjach. Mój kolega chciał sprzedać BMW E36, 2.0l, 150KM, coupe. Sprzedawał dokładnie osiem miesięcy.
Auto bardzo ładne i dystyngowane. Sam chciałem coś w ten deseń kupić. Ale tylnio napędowe lub cztery łapy. Wreszcie odpuściłem ponieważ w większości to były BMW siódemki. Nie twierdzę że to samochody brzydkie. Uważam nawet że bardzo ładne. Ale ta opinia o kierowcach, stan tych pojazdów etc. .... porażka |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 20-06-2010, 23:26
|
|
|
Ja kupiłem moja legende za jakas połowe z tego i za tyle bedzie do oddania... A jesli nie to zawsze bedzie na niedzielne przejażdzki |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 21-06-2010, 00:15
|
|
|
Za 5500 można by się pokusić. Ciekawy jestem jak wypada prowadzenie i osiągi w porównaniu z JSM (Jedynie Słusznym Modelem => Sigmą 3.0 24V . Swojego czasu w programie MW (Motorweek) dość ciepło się wypowiadali o tej generacji Legenda własnie w kwestii prowadzenia.
http://www.youtube.com/watch?v=_LxnrTeUvDc
PS. Ile spala na 100 km w trasie? |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
|