 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
doładowanie |
Autor |
Wiadomość |
stegano
Forumowicz
Auto: Pajero II 1994 2.8TD japończyk
Kraj/Country: Mexico
Pomógł: 7 razy Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 341 Skąd: z lasu
|
|
|
|
 |
Bartek5
Forumowicz

Auto: Z Pajero na LADA 4x4 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Maj 2010 Posty: 86 Skąd: Kalwaria Zeb.
|
Wysłany: 09-07-2010, 20:32
|
|
|
idąc dalej to ze wszystkie silniki spalinowe kopcą
pytanie tylko w jaki sposób
A zdrowy diesel nie ma prawa kopcić na czarno powyżej 2k obrotów przy pełnym gazie...
noo chyba, że jest "podkręcony" to wtedy im więcej czarnego dymu tym większy uśmiech na mordzie
coś jak TUUU , TUU i TU
A najlepiej jak dym jest czarno - biały jak TUU i TUUU |
|
|
|
 |
tompol34
Forumowicz

Auto: pajero 3,2 automat long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 03 Gru 2007 Posty: 350 Skąd: kętrzyn
|
Wysłany: 12-07-2010, 10:09
|
|
|
temat załatwiony... walnięta gruszka turbiny Zastanawiam się jeszcze nad oczyszczeniem katalizatora? |
|
|
|
 |
|
|