[CA4A 1.6] CHECK ENGINE - co zrobic? |
Autor |
Wiadomość |
celina_celina
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt GLi 1995 Bena
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 18 Cze 2010 Posty: 12 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 19-06-2010, 20:33
|
|
|
Bardzo dziękuję wszystkim z podpowiedzi
Na pewno dam znać, co wyszło.
ps. biorę sprawy w swoje kobiece ręce |
|
|
|
 |
Gonor
Nowy Forumowicz
Auto: CA0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 27 Skąd: ---
|
Wysłany: 23-06-2010, 21:54
|
|
|
celina_celina, z tego co wiem w Zielonej Górze są 2 serwisy Mitsubishi tam to chyba jedyne miejsce gdzie mogli by podłączyć się pod miska (ale pewnie albo im się nie będzie chciało albo skroją kasy...) bo większość mechaników tak jak w moim mieście albo przyznaje się że nie maja programu do modelu z 92-95/96 albo że podłączenie i tak nic nie pokarze bo w samochodach mamy pegazusy a nie komputery, czyli tak jak radzą najlepiej poczytać i spróbować swoich sił powodzenia, i daj znać jak poszły prace |
|
|
|
 |
celina_celina
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt GLi 1995 Bena
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 18 Cze 2010 Posty: 12 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 24-06-2010, 18:53
|
|
|
A więc zrobiłam tak:
Wydrukowałam wszystkie rady, które dostałam od Was, moi kochani Mitsumaniacy i pojechałam z tym do mojego mechanika - właśnie tego, którego jeden z Was radził mi zmienić. Powiedziałam mu, że ma lekture do przeczytania i że w tygodniu przyjadę i razem "wymrugamy" błędy diodą i posprawdzamy wszystko. A że chłopak młody, to wcale się nie obraził, tylko wziął sobie robotę do serca Przygotował diodę i na wszelki wypadek załatwił kolesi, którzy wymienia kondensatory - gdyby one były przyczyną błędu CE.
No i dzis po południu wymrugaliśmy błędy
Wyszłedł prędkościomierz i właśnie nieszczęsne kondensatory.
Komputer jedzie na montaż nowych kondensatorów i jutro dalszy ciąg naprawy miśka
Będę Was oczywiście informować na bierząco!!!
Mam nadzieję, że to konieć zapalania się kontrolki CE.
Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś uwagi to z chęcią wysłucham:)
Dzięki za dotychczasowe rady!!
:* |
|
|
|
 |
tttwm
Mitsumaniak Niepoważny
Auto: CA4A 1.6 16V 1993 r. GLXI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 352 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-06-2010, 07:45
|
|
|
Jeżeli kondensatory są do wymiany i nie pokazał żadnych innych błędów to po wymianie powinno wszystko wrócić do normy.
Napisz jak tam misiek się czuje już po wymienie. |
_________________
Chcesz skrytykowac gaz - przeczytaj!!!! |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 26-06-2010, 11:46
|
|
|
celina_celina napisał/a: | prędkościomierz |
chyba przepływomierz |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
idas
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 1716 Skąd: Wrocław/Rawicz
|
Wysłany: 26-06-2010, 15:18
|
|
|
celina_celina napisał/a: | Wyszłedł prędkościomierz i właśnie nieszczęsne kondensatory. |
Nasze komputery nie potrafią diagnozować siebie:) te kondensatory nie miały prawa "wyjść" podczas mrugania. Ale profilaktycznie i tak musisz je zmienić:) Co do przepływomierza to tak myślałem:) 150zł i masz używkę.
Powodzenia i pozdrawiam!:) |
_________________ Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 |
|
|
|
 |
celina_celina
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt GLi 1995 Bena
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 18 Cze 2010 Posty: 12 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 27-06-2010, 15:40
|
|
|
Dioda wymrugała błędy - 24 i 32.
Na tej stronce:
http://mitsubishifan.webpark.pl/
24 to prędkościomierz
a 32 wogólne nie ma.
32 po angielsku to MAP sensor faulty - czyli błąd czujnika MAP - cokolwiek to znaczy...:/
Ale rosomaku1983 miałeś rację z tym przepływomierzem - to było to - chyba...
Kondensatory wymienione profilaktycznie - ale po wymianie CE nadal się zapalał...
Przepływomierz przeczyszony i auto chodzi bez zarzutu już trzeci dzień
Jak narazie jest ok - ale powiem wam, że po tych wszystkich dotychczasowych "naprawach" jestem pesymistycznie nastawiona do sprawy.
Czekam na rezultyaty, a póki co cieszę się przyjemnością prowadzenia mojego miśka
Pozdrawiam i oczywiście będę informować na bierząco, co się dzieje...
Dzięki wszystkim!!!:* |
|
|
|
 |
idas
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 1716 Skąd: Wrocław/Rawicz
|
Wysłany: 27-06-2010, 20:44
|
|
|
celina_celina napisał/a: | Ale rosomaku1983 miałeś rację z tym przepływomierzem - to było to - chyba... |
Nie miał, ja też:) uzupełniłaś dane i widzę, że masz silnik 1.3 zatem nie posiadasz w ogóle przepływomierza, jego zadanie spełnia właśnie MAP sensor.
celina_celina napisał/a: | Przepływomierz przeczyszony i auto chodzi bez zarzutu już trzeci dzień |
Chyba przepustnica - element którym regulujesz dopływ powietrza do silnika.
celina_celina napisał/a: | Pozdrawiam i oczywiście będę informować na bierząco, co się dzieje... |
Załóż bloga w naszych miśkach Również pozdrawiam |
_________________ Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 27-06-2010, 21:46
|
|
|
idas, dobrze gada no włąsnie nie powiedziałas jaki to silnik |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
celina_celina
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt GLi 1995 Bena
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 18 Cze 2010 Posty: 12 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 28-06-2010, 15:45
|
|
|
Ej! Mimo wszystko jestem tylko kobietą i w dodatku blondynką
Czasem mogą mi się pomieszać nazwy
A wy już dokuczacie
Dobra zaloże tego bloga, ale to jak będę miała chwilkę
Chciałabym dać wam wszystkim punkty "pomógł" ale niestety nie założyłam tematu, więc nie mogę...
Ale jeszcze raz serdecznie dziękuję |
|
|
|
 |
tttwm
Mitsumaniak Niepoważny
Auto: CA4A 1.6 16V 1993 r. GLXI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 352 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-06-2010, 15:47
|
|
|
Nie ważne są punkty tylko satysfakcja z tego że masz żyjącego misia. |
_________________
Chcesz skrytykowac gaz - przeczytaj!!!! |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 28-06-2010, 18:22
|
|
|
celina_celina napisał/a: | Chciałabym dać wam wszystkim punkty "pomógł" ale niestety nie założyłam tematu, więc nie mogę... |
a tam od razu punkty... Gdzie buziaki dla nas
Pamietaj zeby pisac jaki masz silnik na przyszłosc |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
celina_celina
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt GLi 1995 Bena
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 18 Cze 2010 Posty: 12 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 28-06-2010, 19:09
|
|
|
Proszę bardzo:
:* :* :*
Wystarczy?
Już mam napisane w profilu, jaki mam silnik. W skrócie, ale mam
Pozdrawiam! |
|
|
|
 |
|