[EA2A/W 2.0] Spadek mocy i prędkości maksymalnej |
Autor |
Wiadomość |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 09-02-2011, 18:23
|
|
|
dawidoski13, tak samo masz na lpg i na Pb Czy tylko na jednym z paliw
Reset kompa pomaga na jakis czas |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
dawidoski13
Mitsumaniak
Auto: Galant SE 98'2.0 16V LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Gru 2010 Posty: 521 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 09-02-2011, 19:00
|
|
|
zarówno na Pb jak i na Lpg, kompa nie resetowałem, spróbuje jutro to zrobić...
[ Dodano: 09-02-2011, 19:03 ]
a powiedzcie czy wasze miśki na zimnym silniku odpalają od razu po przekręceniu kluczyka czy trzeba chwilkę pokręcić bo mój jak jest ciepły to od kopa pali a jak zimny to energicznie kilka razy obróci i dopiero zapali. może ma to jakiś związek z moim problemem... |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 09-02-2011, 19:06
|
|
|
U mnie wręcz odwrotnie ostatnio...na zimnym pali na dotyk(PB)..na ciepłym 2 sekundy trzeba zachechłać...(LPG) |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
dzordz8
Nowy Forumowicz
Auto: Galant EA2W '03
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2008 Posty: 21 Skąd: Swarzedz
|
Wysłany: 09-02-2011, 21:15
|
|
|
U mnie także trzeba ok 1 sek poczekać ,
Ale miałem taką przypadłość ,że jak odpaliłem na zimnym (-5 na zewnątrz) to po ok 5-7 sek obroty schodziły na ok 900 , wymieniłem czujnik temperatury i jak ręką odjął. |
_________________ Colt CJ0 pierwszy samochód który kupiłem tylko dlatego że mi się spodobał.<--W dobrych rękach
Galant EA2W spodobał mi się bardziej niż ten wyżej. |
|
|
|
 |
dawidoski13
Mitsumaniak
Auto: Galant SE 98'2.0 16V LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Gru 2010 Posty: 521 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 10-02-2011, 15:59
|
|
|
U mnie po odpaleniu obroty wzrastają ale za momencik się wyrównuje. Co do mojego problemu zrobiłem dzisiaj reset kompa tzn odpiąłem klemę na 10 min ale nie zauważyłem zmian... naprawdę nie wiem za co zabrać się w pierwszej kolejności. |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 10-02-2011, 17:24
|
|
|
dawidoski13, jestem jeszcze dzis w Krakowie na ul. Legnickiej. Jak chcesz to moge rzucic okiem - PW. |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
|