Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wentylatory
Autor Wiadomość
goblin_85 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.9 TD, Hatchback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Mar 2010
Posty: 37
Skąd: GD
Wysłany: 27-06-2011, 11:47   

W końcu znalazłem trochę czasu i zajrzałem w ten wiatrak. Podłączyłem go na "krótko" pod akumulator , działa :biggrin:

Sprawdziłem przekaźniki, bezpieczniki- wszystko ok.

Następnie sprawdziłem napięcie na wtyczkach i tu moje zdziwienie:

-------- ????
Wtyczka 1
-------- minus


-------- plus
Wtyczka 2
-------- ????


Podłączając próbnik do kabla czerwonego i czarnego żarówka świeci, więc napięcie jest.

Czy to możliwe żeby wiatrak nie załączał się np z powodu braku wystarczającej ilości czynnika chłodzącego?

Pozdrawiam!
 
 
dewu123 
Mitsumaniak
02523/KMM Maniak


Auto: Carisma DID+ 1,9 130KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 276
Skąd: Szczecin
Wysłany: 28-06-2011, 19:08   

MOże być tak że żarówka świeci a wiatrak się nie zakręci ponieważ napięcie jest zbyt małe. Możesz spróbować może go trochę przeczyścić, gdzieś przesmarować. może nie ma siły ruszyć ale zwyczajnie jak napisałem wcześniej, napięcie jest zbyt małe :) .
_________________
<==Rzuć okiem na moją Cari;)==>
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23646
Skąd: KSSE
Wysłany: 28-06-2011, 22:46   

Możliwe jest że napięcie jest, ale układ nie ma wydajności pradowej np z powodu słabej masy, skorodowanego kabla, etc.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
goblin_85 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.9 TD, Hatchback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Mar 2010
Posty: 37
Skąd: GD
Wysłany: 29-06-2011, 07:29   

Dzięki za podpowiedzi, w weekend powalczę z problemem :wink:
 
 
maciekmitsu 
Nowy Forumowicz


Auto: Lancer 1.8 SB, Carisma 1.8 HB
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 30
Skąd: Wrocław
Wysłany: 12-07-2011, 22:20   

U mnie przy włączonej klimie (1.8 klima manualna) działa jeden wentylator ten większy wizualnie a u kolegi (1.6 klima manualna) kręcą się dwa wentylatory. Cari są przed liftem. Sami zakładaliśmy klimę w 1.6 od podstaw. Sprawdziliśmy i czas pracy i postoju wentylatorów na klimie ECO praktycznie te same w dwóch autach, tylko tam gdzie kręcą się dwa z nawiewów leci chłodniejsze powietrze. Klimy nabite w zeszłym sezonie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.