 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Wentylatory |
Autor |
Wiadomość |
goblin_85
Forumowicz
Auto: Carisma 1.9 TD, Hatchback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Mar 2010 Posty: 37 Skąd: GD
|
Wysłany: 27-06-2011, 11:47
|
|
|
W końcu znalazłem trochę czasu i zajrzałem w ten wiatrak. Podłączyłem go na "krótko" pod akumulator , działa
Sprawdziłem przekaźniki, bezpieczniki- wszystko ok.
Następnie sprawdziłem napięcie na wtyczkach i tu moje zdziwienie:
-------- ????
Wtyczka 1
-------- minus
-------- plus
Wtyczka 2
-------- ????
Podłączając próbnik do kabla czerwonego i czarnego żarówka świeci, więc napięcie jest.
Czy to możliwe żeby wiatrak nie załączał się np z powodu braku wystarczającej ilości czynnika chłodzącego?
Pozdrawiam! |
|
|
|
 |
dewu123
Mitsumaniak 02523/KMM Maniak

Auto: Carisma DID+ 1,9 130KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 15 Kwi 2011 Posty: 276 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 28-06-2011, 19:08
|
|
|
MOże być tak że żarówka świeci a wiatrak się nie zakręci ponieważ napięcie jest zbyt małe. Możesz spróbować może go trochę przeczyścić, gdzieś przesmarować. może nie ma siły ruszyć ale zwyczajnie jak napisałem wcześniej, napięcie jest zbyt małe . |
_________________ <==Rzuć okiem na moją Cari;)==>
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23646 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 28-06-2011, 22:46
|
|
|
Możliwe jest że napięcie jest, ale układ nie ma wydajności pradowej np z powodu słabej masy, skorodowanego kabla, etc. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
goblin_85
Forumowicz
Auto: Carisma 1.9 TD, Hatchback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Mar 2010 Posty: 37 Skąd: GD
|
Wysłany: 29-06-2011, 07:29
|
|
|
Dzięki za podpowiedzi, w weekend powalczę z problemem |
|
|
|
 |
maciekmitsu
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.8 SB, Carisma 1.8 HB
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2009 Posty: 30 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 12-07-2011, 22:20
|
|
|
U mnie przy włączonej klimie (1.8 klima manualna) działa jeden wentylator ten większy wizualnie a u kolegi (1.6 klima manualna) kręcą się dwa wentylatory. Cari są przed liftem. Sami zakładaliśmy klimę w 1.6 od podstaw. Sprawdziliśmy i czas pracy i postoju wentylatorów na klimie ECO praktycznie te same w dwóch autach, tylko tam gdzie kręcą się dwa z nawiewów leci chłodniejsze powietrze. Klimy nabite w zeszłym sezonie. |
|
|
|
 |
|
|