[EA6A/W 2.0TD] modyfikacja systemu pracy turbiny |
Autor |
Wiadomość |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 13-07-2010, 09:42
|
|
|
Ja sądzę że koledze wszystko działa jak trzeba i to turbo też pompuje już od 2tyś tylko kolega po prostu za dużo by chciał sądzę niech sobie otworzy maskę złapie za wąż od turbo ręką i poczuje od kiedy mu turbo zaczyna pompować po prostu nie ma rewelacji i nic nie zrobimy że tak powiem delikatnie widziały gały co brały Po 90KM nie spodziewajmy się wielkiego polotu czy to w dieslu czy benzynie |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 13-07-2010, 10:08
|
|
|
Wszyc napisał/a: | po prostu nie ma rewelacji i nic nie zrobimy że tak powiem delikatnie widziały gały co brały Po 90KM nie spodziewajmy się wielkiego polotu czy to w dieslu czy benzynie | I to jest trafne stwierdzenie 90 KM i ta masa auta nie wytworzy cudów niestety. |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
M_A_V
Mitsumaniak

Auto: Galant EA3A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2009 Posty: 111 Skąd: Zbąszyń
|
Wysłany: 13-07-2010, 22:28
|
|
|
ja oczywiście jestem tego świadomy 90 KM to raczej nie będzie wyrywać asfaltu spod opon ale jak już wcześniej pisałem nie chodziło mi o zwiększenie liczby kucy tylko raczej o polepszenie dynamiki silnika przekładające się na bardziej równomierne przyspieszanie od niższych obrotów ...
sprawdziłem dziś dokładnie te moje turbo , okna w dół i pusta droga i rzeczywiście koledzy mieliście rację świst turbiny słychać już od około 2000rpm więc wszystko pracuje jak należy zmyliło mnie może to że od wewnątrz tak na prawdę w ogóle nie słychać pracy turbiny (chyba że przy wyłączonym nadmuchu i radiu)
zatem nie będe kombinował może kiedyś skuszę się na EA5A ale to już zupełnie inna bajka |
_________________ Mitsubishi uzależnia |
|
|
|
 |
gmyzu85 [Usunięty]
|
Wysłany: 19-07-2010, 00:00
|
|
|
witam.
można sprawdzić czy mały wężyk sterujacy silownikiem turbiny nie jest zaoliwiony.
czesto sie zdaza ze turbina w czesci powietrznej pompuje rowniez pewne ilosci oleju ktory trafia dalej w uklad ssacy (I.cooler, kolektor itp) ale rowniez w ten maly silownik sterujacy praca turbiny. Jezel jestes pewien ze turbuna powinna zaczc pracowac troche wczesniej to sprawdz ten wezyk i silownik.
ja z mojego wyplukalem sporo oleju z wezyka i silownika, odczuwalna roznica.
pozdrawiam |
|
|
|
 |
maruc
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Maj 2010 Posty: 15 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 03-08-2010, 15:24
|
|
|
ja mam 2.0 TD i wg mnie i na niskich i na wysokich idzie świetnie, chyba że poprzedni właściciel coś kombinował przy turbinie tego nie wiem, ale nie moge powiedzieć że sie wlecze zanim osiągnie 2.5 tys. Może poszukaj sobie turbiny o zmiennej geometrii ale nie wiem gdzie i ile takie coś. |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 03-08-2010, 15:59
|
|
|
Te wasze dywagacje panowie na temat mój idzie a mój nie idzie to wszystko są własne odczucia jeden więcej wymaga od auta drugi mniej ja np. sądzę że do 2,5 tyś obrotów nie chce jechać a powyżej 2,5 tyś obrotów.... też nie chce jechać jak by miał 150KM też bym sądził że nie chce jechać tylko hamownia powie prawdę czy auto idzie tak jak powinno czy nie... wiem że boli to 90KM w galancie jak nic bo auto ma zadziorny wygląd jak by się miało Forda escorta to może by tak nie bolało że ma się mało mocy
Z tego silnika się wyciągnie te 150KM tyle że za cenę Galanta 2,5 V6 |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
|