Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA6A/W 2.0TD] modyfikacja systemu pracy turbiny
Autor Wiadomość
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 13-07-2010, 09:42   

Ja sądzę że koledze wszystko działa jak trzeba i to turbo też pompuje już od 2tyś tylko kolega po prostu za dużo by chciał sądzę :D :D niech sobie otworzy maskę złapie za wąż od turbo ręką i poczuje od kiedy mu turbo zaczyna pompować :D po prostu nie ma rewelacji i nic nie zrobimy że tak powiem delikatnie widziały gały co brały :D Po 90KM nie spodziewajmy się wielkiego polotu czy to w dieslu czy benzynie :P
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 13-07-2010, 10:08   

Wszyc napisał/a:
po prostu nie ma rewelacji i nic nie zrobimy że tak powiem delikatnie widziały gały co brały :D Po 90KM nie spodziewajmy się wielkiego polotu czy to w dieslu czy benzynie
I to jest trafne stwierdzenie :) 90 KM i ta masa auta nie wytworzy cudów niestety.
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
M_A_V 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA3A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 111
Skąd: Zbąszyń
Wysłany: 13-07-2010, 22:28   

ja oczywiście jestem tego świadomy :mrgreen: 90 KM to raczej nie będzie wyrywać asfaltu spod opon ale jak już wcześniej pisałem nie chodziło mi o zwiększenie liczby kucy tylko raczej o polepszenie dynamiki silnika przekładające się na bardziej równomierne przyspieszanie od niższych obrotów ...
sprawdziłem dziś dokładnie te moje turbo , okna w dół i pusta droga i rzeczywiście koledzy mieliście rację świst turbiny słychać już od około 2000rpm więc wszystko pracuje jak należy zmyliło mnie może to że od wewnątrz tak na prawdę w ogóle nie słychać pracy turbiny (chyba że przy wyłączonym nadmuchu i radiu)
zatem nie będe kombinował może kiedyś skuszę się na EA5A ale to już zupełnie inna bajka :biggrin:
_________________
Mitsubishi uzależnia :)
 
 
 
gmyzu85
[Usunięty]

Wysłany: 19-07-2010, 00:00   

witam.

można sprawdzić czy mały wężyk sterujacy silownikiem turbiny nie jest zaoliwiony.
czesto sie zdaza ze turbina w czesci powietrznej pompuje rowniez pewne ilosci oleju ktory trafia dalej w uklad ssacy (I.cooler, kolektor itp) ale rowniez w ten maly silownik sterujacy praca turbiny. Jezel jestes pewien ze turbuna powinna zaczc pracowac troche wczesniej to sprawdz ten wezyk i silownik.
ja z mojego wyplukalem sporo oleju z wezyka i silownika, odczuwalna roznica.

pozdrawiam
 
 
maruc 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 15
Skąd: Kielce
Wysłany: 03-08-2010, 15:24   

ja mam 2.0 TD i wg mnie i na niskich i na wysokich idzie świetnie, chyba że poprzedni właściciel coś kombinował przy turbinie tego nie wiem, ale nie moge powiedzieć że sie wlecze zanim osiągnie 2.5 tys. Może poszukaj sobie turbiny o zmiennej geometrii ale nie wiem gdzie i ile takie coś.
 
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 03-08-2010, 15:59   

Te wasze dywagacje panowie na temat mój idzie a mój nie idzie to wszystko są własne odczucia jeden więcej wymaga od auta drugi mniej ja np. sądzę że do 2,5 tyś obrotów nie chce jechać a powyżej 2,5 tyś obrotów.... też nie chce jechać jak by miał 150KM też bym sądził że nie chce jechać :P tylko hamownia powie prawdę czy auto idzie tak jak powinno czy nie... wiem że boli to 90KM w galancie jak nic bo auto ma zadziorny wygląd jak by się miało Forda escorta to może by tak nie bolało że ma się mało mocy :D

Z tego silnika się wyciągnie te 150KM tyle że za cenę Galanta 2,5 V6 :D
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.