Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:58
po wymianie rozrządu głośniej chodzi
Autor Wiadomość
Rino 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitaubishi Outlander I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2015
Posty: 8
Skąd: Olszanica
Wysłany: 17-04-2015, 07:43   

A wiec zablokowalem walek balansowy ten od pompy oleju srubka m6 (okolo 4.5 cm nic dluzszego nie wejdzie bo kolektor przeszkadza) a drugi walek tez sie blokuje? Bo w manualu tego nie znalazlem.
 
 
KsiadzRobak 
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Wrz 2014
Posty: 1029
Skąd: ecki
Wysłany: 17-04-2015, 07:50   

Obejrzyj filmy z ustawiania pompy oleju na Youtube - tam jest dokładnie pokazane jak wałek chce "uciekać' przy złym ustawieniu. Trzeba się postarać, żeby źle go ustawić :)
 
 
Rino 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitaubishi Outlander I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2015
Posty: 8
Skąd: Olszanica
Wysłany: 17-04-2015, 07:52   

Ogladalem i ustawiony mam wlasnie w taki sposob plus blokada. Juz mi rece opadaja.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 17-04-2015, 07:59   

Rino napisał/a:
okolo 4.5 cm nic dluzszego nie wejdzie bo kolektor przeszkadza


Obawiam się, że może po prostu za krótkie.... Demontaż kolektora albo ta metoda grawitacyjna.

Tego wałka napędzanego krótki paskiem się nie blokuje (ten ma znaki).
 
 
Rino 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitaubishi Outlander I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2015
Posty: 8
Skąd: Olszanica
Wysłany: 17-04-2015, 08:56   

Ustawialem i metoda grawitacyjna. A powiedzcie mi czy moze to byc przyczyna tego ze tloczek napinacza nie wysunal sie o dana wartosc jaka jest podana w manualu?

[ Dodano: 17-04-2015, 08:58 ]
Dodam jeszcze ze jak kolo pompy obroce o 360 to sruba wchodzi tylko z 2 cm takze kolo mam dobrze ustawione.

[ Dodano: 17-04-2015, 21:13 ]
Panowie poskładałem rozrzad według instrukcji wszystko na znaki. auto odpala ale nie pracuje na wszystkie cylindry. Iskra jest, paliwo daje bo, aż kolektor zrobil sie czerwony no i swiece mokre z benzyny. Na kompie zadnych błedów. Proszę doradzcie cos bo juz nie mam pomysłu co może byc?
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 18-04-2015, 17:03   

Rino napisał/a:
Ustawialem i metoda grawitacyjna. A powiedzcie mi czy moze to byc przyczyna tego ze tloczek napinacza nie wysunal sie o dana wartosc jaka jest podana w manualu?
Ja bym uznał to za uszkodzenie napinacza.

Rino napisał/a:
[ Dodano: 17-04-2015, 08:58 ]
Dodam jeszcze ze jak kolo pompy obroce o 360 to sruba wchodzi tylko z 2 cm takze kolo mam dobrze ustawione.
Jeśli przy ustawieniu na znakach wchodzi głębiej to jest ok. Ważne jest żeby śrubę wkładać dokładnie poziomo, cienka śruba wejdzie górą lub dołem nawet jak wałek blokuje.

Rino napisał/a:
[ Dodano: 17-04-2015, 21:13 ]
Panowie poskładałem rozrzad według instrukcji wszystko na znaki. auto odpala ale nie pracuje na wszystkie cylindry. Iskra jest, paliwo daje bo, aż kolektor zrobil sie czerwony no i swiece mokre z benzyny. Na kompie zadnych błedów. Proszę doradzcie cos bo juz nie mam pomysłu co może byc?
Jeśli znaki się zgadzają to szukaj problemu gdzie indziej. Nawet jak źle ustawiłeś wałek balansowy to autko będzie śmigać. Zacznij od poszukania które cylindry nie palą, może to kwestia cewki albo czegoś innego.
 
 
Rino 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitaubishi Outlander I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2015
Posty: 8
Skąd: Olszanica
Wysłany: 18-04-2015, 18:31   

Dzis zauwazylem ze nie pala 1 i 3 cylinder. Iskra jest sprawdzone paliwo dostaje bo wyciagalem listwe wtryskowa i paliwo prysnie za kolejnoscia zaplonu takze wtryski nie leja caly czas. Zauwazylem rowniez ze jak wypne czujnik polozenia walka rozrzadu to silnik wgl nie reaguje. Jak chodzil tak chodzi po odpieciu wtyczki. Na kompie tylko blad sady lambda bo upalona jest grzalka , ale auto na niej chodzilo wczesniej. Dziekuje koledze elektryk za podpowiedzi
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 18-04-2015, 22:11   

No to chyba zdiagnozowałeś usterkę. Wedle serwisówki przy uszkodzonym czujniku wałka rozrządu sterowanie zapłonem i wtryskiem będzie działać, ale w sposób niezsynchronizowany z obrotami silnika. Przy czym to powinno jeszcze spowodować pojawienie się kodu błędu 335.
 
 
Rino 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitaubishi Outlander I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2015
Posty: 8
Skąd: Olszanica
Wysłany: 21-04-2015, 15:37   

Witam wszystkich. Dzis zalozylem nowy czujnik polozenia walka i problem nie ustapil. Macie jeszcze jakies pomysly?
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 22-04-2015, 16:02   

Rino napisał/a:
Witam wszystkich. Dzis zalozylem nowy czujnik polozenia walka i problem nie ustapil. Macie jeszcze jakies pomysly?
A może kabelki od czujnika położenia, albo wtyczka, albo np ta metalowa tarczka którą czujnik "czyta".
 
 
KsiadzRobak 
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Wrz 2014
Posty: 1029
Skąd: ecki
Wysłany: 23-04-2015, 07:26   

Rino napisał/a:
Dzis zauwazylem ze nie pala 1 i 3 cylinder. Iskra jest sprawdzone paliwo dostaje bo wyciagalem listwe wtryskowa i paliwo prysnie za kolejnoscia zaplonu takze wtryski nie leja caly czas.
jak jest iskra i paliwo oraz odpowiednia kompresja to silnik spalinowy musi działać
odłączenie czujnika może nic nie zmienić, bo wtedy paliwo jest wtryskiwane na 2 gary naraz - na podstawie czujnika wału; chodzi normalnie tylko więcej pali
ja bym sprawdził kompresję ale podejrzewam, że będzie OK
jeśli nadal nie pali na te gary to tylko układ zapłonu pozostaje - czasem iskra poprostu jest koszmarnie słaba
 
 
Rino 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitaubishi Outlander I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2015
Posty: 8
Skąd: Olszanica
Wysłany: 24-04-2015, 19:22   

Witam Panów. Problem nadal nie ustąpil. Wymieniłem dzis swiece zapłonowe i nadal to samo. Kompresja po 12 bar na kazdym cylindrze. Zastanawiam sie czy po odłączeniu akumulatora (na jakies 3 dni bo czekalem na czesci) mogł sie jakis strerownik rozprogramowac czy cos w tym stylu i nie daje iskry wtedy co trzeba?? Pozdrawiam i dziekuje za rady.
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 24-04-2015, 23:09   

Rino napisał/a:
Witam Panów. Problem nadal nie ustąpil. Wymieniłem dzis swiece zapłonowe i nadal to samo. Kompresja po 12 bar na kazdym cylindrze. Zastanawiam sie czy po odłączeniu akumulatora (na jakies 3 dni bo czekalem na czesci) mogł sie jakis strerownik rozprogramowac czy cos w tym stylu i nie daje iskry wtedy co trzeba?? Pozdrawiam i dziekuje za rady.
Odłączenie aku powoduje że silnik przez kilka pierwszych minut działa trochę niestabilnie, ale później uczy się na nowo i powinno wrócić do wartości optymalnych. Niektóre błędy w ECU mogą się pojawić dopiero po jakimś czasie w czasie pracy silnika.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.