 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CA1A 1.3] Zgubiony przewód. |
Autor |
Wiadomość |
tttwm
Mitsumaniak Niepoważny
Auto: CA4A 1.6 16V 1993 r. GLXI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 352 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-08-2010, 11:12
|
|
|
Bartek napisał/a: | fajnie wygląda silnik po wpadnięciu śrubki od bumklapki do środka? | - nie wiem, zaciekawiło mnie to poszukam i zobaczę, generalnie zastanawiam się jak miaął by wpaść do silnika, ale na ten temat dyskutować nie będę, skoro ktoś miał taki przypadek to i może się tak stać. Kojarzysz może ten temat bo jestem ciekawy, a może być cięzko znaleźć?
Bartek napisał/a: | Po 2 takie klapki jak wyżej pokazane nie powodują natychmiastowego | - te klapki na górze dałem tylko po to aby pokazać jak to mniej więcej wygląda, ja mam jak już pisałem inną.
Bartek napisał/a: | to fala wybuchu jest w filtrze daleko za przepływką | - na ten temat też nie będę sie specjalnie kłucił bo nie mam aż takiej wiedzy technicznej, bazuję tylko na swoim przypadku bo mnie to uratowalem, nie miałem pierdnięcia, tylko pierdzielnięcie przy 6 tyś obrotów odgłos był taki że myślałem że będę zbierać części za samochodem, a jakoś mnie to uratowało od przykrych konsekwencji.
Generalne przy przepływce lepiej takie zabezpiecznie niż żadne.
przy 1.3 można robić na gumkę |
_________________
Chcesz skrytykowac gaz - przeczytaj!!!! |
|
|
|
 |
|
|