 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CB0] 4D68 w GLX D a 4D68T, czyli uturbienie ?!?! |
Autor |
Wiadomość |
Nash
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer V 4D68 GLXD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2010 Posty: 23 Skąd: Warszawa/Koszalin
|
Wysłany: 13-09-2010, 14:46
|
|
|
Po konsultacja z mechanikiem, ponoć obeznanym, ale i tak będę drążył temat. Silnik aby założyć turbo należałoby odprężyć, co wydaje sie bardzo logiczne, gdyż to od stopnia sprężania zależy moc silnika, ale katalogowo wychodzi że stopnie sprężania w obydwu wersjach są identyczne i wynoszą 22,4 dodatkowo częsci w katalogu są takie same.
I tu problem, czy ma ktoś dojście to fachowego źródła aby porównać stopnie sprężania, i katalogu części aby sprawdzić długość ramienia tłoka w obydwu wersjach?
Co do postu DAREX'a to w stosunkowo cięższym Galancie odturbienie wydaje mi się kompletnie nie trafione. Jak już chyba przeczytałeś w tym poście osiągi Lancera N/A sprawiają że używanie go na trasie nie jest łatwe, a w Twoim wypadku będzie jeszcze gorsze ze względu na większa wagę. Na Twoim miejscu poszukałbym turbiny naprawdę zadbanej ew, nowej, zrobionej w fachowym polecanym warsztacie z gwarancją i po prostu dbanie o nią. Nie ma co się oszukiwać, że również zaoszczędzisz na paliwie, bo tak nie jest...
pozdrawiam,
[ Dodano: 08-11-2010, 16:16 ]
Czy wiecie może jaki jest tutaj typ pompy wtryskowej i wtryskiwaczy, szukałem trochę informacji ale w internecie kompletny brak takich danych... |
|
|
|
 |
|
|