[CJ1A 1.3] Diagnostyka ECU Colta po 2001r |
Autor |
Wiadomość |
sakej
Mitsumaniak
Auto: Colt 99' 1.6 GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2011 Posty: 46 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 20-08-2015, 21:45
|
|
|
pobawię się w górnika, ale co tam
W moim Coltcie z 99 1.6 silnik 4G92 za cholere nie udało mi się podpiąć ani ELMem
ani VAGiem czy to po zmostkowaniu pinów 1 i 4 czy też bez ... ani ScanMaster ani Torque ani DashCommands nie są w stanie połączyć się z ECU ...
Próbowane zarówno po BT jak i po kablu ...
Zna ktoś jakiś sposób? |
_________________
 |
|
|
|
 |
zbycho77
Mitsumaniak
Auto: Renault Scenic II, Colt VI 1.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 495 Skąd: Lublin/Łęczna/Turka
|
Wysłany: 21-08-2015, 15:04
|
|
|
Obawiam się, że z Coltem 99 może być problem. Jeden z kolegów, który sobie poradził miał auto z 2003, więc mu ELM zadziałał. Ja miałem CJ-kę z 97 i nie mogłem w żaden sposób się z nią połączyć, a w innych autach (między innymi Carismie 2001) połączenie śmigało, że hej. |
_________________ Zbyszek |
|
|
|
 |
ludinho1
Forumowicz ludinho1
Auto: CJ swap 1.8 dohc + CS3W kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 31 Lip 2010 Posty: 253 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 22-08-2015, 12:17
|
|
|
evoscan próbowałeś z zmostkowanym kablem vagkkl ?. w 1.3 działa bez kłopotu więc nie widzę przeciwskazań dla zadziałania w 1.6 |
|
|
|
 |
seven9
Nowy Forumowicz

Auto: (byl) Shogun 3.2 '06
Kraj/Country: UK
Dołączył: 29 Sie 2016 Posty: 30 Skąd: pl
|
Wysłany: 04-09-2016, 21:38
|
|
|
Colt 1.3 z 2003 roku, udało się podłączyć ELMem po zmostkowaniu pinów 1 i 4 tak jak to opisywał kolega wczesniej, tylko sposobem bez lutowania :
Program Torque połączył się do ECU, chociaż dopiero po uruchomieniu silnika, nie chciał się podłączyć przy samych palących się kontrolkach.
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 04-09-2016, 22:50
|
|
|
W Miśkach po 2001r. nic nie trzeba mostkować a tym bardziej w interfejsie ELM327. Jedynie w starszych Miśkach współpracujących z interfejsem VAG KKL oraz programem Evoscan takie połączenie pinów 1 z 4 jest wymagane. |
|
|
|
 |
seven9
Nowy Forumowicz

Auto: (byl) Shogun 3.2 '06
Kraj/Country: UK
Dołączył: 29 Sie 2016 Posty: 30 Skąd: pl
|
Wysłany: 04-09-2016, 23:01
|
|
|
No to ciekawe, czemu mi nie chciało działać bez tego patentu, a próbowałem dwóch czytników bluetooth oraz jeden na kablu firmy Autel, przy uruchomionym silniku i nie. Dopiero po zmostkowaniu w ELM 327 zobaczyłem połączenie z ECU. Grunt, że działa . |
_________________
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 04-09-2016, 23:05
|
|
|
To może jakieś dziwne te interfejsy, ja używam trzech różnych i nigdzie zwierać pinów nie trzeba było. |
|
|
|
 |
|