Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] Znów padł aparat zapłonowy - zwykły pech ?
Autor Wiadomość
atsar 
Mitsumaniak
młody Roch :)


Auto: Explorer 4.6, Galant E32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 857
Skąd: Grudziądz/Dolna Grupa
Wysłany: 07-04-2011, 10:48   

edit by atsar
_________________
!!PeAcE!!!
Ostatnio zmieniony przez atsar 30-05-2011, 14:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
ozzy89 
Forumowicz


Auto: Honda Accord CH6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 192
Skąd: Paczyna
Wysłany: 07-04-2011, 22:33   

jedyny plus jest taki, że dają gwarancję...
 
 
 
atsar 
Mitsumaniak
młody Roch :)


Auto: Explorer 4.6, Galant E32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 857
Skąd: Grudziądz/Dolna Grupa
Wysłany: 08-04-2011, 10:47   

edit by atsar
_________________
!!PeAcE!!!
Ostatnio zmieniony przez atsar 30-05-2011, 14:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 08-04-2011, 10:53   

Z gwarancją na podzespoły elektronicznie to niemalże tak jak z gwarancją na turbiny, no niby jako świstek widnieje, ale później udowodnij, że to się nie zepsuło z winy użytkownika, masakra, wkładają chińskie podróby jako podzespoły, po czym po przyjęciu na gwarancje okazuje się, że wina lezy po stronie uzytkownika, równie dobrze mogłes zatankowac "słabe" paliwo, gdzie cewka musiała zwiększyć swoją wydajnośc i pracowała na granicy wytrzymałości, nie przejmuj się oni wiedzą za co biorą te 300zł/h netto.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
atsar 
Mitsumaniak
młody Roch :)


Auto: Explorer 4.6, Galant E32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 857
Skąd: Grudziądz/Dolna Grupa
Wysłany: 08-04-2011, 11:09   

edit by atsar
Wyedytowalem, gdyz firma zobowiazala sie naprawic aparat po specjalnych rabatach
_________________
!!PeAcE!!!
 
 
 
pe emazed 
Forumowicz

Auto: CA4A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 40
Skąd: Łódź
Wysłany: 09-04-2016, 23:41   

Hejka
Prawdopodobnie padł mi aparat zapłonowy.
Kiedyś ktoś mi polecił świece czteroelektrodowe, które założyłem. Później wpadł mi wpis na elektrodzie że takie świece powodują szybsze zużywanie się aparatu (bo mają mniejszy opór czy jakoś tak- jestem zielony w tym temacie). Wtedy to olałem, bo zdania były mocno podzielone, ale teraz jak mi padł aparat przypomniała mi się ta kwestia.
Myślicie że takie świece rzeczywiście mogą mieć wpływ na szybsze zużycie aparatu?
Pzdr
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 10-04-2016, 20:06   

Jeśli są dedykowane do tego silnika i producent to zapewnia, to nie mają wpływu. Iskra i tak zawsze przeskakuje między 2-ma elektrodami - obojętnie od tego ile ich jest, może być pierdyliard to jest bez znaczenia.
 
 
pe emazed 
Forumowicz

Auto: CA4A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 40
Skąd: Łódź
Wysłany: 11-04-2016, 20:55   

Dzięki Krzyżak

Mechanior zeznał że to rzeczywiście aparat zapłonowy padł.

Znacie może kogoś kto regeneruje aparaty, skutecznie, nie jak yakuza za 4 razem
 
 
ludinho1 
Forumowicz
ludinho1

Auto: CJ swap 1.8 dohc + CS3W kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 253
Skąd: warszawa
Wysłany: 12-04-2016, 08:43   

zapytaj mechanika co padło w tym aparacie. cewka , tranzystor mocy , któryś z czujników położenia. w przypadku pierwszych 2 opcji można ogarnąć samemu niedużym kosztem.
 
 
pe emazed 
Forumowicz

Auto: CA4A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 40
Skąd: Łódź
Wysłany: 12-04-2016, 21:39   

Mechanikowi nie chce się w to bawić, mówi najlepiej cały, nowy ;) ))

Ale dzwoniłem do jednego zakładu w Wawie
dniagnostyka 30-60 zł
robocizna 123
cewka regenerowana 180
moduł 150

Więc, chyba kupie nowy ;) ))) ze złomu
No chyba że komuś nowy zalega na strychu, chętnie odkupię :D
 
 
ludinho1 
Forumowicz
ludinho1

Auto: CJ swap 1.8 dohc + CS3W kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 253
Skąd: warszawa
Wysłany: 12-04-2016, 22:58   

moduł regenerowany . cewki się nie naprawia.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 13-04-2016, 08:29   

Cytat:
cewka regenerowana 180
za tyle można kupić nową cewkę magnetrona - zależnie od modelu są tańsze i droższe (np. 240 zł do 2.5 V6)
 
 
pe emazed 
Forumowicz

Auto: CA4A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 40
Skąd: Łódź
Wysłany: 13-04-2016, 10:18   

Może przekręciłem. W każdym bądź, tanio moze nie wyjść.
Z drugiej strony szrotowy może na drugi dzień zdechn ąć, albo po 2 tyg [zależy na ile gwarancja. ]

Sugerujesz ze da sie samemu ogarnąć diagnozę? Potrzebny pewnie jakiś sprzęt pomiarowy i Jakieś hokus pokus
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 13-04-2016, 10:27   

pada cewka, trzeba ją wymienić pamiętając, żeby zaizolować tak jak fabryka (w sensie dać uszczelnienie w płynie, silikon)
 
 
pe emazed 
Forumowicz

Auto: CA4A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 40
Skąd: Łódź
Wysłany: 14-04-2016, 23:50   

Udalo się kupić używkę kompletną za 100. Działa, ale najchetniej bym zregenerował starą. Na zapas :D
Czy jakas regulacja sie miskowi należy? Bo mechaniur nie ogarnia ustawiania. Albo mu sie nie chce. Mówi że ustawił tak jak stary, lampy nie posiada od lat 10 ;) ))
Pzdr
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.