 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EA2A/W 2.0] ABS wariuje |
Autor |
Wiadomość |
nietoperek
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Gru 2009 Posty: 291 Skąd: Żoliborz
|
Wysłany: 26-10-2010, 13:44
|
|
|
Nie wiedziałem gdzie napisać więc pisze tu.
A mianowicie muszę wymienić łożysko z przodu w prawym kole i po paru próbach pomału się udaje, (wszystko jest zapieczone ponieważ poprzedniemu właścicielowi trzymał hamulec) i jak wczoraj wybijałem oś zdawało mi się że trochę się ruszyła ale tylko mi się zdawało. Po zmontowaniu wszystkiego (oczywiście bez wymiany łożyska) i po ruszeniu zdawało mi się że coś gruchneło ale koło parkingu mam budowę gruzowisko które sprzątają wiec myślałem że to z budowy po wyjechaniu z parkingu zauważyłem że ABS nie gaśnie Jak się dziś okazało
pierścieni od ABS-u jest w dwóch kawałkach :/
I teraz mam pytanie jest możliwość wymiany samego pierścienia ? Czy (o ile się nie mylę) trzeba wymienić razem z przegubem?
Jeśli da rade wymienić sam pierścień to wiecie morzę gdzie i za ile dostane ?
I co mogło być przyczyną pęknięcia? Możliwe że przez to że oś jednak trochę poszła do tyłu ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
maczek [Usunięty]
|
Wysłany: 26-10-2010, 15:04
|
|
|
KamilR10 napisał/a: | Mam wyłamany jeden z ząbków. Ponoć ta część jest razem z przegubem. Nie orientuje się za bardzo co kupić żeby to wymienić? |
oficjalnie zebatka jest integralna czescia przegubu, ale rzeczywistosc jest na szczescie dla nas inna.
wystarczy troche wyczucia i zebatke da sie sciagnac za pomoca mlotka i wkretaka. jest ona bardzo krucha wiec delikatnie dookola musisz ja opukiwac az zejdzie. potrenoj najpierw na swojej popsutej, a bedziesz wiedzial jakiej sily uzyc. znajdz oske na zlomowisku albo u kogos kto ma rozbitego Gala i sciagnij ja w ten sam sposob.
zakladaj ja nabijajac cylindrem o tej samej srednicy co zebatka to uderzenia rozloza sie rownomiernie i jej nie polamiesz. pasowac bedzie spory kawal rury. albo na wyczucie ta sama metoda co sciagales. nie jest to 100% pewne, ze nie peknie ale na pewno taniej bedzie Ci kupic takie 3 zebatki niz 1 przegub.
pzdr |
|
|
|
 |
QF3L
Nowy Forumowicz

Auto: Galant EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2010 Posty: 22 Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: 26-10-2010, 15:14
|
|
|
Podobnie jak bieniak mam koronkę "po regeneracji", tj. napawaną i poszlifowaną - sprawuje się normalnie. Do chwili naprawy jeździłem bez absu - wyciągnąłem bezpiecznik, choć świecenie pomarańczowej kontrolki na zegarach denerwuje.
EDIT- wykropkowany wulgaryzm wciaz jest wulgaryzmem! Patrz- zasady forum. |
Ostatnio zmieniony przez Owczar 26-10-2010, 16:32, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Boniu
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.0 GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2010 Posty: 82 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-12-2010, 13:26
|
|
|
Odswiezam temat bo mam pytanie, ktore bylo poruszane ale nie znalazlem na nie jednoznacznej odpowiedzi. A mianowicie, gdzies wyczytalem ze sa 2 rodzaje zebatek do ABSu do galantow (inna liczba zabkow). Jest jakas zasada na to jaki galant ma jaki rodzaj?
np do 1999 byly produkowane z iloscia x zabkow a pozniej z inna? czy to jest losowe:D?
moglby ktos podeslac zdjecie takiej zebatki? |
_________________ Wybierz Kulturę - Wydarzenia Warszawa, seanse filmowe, przedstawienia teatralne, spotkania.
Mój nowy projekt - https://wpninja.es, strony WordPress, WooCommerce, BuddyPress. |
|
|
|
 |
fergul11
Mitsumaniak

Auto: EA2A-'98 2.0pb
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Wrz 2009 Posty: 2372 Skąd: Co.Clare
|
|
|
|
 |
|
|