Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
brak ładowania
Autor Wiadomość
michall2411 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi colt c50 1.3 12v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 28
Skąd: radom
Wysłany: 14-10-2010, 08:23   

To czyli tak zostały wymienione szczotki łozyska został przetoczony i zmieniony jakiś komutator ale na przewodach chyba nie ucieka prad gdyż po odpaleniu i odłączeniu klem sprawdzałem nappięcie miernikiem na nich to było jakieś14
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 14-10-2010, 08:35   

michall2411, a doczytałeś o wymianie regulatora napięcia ? To moduł odpowiadający za ustalanie napięcia wyjściowego alternatora.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
michall2411 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi colt c50 1.3 12v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 28
Skąd: radom
Wysłany: 14-10-2010, 08:41   

własnie bede jechał do tego gościa co mi naprawiał ten alternator zobacze co on powie o tym spadku napięcia przy obciążeniu światłami
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 14-10-2010, 09:26   

michall2411 napisał/a:
To czyli tak zostały wymienione szczotki łozyska został przetoczony i zmieniony jakiś komutator
po co toczyć coś co się zmienia :?: To mi nie pasuje.

Tak dla spokoju ducha posprawdzaj jeszcze polaczenia masowe silnika/skrzyni z karoseria, oraz polaczenia przewodów prądowych, czy przypadkiem oczko nie za luźne, albo nie przyłamane.

Choć osobiście ja bym stawiał na to, że coś z wirnikiem jest nie tak, ale tylko domniemam.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 14-10-2010, 12:21   

wygląda to na regulator lub mostek. Skoro po odpaleniu daje 14 V a przy uruchomieniu odbiornika np. lamp spada drastycznie na 12 V, znaczy że nie podnosi napięcia na wyjściu przy obciążeniu. Mechanik zrobił ręczną robotę ale za elektrykę to się nie wziął.
_________________

 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 14-10-2010, 12:46   

Regulator raczej nie bo bez obciążenia właściwie reguluje napięcie. Jeśli to wina alternatora to bardziej prawdopodobne że albo mostek prostowniczy albo uzwojenie stojana.
Jedynym wyjściem jest rozebranie alternatora i pomierzenie podzespołów bo bez tego można tylko gdybać.
 
 
michall2411 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi colt c50 1.3 12v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 28
Skąd: radom
Wysłany: 14-10-2010, 14:05   

Alternator jest ok przy mnie mechanik go sprawdził i dał mu obciążenie 60A jakie było możliwe dla tego alternatora pózniej zaobserwowałem ze gdy odłacze kleme minus to napięcie jest ok 14 a gdy znow podlacze pod aku spada do 12.5

[ Dodano: 16-10-2010, 16:20 ]
problem rozwiązany była to wina paska wyciągnąłsie o jakieś2 cm a nadal był naprężony dobrze hehe znów moge śmigać moim miśkiem
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.