 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
moje przemyślenia po sprzedaży outladera |
Autor |
Wiadomość |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 03-10-2010, 09:56
|
|
|
janekzpolic napisał/a: | a co to za różnica chyba ze wolisz wspierać hitlerowców zamiast polaków, filtr to filtr i tyle czy zrobi go mistu toyota czy lexus |
Różnica jest taka że wolę oryginał który na 100% jest sprawdzony w tym modelu. Jakby sklep był w Polsce to i tu bym kupował. Ale dotychczas takowego nie znalazłem, a płacić 390zł w ASO - nie dziękuję Jeśli nadal nie zrozumiałeś przesłania, to co byś zrobił jakbyś miał następujący dylemat? Dwuletnie auto z przebiegiem 40tys. km za 100 tys. czy to same auto tylko nowe za 110 tys. zł?
Reasumując cena tego zamiennika jest nieadekwatnie wysoka do ceny oryginału. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
Ostatnio zmieniony przez mitsu00 03-10-2010, 22:16, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 03-10-2010, 13:11
|
|
|
Filtron mnie tak negatywnie zaskoczył kiedyś jakością a raczej jej brakiem, że nic już tej firmy nie kupię - ich filtr powietrza był wykonany niechlujnie, klej się wylewał bokami, sam materiał śmierdział a gumowa uszczelka była za długa i nie pasowała na brzeg. W innym sklepie kupiłem zamiennik firmy maxx, który nie dość, że był wykonany 100x lepiej to na dodatek był tańszy.
A oryginalne filtry oleju mają taki zaworek zwrotny, którego podróby nie posiadają. |
|
|
|
 |
dab
Mitsumaniak

Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 917 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 04-10-2010, 09:14
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | Filtron mnie tak negatywnie zaskoczył kiedyś jakością a raczej jej brakiem, że nic już tej firmy nie kupię - ich filtr powietrza był wykonany niechlujnie, klej się wylewał bokami, sam materiał śmierdział a gumowa uszczelka była za długa i nie pasowała na brzeg |
Ja tez parokrotnie przekonalem sie o kiepskiej jakosci produktow FILTRONa
Zreszta ostatnimi czasy o tej marce niewiele sie mowi dobrego....ida po najmniejszej linii oporu i odwalaja kiche To nie ten filtron co kiedys.... |
_________________ Pozdrawiam
dab
 |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 05-10-2010, 11:06
|
|
|
Ja jednak jestem zwolennikiem oryginalnych części . |
_________________ MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 05-10-2010, 16:43
|
|
|
13zbyszek13 napisał/a: | Ja jednak jestem zwolennikiem oryginalnych części . | Zasadniczo się zgadzam, ale chyba nie dotyczy to klocków hamulcowych czy sprzęgła w Outku. Trudno znaleźć adekwatne zamienniki . |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 06-10-2010, 09:04
|
|
|
rezon napisał/a: | sprzęgła w Outku |
Mam nadzieje że nie będę tego potrzebował wymieniać. |
_________________ MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 |
|
|
|
 |
maćko z lubań
Forumowicz

Auto: L200 HP, V50 D2, T4 2.4d
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2009 Posty: 69 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 17-11-2010, 16:44
|
|
|
Co do filtrów FILTRON-a to ostatnio wymieniałem mamie olej w VW Polo i mechanik mi powiedział wprost do oleju jeszcze możesz FILTRON-a używać ale do paliwa nawet go nie kupuj bo szkoda pieniędzy i auta. Także chyba lepiej dopłacić do 20 złotych do oryginału i mieć święty spokój. Pozdrawiam kolegów Mitsumaniaków |
|
|
|
 |
radek1111
Nowy Forumowicz
Auto: bmw x5 3.0 d ,e70, 2007 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2009 Posty: 16 Skąd: szczuczyn
|
Wysłany: 22-12-2010, 22:08
|
|
|
mogę do mojego wątku który zapoczątkowałem parę słów dodać,minęły 3 miesiące jak nie mam outka i nie brak mi go ,kupiłem 3 letnią bmw x5 3.0 d e70 z przebiegiem 98000 km{w programie bmw premium select z gwarancją przebiegu i bezwypadkowości } za 45 % nowego auta----- i zupełnie inna bajka, auto jeżdzi jak szalone, pali tylko lub aż 2litry więcej niż, outek--obecnie wychodzi mi około 11 /100 < ale waży prawie 2.5 tony na pusto a ja mam mocno ciężką nogę... >,totalna cisza w aucie,bajeczny gulgot rzędowej szóstki, komfort niezły ilość miejsca w kabinie poraża,spasowanie elementów fajne,żadnych trzasków,napęd x-drive na zimę - bajka,wyposażenia nie będę porównywać bo się nie da.Żadnego smrodu sprzęgła przy śniegu głębszym, bardzo żywy automat, z opcją sport i sekwencją,całkiem fajny wizus auta z zewnątrz i wewnątrz
auto zakupiłem w programie bmw premium select z gwarancją do 5 lat lub 200000 km ,zależy co pierwsze minie, myślałem że to taka lipna gwarancja,ale kiedy w największe mrozy akumulator skapitulował ,serwis bez szemrania wymienił go na nowy bezpłatnie { w aucie ponad 3 letnim!}I co najlepsze z ciekawości czy cos jest wyłączone z tej długiej gwarancji? nic nawet filtr cząstek stałych serwis twierdzi że obejmuje gwarancja do końca,z tym że serwis twierdzi że na razie w zadnym e70 filtra nie wymieniał do przebiegu 250000 km,
z istotnych różnic które zaobserwowałem przy przejrzeniu historii tego auta--- klocki przód wymieniono przy 65000, tył 95000 ,tarcze przód 95000, tył siedzi od nowego ,żadego elementu zawieszenia nie wymieniano,żadnych innych awarii w historii auta, wymiana oleju co 30000-35000 km w zależności od jazdy,duży przegląd co 4 lata lub 100000 co minie pierwsze-- do takich przebiegów na materiałach eksploatacyjnych musi MMC jeszcze trochę popracować.
co do kosztów przeglądów ,to tez mogę coś powiedziec,to juz moja druga bmka, poprzednia miałem x3 przed miskiem,-- serwis olejowy z filtrami oleju kabiny i klimy 1000 zeta hyhy co 30000 km,duzy serwis co 90000-100000 km około 3000 zeta, ceny obsługi miska raz ze wyższe to jeszcze trzeba 2 razy częściej przeglądy robić a materiały ekspoaloatacyjne jak klocki czy tarcze wytrzymują 3-4 razy mniej.
Chyba nie wróciłbym ponownie do outka . |
|
|
|
 |
-WALDOR-
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 136 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 23-12-2010, 09:25
|
|
|
radek1111 napisał/a: | mogę do mojego wątku który zapoczątkowałem parę słów dodać,minęły 3 miesiące jak nie mam outka i nie brak mi go ,kupiłem 3 letnią bmw x5 3.0 d e70 z przebiegiem 98000 km{w programie bmw premium select z gwarancją przebiegu i bezwypadkowości } za 45 % nowego auta----- i zupełnie inna bajka, auto jeżdzi jak szalone, pali tylko lub aż 2litry więcej niż, outek--obecnie wychodzi mi około 11 /100 < ale waży prawie 2.5 tony na pusto a ja mam mocno ciężką nogę... >,totalna cisza w aucie,bajeczny gulgot rzędowej szóstki, komfort niezły ilość miejsca w kabinie poraża,spasowanie elementów fajne,żadnych trzasków,napęd x-drive na zimę - bajka,wyposażenia nie będę porównywać bo się nie da.Żadnego smrodu sprzęgła przy śniegu głębszym, bardzo żywy automat, z opcją sport i sekwencją,całkiem fajny wizus auta z zewnątrz i wewnątrz
auto zakupiłem w programie bmw premium select z gwarancją do 5 lat lub 200000 km ,zależy co pierwsze minie, myślałem że to taka lipna gwarancja,ale kiedy w największe mrozy akumulator skapitulował ,serwis bez szemrania wymienił go na nowy bezpłatnie { w aucie ponad 3 letnim!}I co najlepsze z ciekawości czy cos jest wyłączone z tej długiej gwarancji? nic nawet filtr cząstek stałych serwis twierdzi że obejmuje gwarancja do końca,z tym że serwis twierdzi że na razie w zadnym e70 filtra nie wymieniał do przebiegu 250000 km,
z istotnych różnic które zaobserwowałem przy przejrzeniu historii tego auta--- klocki przód wymieniono przy 65000, tył 95000 ,tarcze przód 95000, tył siedzi od nowego ,żadego elementu zawieszenia nie wymieniano,żadnych innych awarii w historii auta, wymiana oleju co 30000-35000 km w zależności od jazdy,duży przegląd co 4 lata lub 100000 co minie pierwsze-- do takich przebiegów na materiałach eksploatacyjnych musi MMC jeszcze trochę popracować.
co do kosztów przeglądów ,to tez mogę coś powiedziec,to juz moja druga bmka, poprzednia miałem x3 przed miskiem,-- serwis olejowy z filtrami oleju kabiny i klimy 1000 zeta hyhy co 30000 km,duzy serwis co 90000-100000 km około 3000 zeta, ceny obsługi miska raz ze wyższe to jeszcze trzeba 2 razy częściej przeglądy robić a materiały ekspoaloatacyjne jak klocki czy tarcze wytrzymują 3-4 razy mniej.
Chyba nie wróciłbym ponownie do outka . |
napisałeś o plusach x5 (notabene bardzo fajny samochód)..fajnie..a może kilka słów o minusach..no nie wiem, cena opon,felg (pewnie siedzi na 19" i na komplet pęknie z 7 tys. bo badziewia nie będziesz montował, przy takiej masie i mocy co 2 lata wymiana dwóch kompletów opon..no max co 3, a to po min. 4 tys. za 1 kpl.)...przeglądu w aso(nie sądzę ,że x3 ma te same ceny co x5 i czy ceny z własnymi materiałami czy ori)...wymiany rozrządu który pomimo gwarancji zapewne przy 120tys., Cie czeka(zresztą nie ważne kiedy i tak czeka)...koszty kloców ,tarcz,elementów zawieszenia, których gwarancja zapewne nie obejmuje(skoro miał wymieniane ori po 65 tys. to zapewne za niedługo będzie Cie to czekać, a skoro dali gwarancje zapewne w aso, a nie wiem czy można ze swoimi częściami do BMW prztruptać, a tu na aledrogo same klocki na przód po 900zł a tarcze drugie tyle)...no i cena...misiek (wieżniara )93 tys., bmw x5- 3 letnie 45%(ceny nowego jak piszesz) z 310tyś (ok.140tys)....reasumując..inna klasa, inne światy, inne samochody,inne spalanie (sądzę ,ze lekko sięgnie 12l/100km przy 8-8,5l outka), no i chyba inny typ odbiorcy...(porównaj sobie x5 np. z audi Q7)...
no i z ciekawością poczytam o super niskich cenach i eksploatacji jak pojeździsz nim z 2 lata, zrobisz z 60-70 tys km,wymienisz rozrząd,klocki,tarcze,końcówki drążków,możne tłumik a nie daj Boże i sprzęgło lub amortyzatory, bo tego raczej żadna gwarancja nie obejmuje.
...a jak już skończysz pisać wklej na forum BMW... może ktoś skorzysta...i przemyśli zakup by potem po wymianie materiałów eksploatacyjnych nie szukać ratunku w jeździe na opałowym.. |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 23-12-2010, 10:44
|
|
|
-WALDOR- napisał/a: | napisałeś o plusach x5 (notabene bardzo fajny samochód)..fajnie..a może kilka słów o minusach..no nie wiem, cena opon,felg (pewnie siedzi na 19" i na komplet pęknie z 7 tys. bo badziewia nie będziesz montował, przy takiej masie i mocy co 2 lata wymiana dwóch kompletów opon..no max co 3, a to po min. 4 tys. za 1 kpl.)...przeglądu w aso(nie sądzę ,że x3 ma te same ceny co x5 i czy ceny z własnymi materiałami czy ori)...wymiany rozrządu który pomimo gwarancji zapewne przy 120tys., Cie czeka(zresztą nie ważne kiedy i tak czeka)...koszty kloców ,tarcz,elementów zawieszenia, których gwarancja zapewne nie obejmuje(skoro miał wymieniane ori po 65 tys. to zapewne za niedługo będzie Cie to czekać, a skoro dali gwarancje zapewne w aso, a nie wiem czy można ze swoimi częściami do BMW prztruptać, a tu na aledrogo same klocki na przód po 900zł a tarcze drugie tyle)...no i cena...misiek (wieżniara )93 tys., bmw x5- 3 letnie 45%(ceny nowego jak piszesz) z 310tyś (ok.140tys)....reasumując..inna klasa, inne światy, inne samochody,inne spalanie (sądzę ,ze lekko sięgnie 12l/100km przy 8-8,5l outka), no i chyba inny typ odbiorcy...(porównaj sobie x5 np. z audi Q7)...
no i z ciekawością poczytam o super niskich cenach i eksploatacji jak pojeździsz nim z 2 lata, zrobisz z 60-70 tys km,wymienisz rozrząd,klocki,tarcze,końcówki drążków,możne tłumik a nie daj Boże i sprzęgło lub amortyzatory, bo tego raczej żadna gwarancja nie obejmuje.
...a jak już skończysz pisać wklej na forum BMW... może ktoś skorzysta...i przemyśli zakup by potem po wymianie materiałów eksploatacyjnych nie szukać ratunku w jeździe na opałowym.. |
Przed miśkiem MO II jeździłem ML 400 CDI i zgadzam się z twoją opinią 101 %.
Finansowo poprostu koszmar !!!!!!!!!!!!!!!! |
_________________ MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 |
|
|
|
 |
sibkods
Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Sie 2009 Posty: 181 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 23-12-2010, 13:26
|
|
|
A ja tak czytam i sie zastanawiam jaki jest sens porównywac dwa zupełnie rózne auta z ogromna różnica w ich cenie... |
|
|
|
 |
-WALDOR-
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 136 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 23-12-2010, 17:52
|
|
|
sibkods napisał/a: | A ja tak czytam i sie zastanawiam jaki jest sens porównywac dwa zupełnie rózne auta z ogromna różnica w ich cenie... |
żaden,ale czasem ktoś chce się pochwalić.. |
|
|
|
 |
Muciek
Mitsumaniak Amnetyst Black
Auto: O2 FL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 05 Paź 2010 Posty: 896 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 23-12-2010, 18:09
|
|
|
-WALDOR- napisał/a: | sibkods napisał/a: | A ja tak czytam i sie zastanawiam jaki jest sens porównywac dwa zupełnie rózne auta z ogromna różnica w ich cenie... |
żaden,ale czasem ktoś chce się pochwalić.. |
Dokładnie tak. To jest tak jakby porównywać Mercedesa E Klase z Toyotą Avensis. Mniej/więcej segment ten sam, a spójrzmy jak te auta się różnią. Nie rozumiem takich porównań, a tym bardziej ich celu. |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 23-12-2010, 19:55
|
|
|
Cytat: | sibkods napisał/a:
A ja tak czytam i sie zastanawiam jaki jest sens porównywac dwa zupełnie rózne auta z ogromna różnica w ich cenie...
żaden,ale czasem ktoś chce się pochwalić.. |
A jak było za PRL-u? Odtwarzacz Video musiał być mimo że na talerz nie było co włożyć..... |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
Ostatnio zmieniony przez mitsu00 23-12-2010, 20:44, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
radek1111
Nowy Forumowicz
Auto: bmw x5 3.0 d ,e70, 2007 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2009 Posty: 16 Skąd: szczuczyn
|
Wysłany: 24-12-2010, 10:40
|
|
|
-WALDOR- napisał/a: | radek1111 napisał/a: | mogę do mojego wątku który zapoczątkowałem parę słów dodać,minęły 3 miesiące jak nie mam outka i nie brak mi go ,kupiłem 3 letnią bmw x5 3.0 d e70 z przebiegiem 98000 km{w programie bmw premium select z gwarancją przebiegu i bezwypadkowości } za 45 % nowego auta----- i zupełnie inna bajka, auto jeżdzi jak szalone, pali tylko lub aż 2litry więcej niż, outek--obecnie wychodzi mi około 11 /100 < ale waży prawie 2.5 tony na pusto a ja mam mocno ciężką nogę... >,totalna cisza w aucie,bajeczny gulgot rzędowej szóstki, komfort niezły ilość miejsca w kabinie poraża,spasowanie elementów fajne,żadnych trzasków,napęd x-drive na zimę - bajka,wyposażenia nie będę porównywać bo się nie da.Żadnego smrodu sprzęgła przy śniegu głębszym, bardzo żywy automat, z opcją sport i sekwencją,całkiem fajny wizus auta z zewnątrz i wewnątrz
auto zakupiłem w programie bmw premium select z gwarancją do 5 lat lub 200000 km ,zależy co pierwsze minie, myślałem że to taka lipna gwarancja,ale kiedy w największe mrozy akumulator skapitulował ,serwis bez szemrania wymienił go na nowy bezpłatnie { w aucie ponad 3 letnim!}I co najlepsze z ciekawości czy cos jest wyłączone z tej długiej gwarancji? nic nawet filtr cząstek stałych serwis twierdzi że obejmuje gwarancja do końca,z tym że serwis twierdzi że na razie w zadnym e70 filtra nie wymieniał do przebiegu 250000 km,
z istotnych różnic które zaobserwowałem przy przejrzeniu historii tego auta--- klocki przód wymieniono przy 65000, tył 95000 ,tarcze przód 95000, tył siedzi od nowego ,żadego elementu zawieszenia nie wymieniano,żadnych innych awarii w historii auta, wymiana oleju co 30000-35000 km w zależności od jazdy,duży przegląd co 4 lata lub 100000 co minie pierwsze-- do takich przebiegów na materiałach eksploatacyjnych musi MMC jeszcze trochę popracować.
co do kosztów przeglądów ,to tez mogę coś powiedziec,to juz moja druga bmka, poprzednia miałem x3 przed miskiem,-- serwis olejowy z filtrami oleju kabiny i klimy 1000 zeta hyhy co 30000 km,duzy serwis co 90000-100000 km około 3000 zeta, ceny obsługi miska raz ze wyższe to jeszcze trzeba 2 razy częściej przeglądy robić a materiały ekspoaloatacyjne jak klocki czy tarcze wytrzymują 3-4 razy mniej.
Chyba nie wróciłbym ponownie do outka . |
napisałeś o plusach x5 (notabene bardzo fajny samochód)..fajnie..a może kilka słów o minusach..no nie wiem, cena opon,felg (pewnie siedzi na 19" i na komplet pęknie z 7 tys. bo badziewia nie będziesz montował, przy takiej masie i mocy co 2 lata wymiana dwóch kompletów opon..no max co 3, a to po min. 4 tys. za 1 kpl.)...przeglądu w aso(nie sądzę ,że x3 ma te same ceny co x5 i czy ceny z własnymi materiałami czy ori)...wymiany rozrządu który pomimo gwarancji zapewne przy 120tys., Cie czeka(zresztą nie ważne kiedy i tak czeka)...koszty kloców ,tarcz,elementów zawieszenia, których gwarancja zapewne nie obejmuje(skoro miał wymieniane ori po 65 tys. to zapewne za niedługo będzie Cie to czekać, a skoro dali gwarancje zapewne w aso, a nie wiem czy można ze swoimi częściami do BMW prztruptać, a tu na aledrogo same klocki na przód po 900zł a tarcze drugie tyle)...no i cena...misiek (wieżniara )93 tys., bmw x5- 3 letnie 45%(ceny nowego jak piszesz) z 310tyś (ok.140tys)....reasumując..inna klasa, inne światy, inne samochody,inne spalanie (sądzę ,ze lekko sięgnie 12l/100km przy 8-8,5l outka), no i chyba inny typ odbiorcy...(porównaj sobie x5 np. z audi Q7)...
no i z ciekawością poczytam o super niskich cenach i eksploatacji jak pojeździsz nim z 2 lata, zrobisz z 60-70 tys km,wymienisz rozrząd,klocki,tarcze,końcówki drążków,możne tłumik a nie daj Boże i sprzęgło lub amortyzatory, bo tego raczej żadna gwarancja nie obejmuje.
...a jak już skończysz pisać wklej na forum BMW... może ktoś skorzysta...i przemyśli zakup by potem po wymianie materiałów eksploatacyjnych nie szukać ratunku w jeździe na opałowym.. |
opony siedzą 18,nowe bo porzedni wlasciciel zmienił 5 miechów temu -faktura na 4000 zeta,
klocki i tarcze wymieniono mi przed odbiorem auta bo ma ono pakiet bmw serwis inclusive gdzie takie materiały są w cenie-za pakiet zaplacił poprzedni wlasciciel,i bedzie on trwał do 200000 przebiegu,wiec dla mnie to wystarczy bo mnie nic kosztuje tylko cena gołego przegladu co 30000 km,
sprzęgła tu się nigdy nie wymienia bo automat,
rozrząd na łańcuchu niewymienny -ewentualnie do sprawdzenia przy przebiegu 500000 km,
elementy zawieszenia tutaj sa w ramach gwarancji -bezpłatnie do 200000 km.
a na opony 4000 zeta na 2 lata się spręzę
[ Dodano: 24-12-2010, 10:43 ]
aha zapomniałem dodać że w ramach pakietu obsługi inclusive przed odbiorem wymieniono mi tez klosze lamp z przodu bo nieco zmatowiałe już , at o wchodzi tez w pakiet |
|
|
|
 |
|
|