Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
moje przemyślenia po sprzedaży outladera
Autor Wiadomość
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 03-10-2010, 09:56   

janekzpolic napisał/a:
a co to za różnica chyba ze wolisz wspierać hitlerowców zamiast polaków, filtr to filtr i tyle czy zrobi go mistu toyota czy lexus

Różnica jest taka że wolę oryginał który na 100% jest sprawdzony w tym modelu. Jakby sklep był w Polsce to i tu bym kupował. Ale dotychczas takowego nie znalazłem, a płacić 390zł w ASO - nie dziękuję :wink: Jeśli nadal nie zrozumiałeś przesłania, to co byś zrobił jakbyś miał następujący dylemat? Dwuletnie auto z przebiegiem 40tys. km za 100 tys. czy to same auto tylko nowe za 110 tys. zł?
Reasumując cena tego zamiennika jest nieadekwatnie wysoka do ceny oryginału.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
Ostatnio zmieniony przez mitsu00 03-10-2010, 22:16, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 03-10-2010, 13:11   

Filtron mnie tak negatywnie zaskoczył kiedyś jakością a raczej jej brakiem, że nic już tej firmy nie kupię - ich filtr powietrza był wykonany niechlujnie, klej się wylewał bokami, sam materiał śmierdział a gumowa uszczelka była za długa i nie pasowała na brzeg. W innym sklepie kupiłem zamiennik firmy maxx, który nie dość, że był wykonany 100x lepiej to na dodatek był tańszy.
A oryginalne filtry oleju mają taki zaworek zwrotny, którego podróby nie posiadają.
 
 
dab 
Mitsumaniak


Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 917
Skąd: Wrocław
Wysłany: 04-10-2010, 09:14   

Krzyzak napisał/a:
Filtron mnie tak negatywnie zaskoczył kiedyś jakością a raczej jej brakiem, że nic już tej firmy nie kupię - ich filtr powietrza był wykonany niechlujnie, klej się wylewał bokami, sam materiał śmierdział a gumowa uszczelka była za długa i nie pasowała na brzeg


Ja tez parokrotnie przekonalem sie o kiepskiej jakosci produktow FILTRONa :?
Zreszta ostatnimi czasy o tej marce niewiele sie mowi dobrego....ida po najmniejszej linii oporu i odwalaja kiche :( To nie ten filtron co kiedys....
_________________
Pozdrawiam
dab
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 05-10-2010, 11:06   

Ja jednak jestem zwolennikiem oryginalnych części .
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 05-10-2010, 16:43   

13zbyszek13 napisał/a:
Ja jednak jestem zwolennikiem oryginalnych części .
Zasadniczo się zgadzam, ale chyba nie dotyczy to klocków hamulcowych czy sprzęgła w Outku. Trudno znaleźć adekwatne zamienniki ;) .
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 06-10-2010, 09:04   

rezon napisał/a:
sprzęgła w Outku


Mam nadzieje że nie będę tego potrzebował wymieniać.
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
maćko z lubań 
Forumowicz


Auto: L200 HP, V50 D2, T4 2.4d
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 69
Skąd: Lubań
Wysłany: 17-11-2010, 16:44   

Co do filtrów FILTRON-a to ostatnio wymieniałem mamie olej w VW Polo i mechanik mi powiedział wprost do oleju jeszcze możesz FILTRON-a używać ale do paliwa nawet go nie kupuj bo szkoda pieniędzy i auta. Także chyba lepiej dopłacić do 20 złotych do oryginału i mieć święty spokój. Pozdrawiam kolegów Mitsumaniaków :)
 
 
 
radek1111 
Nowy Forumowicz

Auto: bmw x5 3.0 d ,e70, 2007 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2009
Posty: 16
Skąd: szczuczyn
Wysłany: 22-12-2010, 22:08   

mogę do mojego wątku który zapoczątkowałem parę słów dodać,minęły 3 miesiące jak nie mam outka i nie brak mi go ,kupiłem 3 letnią bmw x5 3.0 d e70 z przebiegiem 98000 km{w programie bmw premium select z gwarancją przebiegu i bezwypadkowości } za 45 % nowego auta----- i zupełnie inna bajka, auto jeżdzi jak szalone, pali tylko lub aż 2litry więcej niż, outek--obecnie wychodzi mi około 11 /100 < ale waży prawie 2.5 tony na pusto a ja mam mocno ciężką nogę... >,totalna cisza w aucie,bajeczny gulgot rzędowej szóstki, komfort niezły ilość miejsca w kabinie poraża,spasowanie elementów fajne,żadnych trzasków,napęd x-drive na zimę - bajka,wyposażenia nie będę porównywać bo się nie da.Żadnego smrodu sprzęgła przy śniegu głębszym, bardzo żywy automat, z opcją sport i sekwencją,całkiem fajny wizus auta z zewnątrz i wewnątrz
auto zakupiłem w programie bmw premium select z gwarancją do 5 lat lub 200000 km ,zależy co pierwsze minie, myślałem że to taka lipna gwarancja,ale kiedy w największe mrozy akumulator skapitulował ,serwis bez szemrania wymienił go na nowy bezpłatnie { w aucie ponad 3 letnim!}I co najlepsze z ciekawości czy cos jest wyłączone z tej długiej gwarancji? nic nawet filtr cząstek stałych serwis twierdzi że obejmuje gwarancja do końca,z tym że serwis twierdzi że na razie w zadnym e70 filtra nie wymieniał do przebiegu 250000 km,
z istotnych różnic które zaobserwowałem przy przejrzeniu historii tego auta--- klocki przód wymieniono przy 65000, tył 95000 ,tarcze przód 95000, tył siedzi od nowego ,żadego elementu zawieszenia nie wymieniano,żadnych innych awarii w historii auta, wymiana oleju co 30000-35000 km w zależności od jazdy,duży przegląd co 4 lata lub 100000 co minie pierwsze-- do takich przebiegów na materiałach eksploatacyjnych musi MMC jeszcze trochę popracować.
co do kosztów przeglądów ,to tez mogę coś powiedziec,to juz moja druga bmka, poprzednia miałem x3 przed miskiem,-- serwis olejowy z filtrami oleju kabiny i klimy 1000 zeta hyhy co 30000 km,duzy serwis co 90000-100000 km około 3000 zeta, ceny obsługi miska raz ze wyższe to jeszcze trzeba 2 razy częściej przeglądy robić a materiały ekspoaloatacyjne jak klocki czy tarcze wytrzymują 3-4 razy mniej.
Chyba nie wróciłbym ponownie do outka .
 
 
-WALDOR- 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 136
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 23-12-2010, 09:25   

radek1111 napisał/a:
mogę do mojego wątku który zapoczątkowałem parę słów dodać,minęły 3 miesiące jak nie mam outka i nie brak mi go ,kupiłem 3 letnią bmw x5 3.0 d e70 z przebiegiem 98000 km{w programie bmw premium select z gwarancją przebiegu i bezwypadkowości } za 45 % nowego auta----- i zupełnie inna bajka, auto jeżdzi jak szalone, pali tylko lub aż 2litry więcej niż, outek--obecnie wychodzi mi około 11 /100 < ale waży prawie 2.5 tony na pusto a ja mam mocno ciężką nogę... >,totalna cisza w aucie,bajeczny gulgot rzędowej szóstki, komfort niezły ilość miejsca w kabinie poraża,spasowanie elementów fajne,żadnych trzasków,napęd x-drive na zimę - bajka,wyposażenia nie będę porównywać bo się nie da.Żadnego smrodu sprzęgła przy śniegu głębszym, bardzo żywy automat, z opcją sport i sekwencją,całkiem fajny wizus auta z zewnątrz i wewnątrz
auto zakupiłem w programie bmw premium select z gwarancją do 5 lat lub 200000 km ,zależy co pierwsze minie, myślałem że to taka lipna gwarancja,ale kiedy w największe mrozy akumulator skapitulował ,serwis bez szemrania wymienił go na nowy bezpłatnie { w aucie ponad 3 letnim!}I co najlepsze z ciekawości czy cos jest wyłączone z tej długiej gwarancji? nic nawet filtr cząstek stałych serwis twierdzi że obejmuje gwarancja do końca,z tym że serwis twierdzi że na razie w zadnym e70 filtra nie wymieniał do przebiegu 250000 km,
z istotnych różnic które zaobserwowałem przy przejrzeniu historii tego auta--- klocki przód wymieniono przy 65000, tył 95000 ,tarcze przód 95000, tył siedzi od nowego ,żadego elementu zawieszenia nie wymieniano,żadnych innych awarii w historii auta, wymiana oleju co 30000-35000 km w zależności od jazdy,duży przegląd co 4 lata lub 100000 co minie pierwsze-- do takich przebiegów na materiałach eksploatacyjnych musi MMC jeszcze trochę popracować.
co do kosztów przeglądów ,to tez mogę coś powiedziec,to juz moja druga bmka, poprzednia miałem x3 przed miskiem,-- serwis olejowy z filtrami oleju kabiny i klimy 1000 zeta hyhy co 30000 km,duzy serwis co 90000-100000 km około 3000 zeta, ceny obsługi miska raz ze wyższe to jeszcze trzeba 2 razy częściej przeglądy robić a materiały ekspoaloatacyjne jak klocki czy tarcze wytrzymują 3-4 razy mniej.
Chyba nie wróciłbym ponownie do outka .


napisałeś o plusach x5 (notabene bardzo fajny samochód)..fajnie..a może kilka słów o minusach..no nie wiem, cena opon,felg (pewnie siedzi na 19" i na komplet pęknie z 7 tys. bo badziewia nie będziesz montował, przy takiej masie i mocy co 2 lata wymiana dwóch kompletów opon..no max co 3, a to po min. 4 tys. za 1 kpl.)...przeglądu w aso(nie sądzę ,że x3 ma te same ceny co x5 i czy ceny z własnymi materiałami czy ori)...wymiany rozrządu który pomimo gwarancji zapewne przy 120tys., Cie czeka(zresztą nie ważne kiedy i tak czeka)...koszty kloców ,tarcz,elementów zawieszenia, których gwarancja zapewne nie obejmuje(skoro miał wymieniane ori po 65 tys. to zapewne za niedługo będzie Cie to czekać, a skoro dali gwarancje zapewne w aso, a nie wiem czy można ze swoimi częściami do BMW prztruptać, a tu na aledrogo same klocki na przód po 900zł a tarcze drugie tyle)...no i cena...misiek (wieżniara )93 tys., bmw x5- 3 letnie 45%(ceny nowego jak piszesz) z 310tyś (ok.140tys)....reasumując..inna klasa, inne światy, inne samochody,inne spalanie (sądzę ,ze lekko sięgnie 12l/100km przy 8-8,5l outka), no i chyba inny typ odbiorcy...(porównaj sobie x5 np. z audi Q7)...
no i z ciekawością poczytam o super niskich cenach i eksploatacji jak pojeździsz nim z 2 lata, zrobisz z 60-70 tys km,wymienisz rozrząd,klocki,tarcze,końcówki drążków,możne tłumik a nie daj Boże i sprzęgło lub amortyzatory, bo tego raczej żadna gwarancja nie obejmuje.
...a jak już skończysz pisać wklej na forum BMW... może ktoś skorzysta...i przemyśli zakup by potem po wymianie materiałów eksploatacyjnych nie szukać ratunku w jeździe na opałowym..
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 23-12-2010, 10:44   

-WALDOR- napisał/a:
napisałeś o plusach x5 (notabene bardzo fajny samochód)..fajnie..a może kilka słów o minusach..no nie wiem, cena opon,felg (pewnie siedzi na 19" i na komplet pęknie z 7 tys. bo badziewia nie będziesz montował, przy takiej masie i mocy co 2 lata wymiana dwóch kompletów opon..no max co 3, a to po min. 4 tys. za 1 kpl.)...przeglądu w aso(nie sądzę ,że x3 ma te same ceny co x5 i czy ceny z własnymi materiałami czy ori)...wymiany rozrządu który pomimo gwarancji zapewne przy 120tys., Cie czeka(zresztą nie ważne kiedy i tak czeka)...koszty kloców ,tarcz,elementów zawieszenia, których gwarancja zapewne nie obejmuje(skoro miał wymieniane ori po 65 tys. to zapewne za niedługo będzie Cie to czekać, a skoro dali gwarancje zapewne w aso, a nie wiem czy można ze swoimi częściami do BMW prztruptać, a tu na aledrogo same klocki na przód po 900zł a tarcze drugie tyle)...no i cena...misiek (wieżniara )93 tys., bmw x5- 3 letnie 45%(ceny nowego jak piszesz) z 310tyś (ok.140tys)....reasumując..inna klasa, inne światy, inne samochody,inne spalanie (sądzę ,ze lekko sięgnie 12l/100km przy 8-8,5l outka), no i chyba inny typ odbiorcy...(porównaj sobie x5 np. z audi Q7)...
no i z ciekawością poczytam o super niskich cenach i eksploatacji jak pojeździsz nim z 2 lata, zrobisz z 60-70 tys km,wymienisz rozrząd,klocki,tarcze,końcówki drążków,możne tłumik a nie daj Boże i sprzęgło lub amortyzatory, bo tego raczej żadna gwarancja nie obejmuje.
...a jak już skończysz pisać wklej na forum BMW... może ktoś skorzysta...i przemyśli zakup by potem po wymianie materiałów eksploatacyjnych nie szukać ratunku w jeździe na opałowym..


Przed miśkiem MO II jeździłem ML 400 CDI i zgadzam się z twoją opinią 101 %.
Finansowo poprostu koszmar !!!!!!!!!!!!!!!!
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
sibkods 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Sie 2009
Posty: 181
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 23-12-2010, 13:26   

A ja tak czytam i sie zastanawiam jaki jest sens porównywac dwa zupełnie rózne auta z ogromna różnica w ich cenie...
 
 
-WALDOR- 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 136
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 23-12-2010, 17:52   

sibkods napisał/a:
A ja tak czytam i sie zastanawiam jaki jest sens porównywac dwa zupełnie rózne auta z ogromna różnica w ich cenie...


żaden,ale czasem ktoś chce się pochwalić.. :D
 
 
Muciek 
Mitsumaniak
Amnetyst Black

Auto: O2 FL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 896
Skąd: Gdynia
Wysłany: 23-12-2010, 18:09   

-WALDOR- napisał/a:
sibkods napisał/a:
A ja tak czytam i sie zastanawiam jaki jest sens porównywac dwa zupełnie rózne auta z ogromna różnica w ich cenie...


żaden,ale czasem ktoś chce się pochwalić.. :D


Dokładnie tak. To jest tak jakby porównywać Mercedesa E Klase z Toyotą Avensis. Mniej/więcej segment ten sam, a spójrzmy jak te auta się różnią. Nie rozumiem takich porównań, a tym bardziej ich celu.
 
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 23-12-2010, 19:55   

Cytat:
sibkods napisał/a:
A ja tak czytam i sie zastanawiam jaki jest sens porównywac dwa zupełnie rózne auta z ogromna różnica w ich cenie...


żaden,ale czasem ktoś chce się pochwalić..

A jak było za PRL-u? Odtwarzacz Video musiał być mimo że na talerz nie było co włożyć..... :twisted:
_________________
Pozdrawiam

Dominik
Ostatnio zmieniony przez mitsu00 23-12-2010, 20:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
radek1111 
Nowy Forumowicz

Auto: bmw x5 3.0 d ,e70, 2007 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2009
Posty: 16
Skąd: szczuczyn
Wysłany: 24-12-2010, 10:40   

-WALDOR- napisał/a:
radek1111 napisał/a:
mogę do mojego wątku który zapoczątkowałem parę słów dodać,minęły 3 miesiące jak nie mam outka i nie brak mi go ,kupiłem 3 letnią bmw x5 3.0 d e70 z przebiegiem 98000 km{w programie bmw premium select z gwarancją przebiegu i bezwypadkowości } za 45 % nowego auta----- i zupełnie inna bajka, auto jeżdzi jak szalone, pali tylko lub aż 2litry więcej niż, outek--obecnie wychodzi mi około 11 /100 < ale waży prawie 2.5 tony na pusto a ja mam mocno ciężką nogę... >,totalna cisza w aucie,bajeczny gulgot rzędowej szóstki, komfort niezły ilość miejsca w kabinie poraża,spasowanie elementów fajne,żadnych trzasków,napęd x-drive na zimę - bajka,wyposażenia nie będę porównywać bo się nie da.Żadnego smrodu sprzęgła przy śniegu głębszym, bardzo żywy automat, z opcją sport i sekwencją,całkiem fajny wizus auta z zewnątrz i wewnątrz
auto zakupiłem w programie bmw premium select z gwarancją do 5 lat lub 200000 km ,zależy co pierwsze minie, myślałem że to taka lipna gwarancja,ale kiedy w największe mrozy akumulator skapitulował ,serwis bez szemrania wymienił go na nowy bezpłatnie { w aucie ponad 3 letnim!}I co najlepsze z ciekawości czy cos jest wyłączone z tej długiej gwarancji? nic nawet filtr cząstek stałych serwis twierdzi że obejmuje gwarancja do końca,z tym że serwis twierdzi że na razie w zadnym e70 filtra nie wymieniał do przebiegu 250000 km,
z istotnych różnic które zaobserwowałem przy przejrzeniu historii tego auta--- klocki przód wymieniono przy 65000, tył 95000 ,tarcze przód 95000, tył siedzi od nowego ,żadego elementu zawieszenia nie wymieniano,żadnych innych awarii w historii auta, wymiana oleju co 30000-35000 km w zależności od jazdy,duży przegląd co 4 lata lub 100000 co minie pierwsze-- do takich przebiegów na materiałach eksploatacyjnych musi MMC jeszcze trochę popracować.
co do kosztów przeglądów ,to tez mogę coś powiedziec,to juz moja druga bmka, poprzednia miałem x3 przed miskiem,-- serwis olejowy z filtrami oleju kabiny i klimy 1000 zeta hyhy co 30000 km,duzy serwis co 90000-100000 km około 3000 zeta, ceny obsługi miska raz ze wyższe to jeszcze trzeba 2 razy częściej przeglądy robić a materiały ekspoaloatacyjne jak klocki czy tarcze wytrzymują 3-4 razy mniej.
Chyba nie wróciłbym ponownie do outka .


napisałeś o plusach x5 (notabene bardzo fajny samochód)..fajnie..a może kilka słów o minusach..no nie wiem, cena opon,felg (pewnie siedzi na 19" i na komplet pęknie z 7 tys. bo badziewia nie będziesz montował, przy takiej masie i mocy co 2 lata wymiana dwóch kompletów opon..no max co 3, a to po min. 4 tys. za 1 kpl.)...przeglądu w aso(nie sądzę ,że x3 ma te same ceny co x5 i czy ceny z własnymi materiałami czy ori)...wymiany rozrządu który pomimo gwarancji zapewne przy 120tys., Cie czeka(zresztą nie ważne kiedy i tak czeka)...koszty kloców ,tarcz,elementów zawieszenia, których gwarancja zapewne nie obejmuje(skoro miał wymieniane ori po 65 tys. to zapewne za niedługo będzie Cie to czekać, a skoro dali gwarancje zapewne w aso, a nie wiem czy można ze swoimi częściami do BMW prztruptać, a tu na aledrogo same klocki na przód po 900zł a tarcze drugie tyle)...no i cena...misiek (wieżniara )93 tys., bmw x5- 3 letnie 45%(ceny nowego jak piszesz) z 310tyś (ok.140tys)....reasumując..inna klasa, inne światy, inne samochody,inne spalanie (sądzę ,ze lekko sięgnie 12l/100km przy 8-8,5l outka), no i chyba inny typ odbiorcy...(porównaj sobie x5 np. z audi Q7)...
no i z ciekawością poczytam o super niskich cenach i eksploatacji jak pojeździsz nim z 2 lata, zrobisz z 60-70 tys km,wymienisz rozrząd,klocki,tarcze,końcówki drążków,możne tłumik a nie daj Boże i sprzęgło lub amortyzatory, bo tego raczej żadna gwarancja nie obejmuje.
...a jak już skończysz pisać wklej na forum BMW... może ktoś skorzysta...i przemyśli zakup by potem po wymianie materiałów eksploatacyjnych nie szukać ratunku w jeździe na opałowym..


opony siedzą 18,nowe bo porzedni wlasciciel zmienił 5 miechów temu -faktura na 4000 zeta,
klocki i tarcze wymieniono mi przed odbiorem auta bo ma ono pakiet bmw serwis inclusive gdzie takie materiały są w cenie-za pakiet zaplacił poprzedni wlasciciel,i bedzie on trwał do 200000 przebiegu,wiec dla mnie to wystarczy bo mnie nic kosztuje tylko cena gołego przegladu co 30000 km,
sprzęgła tu się nigdy nie wymienia bo automat,
rozrząd na łańcuchu niewymienny -ewentualnie do sprawdzenia przy przebiegu 500000 km,
elementy zawieszenia tutaj sa w ramach gwarancji -bezpłatnie do 200000 km.
a na opony 4000 zeta na 2 lata się spręzę

[ Dodano: 24-12-2010, 10:43 ]
aha zapomniałem dodać że w ramach pakietu obsługi inclusive przed odbiorem wymieniono mi tez klosze lamp z przodu bo nieco zmatowiałe już , at o wchodzi tez w pakiet
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.