 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
tłoki do vr4 |
Autor |
Wiadomość |
Krystian990
Forumowicz

Auto: 3000GT SL `96r manual
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 172 Skąd: Dłużec
|
Wysłany: 22-10-2010, 14:00
|
|
|
Właśnie miałem w rękach goły blok no i jednak 65kg to sporo jak na tak nie duży kawałek metalu. A aluminiowy podejżewam, że ważył by ok 50% z tego, a 30kg oszczędności na masie to bardzo dużo... |
|
|
|
 |
n3000gt
Forumowicz
Auto: 3kgt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 60 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 22-10-2010, 17:08
|
|
|
Sprawdziłem dokładnie goły blok z podporą wału waży 52kg wiec wcześniej napisałem trochę za dużo bo szacowałem na oko a z wałem, podporą, panewkami, korbami, tłokami i kompletnymi głowicami waży 110kg, kompletny silnik twin turbo wraz z całym osprzętem, kołem zamachowym i sprzęgłem waży 198kg z blokiem niestety nic nie wymyślisz redukcji masy szuka się gdzie indziej dam ci kilka przykładów np: komplet lekkich felg bez opon waży ok 40kg komplet seryjnych 17 z vr4 bez opon 60kg, belka tylnego zderzaka waży 21kg a nie jest niezbędna, fotele kubełkowe ok 20kg a seryjne ważą 55kg , karbonowa maska waży 8kg seryjna 26kg, żelowy akumulator waży 5kg seryjny 20kg, lekkie koło zamachowe waży 9kg seryjne 19kg u mnie zawartość bagażnika wraz z zapasem, lewarkiem, kluczem do kół, roletą, tubą i wzmacniaczem zaważyła 45kg robiąc tylko to co ci tu napisałem zrzucasz ok 150kg z auta prostymi sposobami jeśli zależy ci na redukcji masy. |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 22-10-2010, 19:00
|
|
|
carbonowy wal wazy 17 lbs (ok 9kg) zdejmij sobie serie i zobacz ile wazy szyby z plexi...belka przod tyl. lekkie kolo zamachowe.. to wszystko i tak wiecej warte bo to masa rotacyjna niz gdybys zdjal z serii bloku nawet te 30 kg. |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
|
|