Ocena silnika 2.0 TDI w Autoświecie...co o tym sądzicie? |
Autor |
Wiadomość |
Matti
Forumowicz
Auto: outlander intense+ m2008
Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 37 Skąd: S-c ity
|
Wysłany: 31-10-2010, 10:27
|
|
|
bonito napisał/a: | mitsu - jak delikatnie pogwizduje, to trzeba się cieszyć - znaczy działa...
U mnie wyło tak, że pod koniec zagłuszało radio - ale przynajmniej nie było dyskusji w serwisie (jak to usłyszeli, wymienili bez gadania).
bonito |
U mnie w miśku też podejrzewam turbinę misiek był bardzo słaby pojechałem na hamownię wyszło 117 KM 280Nm byłem w serwisie w Katowicach 2 razy rozkładali ręce że nic więcej nie mogą zrobić a turbiny nie wymontują i nie wyślą do sprawdzenia bo jak okaże się że jest dobra to kto im zapłaci za to )))) kazali pisać e-maila do Warszawy. Pojechałem jeszcze do Krakowa tam kupowałem auto i to samo jeździli autem i też twierdzą że nie idzie jak trzeba dodatkowo wymienili filtr paliwa (mam 59tys przebiegu) i o dziwo troszkę pomogło mam teraz 128KM i 291Nm ale też stwierdzili że więcej nie są w stanie zrobić (już 3 razy płaciłem za hamownie i zawsze jest coś nie tak gość na hamowni mówi że według niego turbina nie pompuje tyle ile powinna tak mu wychodzi na kompie ale nie chce mi w tym grzebać bo auto na gwarancji)
Może ktoś z Was ma jakiś pomysł co może być przyczyna braku tych 10KM dodam że nie przypominam sobie aby to auto jeździło lepiej kiedykolwiek więc sądzę że takie odebrałem i gdyby nie ten filtr zapchany i większy spadek mocy to bym pewno nie wiedział ze mam 10KM mniej na wykresie z hamowni widać że jest taki dołek którego nie powinno być czy to może być turbina??
 |
Ostatnio zmieniony przez Matti 31-10-2010, 15:33, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 31-10-2010, 11:16
|
|
|
Z tego co ja przećwiczyłem z ASO to nie bardzo honorują wykresy z hamowni.
Poproś o dokonanie prób drogowych tak jak zaleca MMC.
[ Dodano: 31-10-2010, 11:21 ]
Przyspieszenie 60 Km/h-140 Km/h na najwyższym biegu
28,8 sek.samochód seryjny |
_________________ MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 |
|
|
|
 |
Matti
Forumowicz
Auto: outlander intense+ m2008
Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 37 Skąd: S-c ity
|
Wysłany: 31-10-2010, 11:30
|
|
|
13zbyszek13 napisał/a: | Z tego co ja przećwiczyłem z ASO to nie bardzo honorują wykresy z hamowni.
Poproś o dokonanie prób drogowych tak jak zaleca MMC. |
Tak właśnie wiem że ten wykres jest tylko dla mnie a oni do niego się nie mogą odnosić w Katowicach podobno sprawdzali na drodze i stwierdzili że nie idzie rewelacyjnie ale mieści się w normach a mieli już gorsze tzn słabsze auta i użytkownicy nie zgłaszali problemu
W Krakowie też sprawdzali na drodze tylko tam stwierdzili, że auto faktycznie nie jedzie jak powinno nie sprawdzali po wymianie filtra (a naprawdę czuć że jest lepiej) ciekawe czy teraz by stwierdzili że nie jest tak jak trzeba. Sam nie wiem czy pisać do Wa-wy i czy dalej męczyć ten temat w końcu brakuje już tylko 12KM bardziej obawiam się że coś może paść jak gwarancja się skończy a zostały niecałe 2 m-ce
13zbyszek13 napisał/a: | Przyspieszenie 60 Km/h-140 Km/h na najwyższym biegu
28,8 sek.samochód seryjny |
ok spróbuje sam to sprawdzić najpierw |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 31-10-2010, 11:33
|
|
|
Matti napisał/a: | Tak właśnie wiem że ten wykres jest tylko dla mnie a oni do niego się nie mogą odnosić w Katowicach podobno sprawdzali na drodze i stwierdzili że nie idzie rewelacyjnie ale mieści się w normach a mieli już gorsze tzn słabsze auta i użytkownicy nie zgłaszali problemu
W Krakowie też sprawdzali na drodze tylko tam stwierdzili, że auto faktycznie nie jedzie jak powinno nie sprawdzali po wymianie filtra (a naprawdę czuć że jest lepiej) ciekawe czy teraz by stwierdzili że nie jest tak jak trzeba. Sam nie wiem czy pisać do Wa-wy i czy dalej męczyć ten temat w końcu brakuje już tylko 12KM bardziej obawiam się że coś może paść jak gwarancja się skończy a zostały niecałe 2 m-ce |
ja bym chyba na twoim miejscu zlecił sprawdzenie silnika, kompresji i innych parametrów, niezależnemu rzeczoznawcy, zwłaszcza że niedlugo kończy ci się juz gwarancja. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 31-10-2010, 11:41
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | ja bym chyba na twoim miejscu zlecił sprawdzenie silnika, kompresji i innych parametrów, niezależnemu rzeczoznawcy, zwłaszcza że niedlugo kończy ci się juz gwarancja. |
Można spróbować ale niestety wiąże się to z kosztami. |
_________________ MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 31-10-2010, 11:45
|
|
|
13zbyszek13 napisał/a: | Można spróbować ale niestety wiąże się to z kosztami. |
Oczywiście że trzeba zaplacić, ale mówimy tu o kosztach rzędu 400-500zł a nie 6tys. za np wymianę turbiny |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 31-10-2010, 12:03
|
|
|
ja miałem takie osiągi na i hamowni
 |
_________________ MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 31-10-2010, 12:08
|
|
|
No właśnie Twój wykres Matti jest kiepski. Masz 2 spadki momentu. Pierwszy około 2,5 tys a drugi powyżej 3,5 za szybko spada moment (dlatego brakuje tej mocy). |
|
|
|
 |
Matti
Forumowicz
Auto: outlander intense+ m2008
Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 37 Skąd: S-c ity
|
Wysłany: 31-10-2010, 12:49
|
|
|
krzychu napisał/a: | No właśnie Twój wykres Matti jest kiepski. Masz 2 spadki momentu. Pierwszy około 2,5 tys a drugi powyżej 3,5 za szybko spada moment (dlatego brakuje tej mocy). |
tak to ja wiem niestety nie mam pojęcia co jest tego przyczyną co gorsze w serwisach też nie wiedzą i twierdzą że wszystkie parametry które sprawdzają są ok a turbina nawet delikatnie nie gwiżdże |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 31-10-2010, 13:22
|
|
|
Matti napisał/a: | tak to ja wiem niestety nie mam pojęcia co jest tego przyczyną co gorsze w serwisach też nie wiedzą i twierdzą że wszystkie parametry które sprawdzają są ok a turbina nawet delikatnie nie gwiżdże |
Powinienem mieć w domu sugerowane przez MMC czasy prób drogowych , jak znajdę to zamieszczę |
_________________ MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 |
|
|
|
 |
skaut
Mitsumaniak per aspera ad astra
Auto: Outlander 2,2 6 TC-SST 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Cze 2010 Posty: 292 Skąd: EL
|
Wysłany: 31-10-2010, 21:27
|
|
|
Matti napisał/a: | ...bardziej obawiam się że coś może paść jak gwarancja się skończy a zostały niecałe 2 m-ce |
Matti, a nie jest przypadkiem tak, że w momencie zgłaszania usterki (w trakcie gwarancji) mają obowiązek uznać Twoje roszczenia, nawet jeżeli "to coś" co zgłaszałeś w trakcie gwarancji padnie już po formalnym okresie gwarancji? |
_________________ Auta obecnie:
Outlander 2,2 6 TC-SST 156KM
Peugeot Partner II Tepee 1,6 90KM
Kangoo 1,5 dCi 68KM - SPALIŁ SIĘ
VW T5 1,9 TDI 105KM - SPRZEDANY |
|
|
|
 |
Matti
Forumowicz
Auto: outlander intense+ m2008
Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 37 Skąd: S-c ity
|
Wysłany: 01-11-2010, 09:36
|
|
|
skaut napisał/a: | Matti, a nie jest przypadkiem tak, że w momencie zgłaszania usterki (w trakcie gwarancji) mają obowiązek uznać Twoje roszczenia, nawet jeżeli "to coś" co zgłaszałeś w trakcie gwarancji padnie już po formalnym okresie gwarancji? |
właśnie nie wiem do końca czy tak jest ale chyba musiałbym mieć coś takiego na piśmie, jakieś potwierdzenie zgłaszanej usterki więc chyba zgłoszę to do MMC Polska przynajmniej będę miał dowód że zgłaszałem jeszcze na gwarancji. |
|
|
|
 |
Uwex
The Hitman :-)

Auto: Lancer Sportback 1.8; Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 03 Sty 2009 Posty: 3274 Skąd: okolice W-wia Śl.
|
Wysłany: 05-06-2011, 11:11
|
|
|
Dalej w temacie 2.0 TDI |
_________________
 |
|
|
|
 |
Gunner
Mitsumaniak

Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sie 2007 Posty: 315 Skąd: 3city
|
Wysłany: 05-06-2011, 15:17
|
|
|
Matti napisał/a: | tak to ja wiem niestety nie mam pojęcia co jest tego przyczyną co gorsze w serwisach też nie wiedzą |
Na Twoim miejscu ,udalbym sie do jakiegos naprawde porzadnego warsztatu gdzie tuninguja diesle.
Krzywa wykresu dyno w takim przypadku moze specowi wiele powiedziec.
Wg mnie to nie turbina!
Taki wykres to ,wada przeplywomierza ,jedna z pompek pada ,lub wyrobil sie naped pompy paliwa,czasami istota jest walek rozrzadu,zdarzalo sie. . |
_________________ TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 |
|
|
|
 |
|