Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Ocena silnika 2.0 TDI w Autoświecie...co o tym sądzicie?
Autor Wiadomość
Matti 
Forumowicz

Auto: outlander intense+ m2008
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 37
Skąd: S-c ity
Wysłany: 31-10-2010, 10:27   

bonito napisał/a:
mitsu - jak delikatnie pogwizduje, to trzeba się cieszyć - znaczy działa...
U mnie wyło tak, że pod koniec zagłuszało radio :lol: - ale przynajmniej nie było dyskusji w serwisie (jak to usłyszeli, wymienili bez gadania).
bonito


U mnie w miśku też podejrzewam turbinę misiek był bardzo słaby pojechałem na hamownię wyszło 117 KM 280Nm byłem w serwisie w Katowicach 2 razy rozkładali ręce że nic więcej nie mogą zrobić a turbiny nie wymontują i nie wyślą do sprawdzenia bo jak okaże się że jest dobra to kto im zapłaci za to :) )))) kazali pisać e-maila do Warszawy. Pojechałem jeszcze do Krakowa tam kupowałem auto i to samo jeździli autem i też twierdzą że nie idzie jak trzeba dodatkowo wymienili filtr paliwa (mam 59tys przebiegu) i o dziwo troszkę pomogło mam teraz 128KM i 291Nm ale też stwierdzili że więcej nie są w stanie zrobić (już 3 razy płaciłem za hamownie i zawsze jest coś nie tak gość na hamowni mówi że według niego turbina nie pompuje tyle ile powinna tak mu wychodzi na kompie ale nie chce mi w tym grzebać bo auto na gwarancji)

Może ktoś z Was ma jakiś pomysł co może być przyczyna braku tych 10KM dodam że nie przypominam sobie aby to auto jeździło lepiej kiedykolwiek więc sądzę że takie odebrałem i gdyby nie ten filtr zapchany i większy spadek mocy to bym pewno nie wiedział ze mam 10KM mniej na wykresie z hamowni widać że jest taki dołek którego nie powinno być czy to może być turbina??





Ostatnio zmieniony przez Matti 31-10-2010, 15:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 31-10-2010, 11:16   

Z tego co ja przećwiczyłem z ASO to nie bardzo honorują wykresy z hamowni.
Poproś o dokonanie prób drogowych tak jak zaleca MMC.

[ Dodano: 31-10-2010, 11:21 ]
Przyspieszenie 60 Km/h-140 Km/h na najwyższym biegu
28,8 sek.samochód seryjny
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
Matti 
Forumowicz

Auto: outlander intense+ m2008
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 37
Skąd: S-c ity
Wysłany: 31-10-2010, 11:30   

13zbyszek13 napisał/a:
Z tego co ja przećwiczyłem z ASO to nie bardzo honorują wykresy z hamowni.
Poproś o dokonanie prób drogowych tak jak zaleca MMC.


Tak właśnie wiem że ten wykres jest tylko dla mnie a oni do niego się nie mogą odnosić w Katowicach podobno sprawdzali na drodze i stwierdzili że nie idzie rewelacyjnie ale mieści się w normach a mieli już gorsze tzn słabsze auta i użytkownicy nie zgłaszali problemu :shock:
W Krakowie też sprawdzali na drodze tylko tam stwierdzili, że auto faktycznie nie jedzie jak powinno nie sprawdzali po wymianie filtra (a naprawdę czuć że jest lepiej) ciekawe czy teraz by stwierdzili że nie jest tak jak trzeba. Sam nie wiem czy pisać do Wa-wy i czy dalej męczyć ten temat w końcu brakuje już tylko 12KM :roll: bardziej obawiam się że coś może paść jak gwarancja się skończy a zostały niecałe 2 m-ce :?


13zbyszek13 napisał/a:
Przyspieszenie 60 Km/h-140 Km/h na najwyższym biegu
28,8 sek.samochód seryjny


ok spróbuje sam to sprawdzić najpierw
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 31-10-2010, 11:33   

Matti napisał/a:
Tak właśnie wiem że ten wykres jest tylko dla mnie a oni do niego się nie mogą odnosić w Katowicach podobno sprawdzali na drodze i stwierdzili że nie idzie rewelacyjnie ale mieści się w normach a mieli już gorsze tzn słabsze auta i użytkownicy nie zgłaszali problemu
W Krakowie też sprawdzali na drodze tylko tam stwierdzili, że auto faktycznie nie jedzie jak powinno nie sprawdzali po wymianie filtra (a naprawdę czuć że jest lepiej) ciekawe czy teraz by stwierdzili że nie jest tak jak trzeba. Sam nie wiem czy pisać do Wa-wy i czy dalej męczyć ten temat w końcu brakuje już tylko 12KM bardziej obawiam się że coś może paść jak gwarancja się skończy a zostały niecałe 2 m-ce

ja bym chyba na twoim miejscu zlecił sprawdzenie silnika, kompresji i innych parametrów, niezależnemu rzeczoznawcy, zwłaszcza że niedlugo kończy ci się juz gwarancja.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 31-10-2010, 11:41   

mitsu00 napisał/a:
ja bym chyba na twoim miejscu zlecił sprawdzenie silnika, kompresji i innych parametrów, niezależnemu rzeczoznawcy, zwłaszcza że niedlugo kończy ci się juz gwarancja.


Można spróbować ale niestety wiąże się to z kosztami.
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 31-10-2010, 11:45   

13zbyszek13 napisał/a:
Można spróbować ale niestety wiąże się to z kosztami.

Oczywiście że trzeba zaplacić, ale mówimy tu o kosztach rzędu 400-500zł a nie 6tys. za np wymianę turbiny :wink:
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 31-10-2010, 12:03   

ja miałem takie osiągi na i hamowni

_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 31-10-2010, 12:08   

No właśnie Twój wykres Matti jest kiepski. Masz 2 spadki momentu. Pierwszy około 2,5 tys a drugi powyżej 3,5 za szybko spada moment (dlatego brakuje tej mocy).
 
 
Matti 
Forumowicz

Auto: outlander intense+ m2008
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 37
Skąd: S-c ity
Wysłany: 31-10-2010, 12:49   

krzychu napisał/a:
No właśnie Twój wykres Matti jest kiepski. Masz 2 spadki momentu. Pierwszy około 2,5 tys a drugi powyżej 3,5 za szybko spada moment (dlatego brakuje tej mocy).



tak to ja wiem niestety nie mam pojęcia co jest tego przyczyną co gorsze w serwisach też nie wiedzą i twierdzą że wszystkie parametry które sprawdzają są ok a turbina nawet delikatnie nie gwiżdże
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 31-10-2010, 13:22   

Matti napisał/a:
tak to ja wiem niestety nie mam pojęcia co jest tego przyczyną co gorsze w serwisach też nie wiedzą i twierdzą że wszystkie parametry które sprawdzają są ok a turbina nawet delikatnie nie gwiżdże


Powinienem mieć w domu sugerowane przez MMC czasy prób drogowych , jak znajdę to zamieszczę
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
skaut 
Mitsumaniak
per aspera ad astra

Auto: Outlander 2,2 6 TC-SST 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 292
Skąd: EL
Wysłany: 31-10-2010, 21:27   

Matti napisał/a:
...bardziej obawiam się że coś może paść jak gwarancja się skończy a zostały niecałe 2 m-ce :?


Matti, a nie jest przypadkiem tak, że w momencie zgłaszania usterki (w trakcie gwarancji) mają obowiązek uznać Twoje roszczenia, nawet jeżeli "to coś" co zgłaszałeś w trakcie gwarancji padnie już po formalnym okresie gwarancji?
_________________
Auta obecnie:
Outlander 2,2 6 TC-SST 156KM
Peugeot Partner II Tepee 1,6 90KM
Kangoo 1,5 dCi 68KM - SPALIŁ SIĘ :-(
VW T5 1,9 TDI 105KM - SPRZEDANY
 
 
Matti 
Forumowicz

Auto: outlander intense+ m2008
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 37
Skąd: S-c ity
Wysłany: 01-11-2010, 09:36   

skaut napisał/a:
Matti, a nie jest przypadkiem tak, że w momencie zgłaszania usterki (w trakcie gwarancji) mają obowiązek uznać Twoje roszczenia, nawet jeżeli "to coś" co zgłaszałeś w trakcie gwarancji padnie już po formalnym okresie gwarancji?



właśnie nie wiem do końca czy tak jest ale chyba musiałbym mieć coś takiego na piśmie, jakieś potwierdzenie zgłaszanej usterki więc chyba zgłoszę to do MMC Polska przynajmniej będę miał dowód że zgłaszałem jeszcze na gwarancji.
 
 
Uwex 
The Hitman :-)


Auto: Lancer Sportback 1.8; Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 3274
Skąd: okolice W-wia Śl.
Wysłany: 05-06-2011, 11:11   

Dalej w temacie 2.0 TDI
_________________

 
 
 
Gunner 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 315
Skąd: 3city
Wysłany: 05-06-2011, 15:17   

Matti napisał/a:
tak to ja wiem niestety nie mam pojęcia co jest tego przyczyną co gorsze w serwisach też nie wiedzą


Na Twoim miejscu ,udalbym sie do jakiegos naprawde porzadnego warsztatu gdzie tuninguja diesle.
Krzywa wykresu dyno w takim przypadku moze specowi wiele powiedziec.
Wg mnie to nie turbina!
Taki wykres to ,wada przeplywomierza ,jedna z pompek pada ,lub wyrobil sie naped pompy paliwa,czasami istota jest walek rozrzadu,zdarzalo sie. :( .
_________________
TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.