Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wolne obroty na jałowym biegu
Autor Wiadomość
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 25-10-2010, 21:00   

Luk napisał/a:
Skala obrotomierza na początku nie jest liniowa. Przyjrzyj się kreseczkom krótszym i dłuższym. Dłuższa kreseczka oznaczająca 500 nie jest w połowie. Połowa pomiędzy 0 a 1000 to będzie połowa między 500 a 750, czyli jakieś 625

Własnie po obserwacji miałem to samo napisać, ale Luk mnie uprzedził :D Tak czy owak obroty w miśkach są standardowo niższe niz w autach, którymi do tej pory jeżdziłem:)
 
 
jaca71 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 4696
Skąd: Kraków
Wysłany: 25-10-2010, 21:17   

mjsystem napisał/a:
Tak czy owak obroty w miśkach są standardowo niższe niz w autach, którymi do tej pory jeżdziłem:)

Jeszcze raz sprawdziłem :)
Pod klapa napisali 700 (nie jak wcześniej pisałem 750) +- 100 i dokładnie okolice 700 trzyma jak głupi.
Nie wydaje mi się żeby 500 to była prawda.
BTW. Wszystkie samochody jakimi benzyniakami jeździłem miały wolne w przedziale 700-800rpm
_________________
1. Mitsubishi Lancer '09 (2008-...)
2. Honda Civic 5dr '98 (2010-...)
 
 
 
greg.ps 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.8 SB '09 CY0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 16
Skąd: Silesia
Wysłany: 25-10-2010, 21:34   

Dzięki za Wasze opinie ...
Też się przyjżałem tej podstępnej nielinowości skali i różnym długościom kreseczek w polu do 1000 rpm :) ... macie rację ... Muszę zweryfikować podane wcześniej dane. Na ciepłym silniku na postoju ok. 630 tocząc się ok. 750 - więc myślę, że to OK.
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 25-10-2010, 21:50   

jaca71 napisał/a:
Wszystkie samochody jakimi benzyniakami jeździłem miały wolne w przedziale 700-800rpm

Ja miałem raczej 800-900 ale to nie ma znaczenia. Po prostu uważam, że Miśki trzymają równą pracę silnika przy ok 700 i z tego mozemy byc dumni:)

[ Dodano: 25-10-2010, 21:52 ]
greg.ps napisał/a:
Dzięki za Wasze opinie ...

Greg przyjedź na spot zabrzański, jest co niedzielę pod M1, temat znajdziesz tu:
http://forum.mitsumaniaki...r=asc&start=540
 
 
Silverrr 
Mitsumaniak
Jackdaw


Auto: Lancer SB 2008 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 415
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 26-10-2010, 19:06   

Zgodnie z obietnicą sprawdziłem dzisiaj jak to jest. Przy zimnym silniku tocząc się na luzie z górki był równy 1000 a po rozgrzaniu silnika po dystansie około 6km było na drugiej kresce na obrotomierzu gdy jechał na luzie.
_________________
Zwycięzca konkursu "Parkowanie L200 na kopertę" - VIII Zlot Mitsumaniaków - Wilkasy 2010. 24 sekundy :D
 
 
 
greg.ps 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.8 SB '09 CY0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 16
Skąd: Silesia
Wysłany: 26-10-2010, 19:29   

mjsystem napisał/a:
Greg przyjedź na spot zabrzański, jest co niedzielę pod M1


Dzięki ... , nie wiedziałem, że tak blisko mnie mają miejsce takie wydażenia. Przyjadę chętnie. Mam co prawda trochę ciasno z czasem, ale mam nadzieję, że jakoś się uda :) .

Silverrr napisał/a:
Przy zimnym silniku tocząc się na luzie z górki był równy 1000 a po rozgrzaniu silnika po dystansie około 6km było na drugiej kresce na obrotomierzu gdy jechał na luzie.


Czyli bardzo podebnie jak ja ... druga kreska to zgodnie z naszymi ustaleniami 750 :) .
 
 
hendryk55 
Nowy Forumowicz
hendryk55

Auto: Mitsubici Lancer kombi 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2019
Posty: 6
Skąd: ze Śląska
Wysłany: 16-07-2019, 14:15   

Witam . właśnie wróciłem od mechanika. Miałem wolne obroty na ciepłym ok750 ale wtedy drżała kierownica .Teraz nie drży ale obroty ok 1000. mechanik stwierdził, że naprawił silniczek skokowy/krokowy i przeczyścił przepustnicę. Czy te 1000 obrotów to nie za dużo?
_________________
Hendryk55
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21019
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 16-07-2019, 14:45   

Spróbuj przeprowadzić naukę obrotów, może pomoże.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
tyku 
Mitsumaniak


Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 3004
Skąd: INTERNET
Wysłany: 16-07-2019, 15:28   

hendryk55, Obroty mają być takie jak tu: https://youtu.be/wQJRvlxOt6s
tomaszekk7 napisał/a:
Po wyczyszczeniu przepustnicy należy rozłączyć akumulator na ok. 15 minut. Następnie po włączeniu akumulatora rozgrzać silnik i nauczyć auto obrotów. Czyli 10 minut samochód ma pracować bez obciążenia na wolnych obrotach, wyłączamy silnik następnie załączamy na 10 minut pod obciążeniem ( załączamy w pojeździe klimę ,radio światła długie i ogrzewanie). Wyłączamy silnik i ostatni 3 raz załączamy silnik na 10 minut na wolnych obrotach. Wyłączamy i obroty są OK.
Jeszcze jedno przepustnica jest sterowane elektronicznie nie przy pomocy linki . Dlatego aby była otwarta należy przekręcić kluczyk i wcisnąć pedał gazu do oporu wtedy będzie max. otwarta. Można też ją wymontować, ale to już więcej roboty .


http://faq.lancer-club.ru...80126800ENG.HTM
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 
 
hendryk55 
Nowy Forumowicz
hendryk55

Auto: Mitsubici Lancer kombi 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2019
Posty: 6
Skąd: ze Śląska
Wysłany: 18-07-2019, 17:18   

Witam i dziękuję za poradę. Mam nadzieję,że zrobili to w warsztacie. Mam pytanie, czy taką naukę obrotów można zrobić po przejechaniu ok 200 km?
Pozdrawiam.
_________________
Hendryk55
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.