Jak uszczelnić pokrywe zaworów |
Autor |
Wiadomość |
Zysiuu
Mitsumaniak 02353/KMM

Auto: Galant E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 108 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 06-11-2010, 18:13
|
|
|
Dobrze, że dałeś silikon.
Ja u siebie kiedyś nie dałem, był wyciek, odkręciłem, wyczyściłem, dałem silikon pod uszczelkę i byłoby git gdyby nie fakt, że za mocno dokręciłem i zawór delikatnie dotykał pokrywy. |
|
|
|
 |
atsar
Mitsumaniak młody Roch :)

Auto: Explorer 4.6, Galant E32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 857 Skąd: Grudziądz/Dolna Grupa
|
Wysłany: 06-11-2010, 18:23
|
|
|
Cashpir napisał/a: | czyli mam rozumieć ze źle zrobiłęm nakładając ten silikon apotem na to uszczelke |
jak nie będzie sprawiało Tobie różnicy ze będziesz sie mógł meczyc z odkreceniem pokrywy przy najblizszej okazji to dobrze zrobiles
Ja mam Elringa i bez sylikonu daje rade, nic nie ciekne, ale zyje ze swiadomoscia ze ta uszczelka wytrzymuje ok 40tys km |
_________________ !!PeAcE!!! |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 06-11-2010, 20:09
|
|
|
Elring wytrzyma i więcej - jednak w Colcie 3x go dokręcałem aż w końcu i tak dałem silikon |
|
|
|
 |
misiu-bisi
Forumowicz
Auto: galant EAXX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Wrz 2010 Posty: 86 Skąd: Banino
|
Wysłany: 06-11-2010, 22:10
|
|
|
ja miałem z tym problem do końca-niestety w e3-kach pokrywa trzyma sie na tylko 2 srubach co jest totalną porazką konstruktora. mi pomaga silikona ale po czasie i tak sączyło, a jak mcniej raz dokręciłem to pękła mi ta pokywa przy śrubie |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 06-11-2010, 22:11
|
|
|
Ja nie miałem problemów Wystarczy kupić porządną uszczelkę i przyłożyć się do montażu troszkę. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
swees
Mitsumaniak
Auto: Volvo V60 CC T5 2018
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 27 Lip 2006 Posty: 145 Skąd: PL
|
Wysłany: 25-11-2010, 22:59
|
|
|
Ja też montowałem tą uszczelkę z użyciem silikonu Elringa, ale za radą mechanika: 1) nałożyłem silikon na całym obwodzie głowicy, 2) odczekałem 30-40 minut, w tym czasie utworzyła się jakby druga uszczelka, 3) zakręciłem dekiel z uszczelką gumową, 4) cieszę się brakiem problemu z wyciekami spod pokrywy. |
|
|
|
 |
|