 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Nie wkręca się.. |
Autor |
Wiadomość |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 09-11-2006, 09:59
|
|
|
To to jest tak bezobrazy wrozenie z fusow --- moze odrobina moralu--- lepiej samemu sie ubrudzic cos urwac i zrozumiec, niz wspierac magikow- tym bardziej ze auto jeszcze jezdzi....... a w warszawie i okolicy
jest sporo mitsumaniakow
A co do zjazdu do gazownika to nie jest glupie - bo zazwyczaj do niego trafiaja rozne przypadki
Wymien te swiece to tylko 50-60 zl zanik iskry co by to nie znaczylo bedziesz mial jak masz przebicie na swiecach lub kablach ewentualnie cewce brak umasowienia silnika podobnie w starszych ukladach zaplonowych byl mechaniczny przyspieszacz zaplonu dzialal na pocisnieniu zreszta powinnes sprawdzic uklad podcisnienia wszystkie przewody.
Inna propozycja znalesc warsztat ktory ma analizator z oscyloskopem tak by moc zobaczyc wszystkie przebiegi . Katalizator jak ci sie przytka bedziesz mial podobny objaw.
Tak sobie mysle to chlopaki w warsztacie musieli ci cis namieszac bo haslo zanik iskry przy wyzszych obrotach jest tak ogolne ze rownie dobrze mozna miec problem z wtryskami .....
Pozdrawiam i powodzenia |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
komuso
Nowy Forumowicz Mitsumaniak
Auto: Carisma 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 28 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 10-11-2006, 21:07
|
|
|
Sprawdź czujnik położenia wału. Czasami jest on uszkodzony mimo, że w programie serwisowym jest wszystko ok. Czasami wystarczy zbliżyć go bardziej do wieńca. Może być też uszczerbiony delikatnie wieniec z którego on zczytuje obroty i wtedy będzie głupiał. Powodów może być dużo i tutaj można tylko o tym teoretyzować. |
|
|
|
 |
grzes23 [Usunięty]
|
Wysłany: 27-11-2006, 19:32
|
|
|
Słuchajcie! Wróciła mi wiara w miska,bo okazało się ,że powodem awari był kabelek,który się nadpalił(gdzieś w wiązce-przegroda-k.komputera/) Tak jak radziliście nie moduły,sterowniki itp. tylko taka głupota ! .Zasugerowałem to w warsztacie,bo kolega z pomocy drogowej miał taki przypadek w jakimś aucie:jakiś kabelek przy małym poborze prądu(mocy)przewodził normalnie,ale gdy był duży pobór prądu(mocy) wtedy połączenie było przerywane.Gość na tyle uczciwy,ze się do tego przyznał,ale kasy żadnej mi nie oddał(koszt był 800,-)to sądziłem,że trochę za dużo-tyle,że mam nowy moduł,kopułkę,przewody WN. Ale 5 tygodni byłem bez auta ! Pozdrawiam |
|
|
|
 |
|
|