Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Nie wkręca się..
Autor Wiadomość
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 09-11-2006, 09:59   

To to jest tak bezobrazy wrozenie z fusow --- moze odrobina moralu--- lepiej samemu sie ubrudzic cos urwac i zrozumiec, niz wspierac magikow- tym bardziej ze auto jeszcze jezdzi....... a w warszawie i okolicy
jest sporo mitsumaniakow
A co do zjazdu do gazownika to nie jest glupie - bo zazwyczaj do niego trafiaja rozne przypadki
Wymien te swiece to tylko 50-60 zl zanik iskry co by to nie znaczylo bedziesz mial jak masz przebicie na swiecach lub kablach ewentualnie cewce brak umasowienia silnika podobnie w starszych ukladach zaplonowych byl mechaniczny przyspieszacz zaplonu dzialal na pocisnieniu zreszta powinnes sprawdzic uklad podcisnienia wszystkie przewody.
Inna propozycja znalesc warsztat ktory ma analizator z oscyloskopem tak by moc zobaczyc wszystkie przebiegi . Katalizator jak ci sie przytka bedziesz mial podobny objaw.
Tak sobie mysle to chlopaki w warsztacie musieli ci cis namieszac bo haslo zanik iskry przy wyzszych obrotach jest tak ogolne ze rownie dobrze mozna miec problem z wtryskami .....
Pozdrawiam i powodzenia
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
komuso 
Nowy Forumowicz
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 28
Skąd: Legnica
Wysłany: 10-11-2006, 21:07   

Sprawdź czujnik położenia wału. Czasami jest on uszkodzony mimo, że w programie serwisowym jest wszystko ok. Czasami wystarczy zbliżyć go bardziej do wieńca. Może być też uszczerbiony delikatnie wieniec z którego on zczytuje obroty i wtedy będzie głupiał. Powodów może być dużo i tutaj można tylko o tym teoretyzować.
 
 
 
grzes23
[Usunięty]

Wysłany: 27-11-2006, 19:32   

Słuchajcie! Wróciła mi wiara w miska,bo okazało się ,że powodem awari był kabelek,który się nadpalił(gdzieś w wiązce-przegroda-k.komputera/) Tak jak radziliście nie moduły,sterowniki itp. tylko taka głupota ! .Zasugerowałem to w warsztacie,bo kolega z pomocy drogowej miał taki przypadek w jakimś aucie:jakiś kabelek przy małym poborze prądu(mocy)przewodził normalnie,ale gdy był duży pobór prądu(mocy) wtedy połączenie było przerywane.Gość na tyle uczciwy,ze się do tego przyznał,ale kasy żadnej mi nie oddał(koszt był 800,-)to sądziłem,że trochę za dużo-tyle,że mam nowy moduł,kopułkę,przewody WN. Ale 5 tygodni byłem bez auta ! Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.