Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zmiana wskaźników - problem
Autor Wiadomość
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 28-11-2010, 15:04   

tak wyglada podkladka na centralna konsole + regulator paliwa i wskaznik reg paliwa z przejsiciowka do zamonotwania on bolt




ceny z reguly cena z usa + 25% + przesylka ok 50-100zl
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
arturpaj
[Usunięty]

Wysłany: 29-11-2010, 02:02   

Jasne, 9 wskaźników w tym miejscu to gruba przesada. Ale mam zamiar coś takiego zrobić w zegarach i zamiast radia. Na zegarach 2 wyświetlacze 5" (większe nie wejdą): obroty (z shift'em), prędkość, paliwo, G-meter, temp płynu, temp oleju, EGR. W miejscu radia 8" monitor (większy ciężko upchać): ciś paliwa, ciś oleju, boost, MAF, MAP itd. Narazie jestem na etapie poszukiwania softu pod OBD 1, widzę tylko pod OBD 2. Wszystkie wskazania da się podłączyć elektrycznie do kompa, ale już parametry silnika trzeba czytać przez OBD (chyba że wymienię ECU na taki z OBD 2). Pomysł mam, sprzęt też, ale będzie bul z oprogramowaniem, nawet nie ma nic płatnego.
 
 
Krystian990 
Forumowicz


Auto: 3000GT SL `96r manual
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 172
Skąd: Dłużec
Wysłany: 29-11-2010, 13:40   

Czyli to na zegary to jest przykręcane na oryginalne kratki czy jak się to ma trzymać?
 
 
 
n3000gt 
Forumowicz

Auto: 3kgt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 60
Skąd: szczecin
Wysłany: 29-11-2010, 14:11   

Wymontowujesz kratki i zakładasz tą ramkę na zegary.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.