Dławi się |
Autor |
Wiadomość |
MichałC
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt 1990 1.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Wrz 2010 Posty: 10 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 06-12-2010, 18:13
|
|
|
Może nic nie pomogę, ale u mnie były podobne objawy i znajomy polecił mi owinąć luźno workiem aparat zapłonowy. Tylko nie za ciasno, chodzi o to, zeby chlapanie spod wozu do niego nie docierało. Działa jak magia. |
|
|
|
 |
czubekxx
Forumowicz

Auto: GALANT EA2W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 152 Skąd: Wrocław/Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 10-12-2010, 17:22
|
|
|
Witam ponownie,
U mnie objawy niestety nie ustąpiły a niestety nasiliły się: ( silnik pracuje bardzo nierówno, nie wkręca się na obroty, nieważne czy silnik zimny czy ciepły...dławi się, dzisiaj podłączyłem tester i próbowałem wymrugać błędy, ale nie wiem czy dobrze odczytuję to co mi ECU wymrugało, pomożecie?? poniżej filmik:
http://w541.wrzuta.pl/film/3IWmU7MapMU/bledy
Wg. mnie to błąd 14, czy się mylę? jeśli dobrze myślę to zliczamy przerwy w napięciu diody, czy chwile, kiedy dioda nie świeci...??? Proszę o pomoc |
|
|
|
 |
idas
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 1716 Skąd: Wrocław/Rawicz
|
Wysłany: 10-12-2010, 18:42
|
|
|
To błąd 41 nie 14. Długie błyski to pierwsza cyfra, krótkie druga. 41 to Injectors fault - coś z wtryskiwaczami. Sprawdź czy nie masz przerwy lub zwarcia w obwodach wtryskiwaczy (omomierz na oba piny wtryskiwacza - po odpięciu wtyczki). Powinno być chyba 0.8-1.5Ohm |
_________________ Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 |
Ostatnio zmieniony przez idas 10-12-2010, 22:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
czubekxx
Forumowicz

Auto: GALANT EA2W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 152 Skąd: Wrocław/Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 10-12-2010, 19:29
|
|
|
Czyli albo jakiś problem z elektryką albo mam wtryskiwacze do wymiany?? orientujecie się czy można gdzieś je dostać? ile to może kosztować? |
_________________
 |
|
|
|
 |
idas
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 1716 Skąd: Wrocław/Rawicz
|
Wysłany: 10-12-2010, 19:59
|
|
|
ok 100 zł używana listwa. Sprawdź najpierw te wtryski choćby omomierzem. |
_________________ Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 |
|
|
|
 |
czubekxx
Forumowicz

Auto: GALANT EA2W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 152 Skąd: Wrocław/Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 10-12-2010, 21:36
|
|
|
muszę sprawdzić...tylko najpierw muszę się w omomierz zaopatrzyć chyba, że podjadę do jakiegoś elektryka...idas znasz kogoś konkretnego we wrocku jeśli chodzi o naprawy mitsu?? |
_________________
 |
|
|
|
 |
idas
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 1716 Skąd: Wrocław/Rawicz
|
Wysłany: 10-12-2010, 22:19
|
|
|
Sprawdź forum dolnośląskie, sam nie naprawiam samochodu we Wrocławiu, tylko w rodzinnej miejscowości - w swoim garażu lub u zaprzyjaźnionego mechanika. Poza tym poszło PW |
_________________ Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 |
|
|
|
 |
bobik247
Forumowicz
Auto: Colt C52A 1,5 12V 92r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lut 2009 Posty: 87 Skąd: Wrocław/Lwówek Śląski
|
Wysłany: 13-12-2010, 12:02
|
|
|
W castoramie na dziale elektrycznym uniwersalny multimetr dostaniesz za 11zł, wiem bo ostatnio sobie kupiłem;) |
|
|
|
 |
czubekxx
Forumowicz

Auto: GALANT EA2W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 152 Skąd: Wrocław/Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 13-12-2010, 13:59
|
|
|
Dzięki za podpowiedź, dzisiaj powinienem być w castoramie więc się rozejrzę, ale domyślam się, że za 11zł to szału nie będzie?? |
_________________
 |
|
|
|
 |
misia27
Mitsumaniak KRÓLOWA MANHATTAŃSKA

Auto: Colt 1,5 glxi '91 4G15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 01 Maj 2005 Posty: 1074 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 21-12-2010, 13:33
|
|
|
u mnie tez dzis cos podobnego sie pojawilo, myslalam ze mi zgasl bo wyskoczyl check engine ale byl odpalony i strasznie sie dlawil i takie zabki robil jakbym na jedynce jechala no i co dlawienie to chceck engine wyskakiwal i jakby moc tracil...co to moze byc? hm na noc byl akumulator wyciagniety ale to chyba nie ma wplywu??? |
_________________ Monia
...
I used to have an open mind but my brains kept falling out.
17 czerwca 2011r.- impreza urodzinowa z okazji 20-tych urodzin Mitsusia |
|
|
|
 |
avangarda
Mitsumaniak

Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009 Posty: 226 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 21-12-2010, 14:33
|
|
|
misia27, jak wywaliło CHECK to zczytaj błąd, od razu będzie jasność... a nawiasem, po każdym wyciąganiu aku trzeba w zasadzie na nowo uczyć wolnych obrotów, uczyniłaś to? |
_________________
 |
|
|
|
 |
misia27
Mitsumaniak KRÓLOWA MANHATTAŃSKA

Auto: Colt 1,5 glxi '91 4G15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 01 Maj 2005 Posty: 1074 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 21-12-2010, 14:36
|
|
|
he he nie po prostu pojechalam do pracy... jak nauczyc obrotow?
[ Dodano: 21-12-2010, 14:37 ]
juz mam stresa czy jutro bedzie to samo... kilka dni temu tez bylo aku wyjete ale nic takuiego sie nie dzialo...
[ Dodano: 21-12-2010, 14:39 ]
aku bylo wyjete na noc, rano wsadzone i pojechalam... i nic sie nie dzialo... 3 godz stal pod praca wsiadlam, wykrecilam i przy wjezdzie na glowna droge zaczelo nim tak szarpac |
_________________ Monia
...
I used to have an open mind but my brains kept falling out.
17 czerwca 2011r.- impreza urodzinowa z okazji 20-tych urodzin Mitsusia |
|
|
|
 |
avangarda
Mitsumaniak

Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009 Posty: 226 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 21-12-2010, 14:53
|
|
|
Generalnie to, że nie przeprowadziłaś nauki obrotów nie powinno mieć nic wspólnego z objawami, pytanie było przy okazji, a tak jak powiedziałam wcześniej, skoro wywaliło błąd to musisz go zczytać żeby wiedzieć co się dzieje, opis jak to zrobić pojawiał sie wielokrotnie na forum, nawet w tym temacie coś o tym pisałam już, także nie ma się co stresować tylko do dzieła |
_________________
 |
|
|
|
 |
misia27
Mitsumaniak KRÓLOWA MANHATTAŃSKA

Auto: Colt 1,5 glxi '91 4G15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 01 Maj 2005 Posty: 1074 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 21-12-2010, 15:31
|
|
|
przejechalam sie autem i nic, zadnego check engine, zadnego dławienia... nic juz nie rozumiem...
[ Dodano: 22-12-2010, 07:41 ]
dzis rano tez bez problemu tylko ma slabe obroty jakos... |
_________________ Monia
...
I used to have an open mind but my brains kept falling out.
17 czerwca 2011r.- impreza urodzinowa z okazji 20-tych urodzin Mitsusia |
|
|
|
 |
rus_one
Mitsumaniak

Auto: Colt(sold) MSR 1,8 94r sold
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 02 Gru 2006 Posty: 728 Skąd: Kostrzyn
|
Wysłany: 22-12-2010, 14:59
|
|
|
Niskie obroty może mieć dla tego że ECU się zresetował po wyjęciu aku. Dla pewności trzeba by zajrzeć pod kopułkę czy szron jakiś się nie zrobił tam. To jedyne co mi na teraz przychodzi do głowy. |
_________________
A to mój colcik )) Sprzedany... MSR 1,8 automat 94 r sprzedany... MM nr. 507 Obecnie hmmm- opel
  
Uploaded with ImageShack.us |
|
|
|
 |
|