Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Dławi się
Autor Wiadomość
MichałC 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt 1990 1.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 10
Skąd: Katowice
Wysłany: 06-12-2010, 18:13   

Może nic nie pomogę, ale u mnie były podobne objawy i znajomy polecił mi owinąć luźno workiem aparat zapłonowy. Tylko nie za ciasno, chodzi o to, zeby chlapanie spod wozu do niego nie docierało. Działa jak magia.
 
 
czubekxx 
Forumowicz


Auto: GALANT EA2W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 152
Skąd: Wrocław/Piotrków Tryb.
Wysłany: 10-12-2010, 17:22   

Witam ponownie,
U mnie objawy niestety nie ustąpiły a niestety nasiliły się: ( silnik pracuje bardzo nierówno, nie wkręca się na obroty, nieważne czy silnik zimny czy ciepły...dławi się, dzisiaj podłączyłem tester i próbowałem wymrugać błędy, ale nie wiem czy dobrze odczytuję to co mi ECU wymrugało, pomożecie?? :roll: poniżej filmik:

http://w541.wrzuta.pl/film/3IWmU7MapMU/bledy

Wg. mnie to błąd 14, czy się mylę? jeśli dobrze myślę to zliczamy przerwy w napięciu diody, czy chwile, kiedy dioda nie świeci...??? Proszę o pomoc :roll:
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 10-12-2010, 18:42   

To błąd 41 nie 14. Długie błyski to pierwsza cyfra, krótkie druga. 41 to Injectors fault - coś z wtryskiwaczami. Sprawdź czy nie masz przerwy lub zwarcia w obwodach wtryskiwaczy (omomierz na oba piny wtryskiwacza - po odpięciu wtyczki). Powinno być chyba 0.8-1.5Ohm
_________________
Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
Ostatnio zmieniony przez idas 10-12-2010, 22:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
czubekxx 
Forumowicz


Auto: GALANT EA2W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 152
Skąd: Wrocław/Piotrków Tryb.
Wysłany: 10-12-2010, 19:29   

Czyli albo jakiś problem z elektryką albo mam wtryskiwacze do wymiany?? :roll: orientujecie się czy można gdzieś je dostać? ile to może kosztować? :(
_________________

 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 10-12-2010, 19:59   

ok 100 zł używana listwa. Sprawdź najpierw te wtryski choćby omomierzem.
_________________
Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 
 
 
czubekxx 
Forumowicz


Auto: GALANT EA2W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 152
Skąd: Wrocław/Piotrków Tryb.
Wysłany: 10-12-2010, 21:36   

muszę sprawdzić...tylko najpierw muszę się w omomierz zaopatrzyć :) chyba, że podjadę do jakiegoś elektryka...idas znasz kogoś konkretnego we wrocku jeśli chodzi o naprawy mitsu?? :roll:
_________________

 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 10-12-2010, 22:19   

Sprawdź forum dolnośląskie, sam nie naprawiam samochodu we Wrocławiu, tylko w rodzinnej miejscowości - w swoim garażu lub u zaprzyjaźnionego mechanika. Poza tym poszło PW :mrgreen:
_________________
Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 
 
 
bobik247 
Forumowicz

Auto: Colt C52A 1,5 12V 92r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 87
Skąd: Wrocław/Lwówek Śląski
Wysłany: 13-12-2010, 12:02   

W castoramie na dziale elektrycznym uniwersalny multimetr dostaniesz za 11zł, wiem bo ostatnio sobie kupiłem;)
 
 
czubekxx 
Forumowicz


Auto: GALANT EA2W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 152
Skąd: Wrocław/Piotrków Tryb.
Wysłany: 13-12-2010, 13:59   

Dzięki za podpowiedź, dzisiaj powinienem być w castoramie więc się rozejrzę, ale domyślam się, że za 11zł to szału nie będzie?? :)
_________________

 
 
misia27 
Mitsumaniak
KRÓLOWA MANHATTAŃSKA


Auto: Colt 1,5 glxi '91 4G15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 01 Maj 2005
Posty: 1074
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 21-12-2010, 13:33   

u mnie tez dzis cos podobnego sie pojawilo, myslalam ze mi zgasl bo wyskoczyl check engine ale byl odpalony i strasznie sie dlawil i takie zabki robil jakbym na jedynce jechala no i co dlawienie to chceck engine wyskakiwal i jakby moc tracil...co to moze byc? hm na noc byl akumulator wyciagniety ale to chyba nie ma wplywu???
_________________
Monia
...
I used to have an open mind but my brains kept falling out.



17 czerwca 2011r.- impreza urodzinowa z okazji 20-tych urodzin Mitsusia :D
 
 
avangarda 
Mitsumaniak


Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009
Posty: 226
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 21-12-2010, 14:33   

misia27, jak wywaliło CHECK to zczytaj błąd, od razu będzie jasność... a nawiasem, po każdym wyciąganiu aku trzeba w zasadzie na nowo uczyć wolnych obrotów, uczyniłaś to? :wink:
_________________
 
 
 
misia27 
Mitsumaniak
KRÓLOWA MANHATTAŃSKA


Auto: Colt 1,5 glxi '91 4G15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 01 Maj 2005
Posty: 1074
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 21-12-2010, 14:36   

he he nie po prostu pojechalam do pracy... jak nauczyc obrotow?

[ Dodano: 21-12-2010, 14:37 ]
juz mam stresa czy jutro bedzie to samo... kilka dni temu tez bylo aku wyjete ale nic takuiego sie nie dzialo...

[ Dodano: 21-12-2010, 14:39 ]
aku bylo wyjete na noc, rano wsadzone i pojechalam... i nic sie nie dzialo... 3 godz stal pod praca wsiadlam, wykrecilam i przy wjezdzie na glowna droge zaczelo nim tak szarpac
_________________
Monia
...
I used to have an open mind but my brains kept falling out.



17 czerwca 2011r.- impreza urodzinowa z okazji 20-tych urodzin Mitsusia :D
 
 
avangarda 
Mitsumaniak


Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009
Posty: 226
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 21-12-2010, 14:53   

Generalnie to, że nie przeprowadziłaś nauki obrotów nie powinno mieć nic wspólnego z objawami, pytanie było przy okazji, a tak jak powiedziałam wcześniej, skoro wywaliło błąd to musisz go zczytać żeby wiedzieć co się dzieje, opis jak to zrobić pojawiał sie wielokrotnie na forum, nawet w tym temacie coś o tym pisałam już, także nie ma się co stresować tylko do dzieła :wink:
_________________
 
 
 
misia27 
Mitsumaniak
KRÓLOWA MANHATTAŃSKA


Auto: Colt 1,5 glxi '91 4G15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 01 Maj 2005
Posty: 1074
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 21-12-2010, 15:31   

przejechalam sie autem i nic, zadnego check engine, zadnego dławienia... nic juz nie rozumiem...

[ Dodano: 22-12-2010, 07:41 ]
dzis rano tez bez problemu tylko ma slabe obroty jakos...
_________________
Monia
...
I used to have an open mind but my brains kept falling out.



17 czerwca 2011r.- impreza urodzinowa z okazji 20-tych urodzin Mitsusia :D
 
 
rus_one 
Mitsumaniak


Auto: Colt(sold) MSR 1,8 94r sold
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 728
Skąd: Kostrzyn
Wysłany: 22-12-2010, 14:59   

Niskie obroty może mieć dla tego że ECU się zresetował po wyjęciu aku. Dla pewności trzeba by zajrzeć pod kopułkę czy szron jakiś się nie zrobił tam. To jedyne co mi na teraz przychodzi do głowy.
_________________

A to mój colcik :-) )) Sprzedany... MSR 1,8 automat 94 r sprzedany... MM nr. 507 Obecnie hmmm- opel


Uploaded with ImageShack.us
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.