Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Czujnik temperatury zewnętrznej
Autor Wiadomość
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 25-01-2011, 23:23   

jac33k napisał/a:
Gniazdo znajduje się na rozgałęzieniu przewodów z ECU klimatronika, w środkowej konsoli na wysokości schowka/przycisków od wycieraczki tylnej szyby/przycisków grzania foteli.

Jaki kształt ma wtyczka i jakie kolory przewodów z niej wychodzą bo mówiąc szczerze nie mogę się doszukać w ogóle na schematach tej wtyczki. Wrzuć fotkę lub przynajmniej opisz ją dokładnie (ilośc pinów, ile rzędów, kolory kabli etc.)

[ Dodano: 25-01-2011, 23:33 ]
Podejrzewam, że mówisz o wtyczce C-17 bo wynika że sygnał z czujnika przechodzi przez takową.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
jac33k 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6 Lexus GS300MK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 166
Skąd: Łomża
Wysłany: 30-01-2011, 15:12   

Zrobię zdjęcie jak zakończę sprawę ze skrzynią. Muszę zdemontować kawałek żeby się tam dostać.

[ Dodano: 20-02-2011, 18:32 ]
Odświeżam temat. Skrzynia już chodzi jak masełko. Zrobiłem zdjęcia:

1. Panel pokazuje cały czas temperaturę na zewnątrz 19'C



2. To jest wtyczka która siedzi oryginalnie w aucie i nie pasuje do wiązki z Diamante.
Ma trzy przewody , czerwony z czarnym paskiem i dwoma kreskami, żółty z białym paskiem i dwoma kreskami oraz brązowy z dwoma paskami. Przewody z takimi samymi oznaczeniami znajdują się w niepasującej nigdzie wtyczce z Diamante. Podłączyłem je tam wsuwkami i zabezpieczyłem taśmą przed wysunięciem na czas poszukiwań.



3. Na dole z zieloną blokadą to wtyczka z Diamante, tam pozostaje mi pięć przewodów które nie wiem gdzie podłączyć podejrzewam że to właśnie tu mam podpiąć czujnik zewnętrzny i wilgotności.



Aktualnie efekt mam taki że dmuchawa załącza się dopiero po dłuższym czasie ,po nagrzaniu silnika, podejrzewam że czujnik sufitowy osiąga 19'C i wtedy się załącza.
Jest to niemiłosiernie upierdliwe i uniemożliwia poranne podróżowanie autem na krótkich dystansach.

[ Dodano: 20-02-2011, 20:47 ]
Ewentualnie może orientuje się ktoś gdzie w ECU klimy w Diamante ( które konkretnie przewody - ich kolory ) jest podłączenie czujnika zewnętrznego, może mam coś pomylone i różnice w wiązkach są większe niż wynika to z oględzin organoleptycznych. Cała wiązka , power rezystor i ecu są od Diamante. Pozostaje teraz zgranie tego z instalacją Sigmy.
_________________
Galant 2.5 V6 24V '98, Lexus GS 300 '98.
100 znaków zapytania, 100 szmerów niechęci.
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 21-02-2011, 11:51   

Jeszcze jakbyś dał zdjęcia wtyczek od czoła to by było fajnie bo byłbym w stanie ustalić która to jest wtyczka. Tak to nie za bardzo się da ustalić na podstawie kilku kabelków. Ogólnie to pewnie trochę rzeczy nie jest podpięte...myślę że można by się podłączyć diodą pod diagnostykę komputera klimy i zobaczyć co go boli.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
jac33k 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6 Lexus GS300MK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 166
Skąd: Łomża
Wysłany: 21-02-2011, 15:42   

Czy schemat który wkleiłeś jest z Diamante czy z Sigmy ? Bo widzę że E-27 wygląda jak ta z wiązki z Diamante.
_________________
Galant 2.5 V6 24V '98, Lexus GS 300 '98.
100 znaków zapytania, 100 szmerów niechęci.
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 22-02-2011, 15:50   

To jest schemat z Sigmy z ekranem. Jeszcze raz kilka pytań (bo mi sie nie chce wątku od początku czytać)

1) Masz Sigmę 91-92?
2) Przełożyłeś sterownik klimatyzacji z wersji z ekranem? (93-96)
3) Przełożyłeś wiązkę od wersji z ekranem?
4) Co działa a co nie działa?
5) Podaj jakie błędy wyrzuca komputer to pomoże w diagnostyce...

Na podstawie tych odpowiedzi powiem Ci co dalej robić.
Nawiasem mówiąc to zima to czas nienajlepszy na zabawę z ogrzewaniem i znam to z...autopsji. Komuś się wydawało że sobie da radę bez schematów i że będzie to prosta operacja więc co tam że na dworze sie robi ciemno o 16 a temperatura spada do -10 - damy radę...
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 23-02-2011, 11:00   

to tak a'la operacja naszego swapu ? :D - udała się :D i pacjent nie zmarł :D
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.