Czujnik temperatury zewnętrznej |
Autor |
Wiadomość |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 25-01-2011, 23:23
|
|
|
jac33k napisał/a: | Gniazdo znajduje się na rozgałęzieniu przewodów z ECU klimatronika, w środkowej konsoli na wysokości schowka/przycisków od wycieraczki tylnej szyby/przycisków grzania foteli. |
Jaki kształt ma wtyczka i jakie kolory przewodów z niej wychodzą bo mówiąc szczerze nie mogę się doszukać w ogóle na schematach tej wtyczki. Wrzuć fotkę lub przynajmniej opisz ją dokładnie (ilośc pinów, ile rzędów, kolory kabli etc.)
[ Dodano: 25-01-2011, 23:33 ]
Podejrzewam, że mówisz o wtyczce C-17 bo wynika że sygnał z czujnika przechodzi przez takową.
 |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
jac33k
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6 Lexus GS300MK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Kwi 2009 Posty: 166 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 30-01-2011, 15:12
|
|
|
Zrobię zdjęcie jak zakończę sprawę ze skrzynią. Muszę zdemontować kawałek żeby się tam dostać.
[ Dodano: 20-02-2011, 18:32 ]
Odświeżam temat. Skrzynia już chodzi jak masełko. Zrobiłem zdjęcia:
1. Panel pokazuje cały czas temperaturę na zewnątrz 19'C
2. To jest wtyczka która siedzi oryginalnie w aucie i nie pasuje do wiązki z Diamante.
Ma trzy przewody , czerwony z czarnym paskiem i dwoma kreskami, żółty z białym paskiem i dwoma kreskami oraz brązowy z dwoma paskami. Przewody z takimi samymi oznaczeniami znajdują się w niepasującej nigdzie wtyczce z Diamante. Podłączyłem je tam wsuwkami i zabezpieczyłem taśmą przed wysunięciem na czas poszukiwań.
3. Na dole z zieloną blokadą to wtyczka z Diamante, tam pozostaje mi pięć przewodów które nie wiem gdzie podłączyć podejrzewam że to właśnie tu mam podpiąć czujnik zewnętrzny i wilgotności.
Aktualnie efekt mam taki że dmuchawa załącza się dopiero po dłuższym czasie ,po nagrzaniu silnika, podejrzewam że czujnik sufitowy osiąga 19'C i wtedy się załącza.
Jest to niemiłosiernie upierdliwe i uniemożliwia poranne podróżowanie autem na krótkich dystansach.
[ Dodano: 20-02-2011, 20:47 ]
Ewentualnie może orientuje się ktoś gdzie w ECU klimy w Diamante ( które konkretnie przewody - ich kolory ) jest podłączenie czujnika zewnętrznego, może mam coś pomylone i różnice w wiązkach są większe niż wynika to z oględzin organoleptycznych. Cała wiązka , power rezystor i ecu są od Diamante. Pozostaje teraz zgranie tego z instalacją Sigmy. |
_________________ Galant 2.5 V6 24V '98, Lexus GS 300 '98.
100 znaków zapytania, 100 szmerów niechęci.
 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 21-02-2011, 11:51
|
|
|
Jeszcze jakbyś dał zdjęcia wtyczek od czoła to by było fajnie bo byłbym w stanie ustalić która to jest wtyczka. Tak to nie za bardzo się da ustalić na podstawie kilku kabelków. Ogólnie to pewnie trochę rzeczy nie jest podpięte...myślę że można by się podłączyć diodą pod diagnostykę komputera klimy i zobaczyć co go boli. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
jac33k
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6 Lexus GS300MK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Kwi 2009 Posty: 166 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 21-02-2011, 15:42
|
|
|
Czy schemat który wkleiłeś jest z Diamante czy z Sigmy ? Bo widzę że E-27 wygląda jak ta z wiązki z Diamante. |
_________________ Galant 2.5 V6 24V '98, Lexus GS 300 '98.
100 znaków zapytania, 100 szmerów niechęci.
 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 22-02-2011, 15:50
|
|
|
To jest schemat z Sigmy z ekranem. Jeszcze raz kilka pytań (bo mi sie nie chce wątku od początku czytać)
1) Masz Sigmę 91-92?
2) Przełożyłeś sterownik klimatyzacji z wersji z ekranem? (93-96)
3) Przełożyłeś wiązkę od wersji z ekranem?
4) Co działa a co nie działa?
5) Podaj jakie błędy wyrzuca komputer to pomoże w diagnostyce...
Na podstawie tych odpowiedzi powiem Ci co dalej robić.
Nawiasem mówiąc to zima to czas nienajlepszy na zabawę z ogrzewaniem i znam to z...autopsji. Komuś się wydawało że sobie da radę bez schematów i że będzie to prosta operacja więc co tam że na dworze sie robi ciemno o 16 a temperatura spada do -10 - damy radę... |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 23-02-2011, 11:00
|
|
|
to tak a'la operacja naszego swapu ? - udała się i pacjent nie zmarł |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
|