Czujnik temperatury oleju w skrzyni F4A33 |
Autor |
Wiadomość |
jac33k
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6 Lexus GS300MK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Kwi 2009 Posty: 166 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 30-01-2011, 18:33
|
|
|
Tak sprawdziłem, zdruzgotane, nawet nie zawracałem nimi głowy. |
_________________ Galant 2.5 V6 24V '98, Lexus GS 300 '98.
100 znaków zapytania, 100 szmerów niechęci.
 |
|
|
|
 |
Slaw
Forumowicz Śmigma

Auto: Sigma 3.0 V6 24v 93r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 25 Lut 2007 Posty: 343 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 30-01-2011, 18:42
|
|
|
Tak myślałem;jak masz bunię tę od ecs-u pod przednim zderzakiem po prawej stronie to bym wziął jeśli pracuje jeszcze |
|
|
|
 |
jac33k
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6 Lexus GS300MK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Kwi 2009 Posty: 166 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 30-01-2011, 19:08
|
|
|
Dam znać jak tylko dawca wróci na mój placyk. teraz jest gościnnie w warsztacie gdzie prowadzę prace. W moim w kanale można aktualnie pływać (drugi raz go zalało ) |
_________________ Galant 2.5 V6 24V '98, Lexus GS 300 '98.
100 znaków zapytania, 100 szmerów niechęci.
 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 30-01-2011, 19:18
|
|
|
jac33k napisał/a: | Czyli oba padnięte.
Jaką funkcję oprócz zabezpieczenia przed użyciem PWR przy zbyt niskiej temperaturze pełni ten czujnik ? Obawiam się że jego niedziałanie znacząco przykłada się do maltretowania skrzyni. |
Skrzynia chyba modyfikuje nieco charakterystykę przełączania na zimnym, pozatym lockup zapina po przekroczeniu około 50 stopni. Jesli temp < 50 to nie masz lockupa - obroty i spalanie wieksze podczas jazdy z jednostajną prędkością. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
jac33k
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6 Lexus GS300MK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Kwi 2009 Posty: 166 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 31-01-2011, 20:40
|
|
|
Sprawdziłem dwa czujniki dokładnie i mam dwie padliny
Dziwne że ECU nie płakał nic na ten temat.
Radzę więc posprawdzać u siebie czujnik temperatury.
Nowy termistor dobiorę jakoś z katalogu i włożę go do fabrycznej obudowy, zalepię aluminium i będzie lepiej niż z fabryki . ( mam nadzieję ) |
_________________ Galant 2.5 V6 24V '98, Lexus GS 300 '98.
100 znaków zapytania, 100 szmerów niechęci.
 |
|
|
|
 |
angelos
Forumowicz

Auto: LS460 '07, Z34A '07
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 578 Skąd: Kraków\Biecz
|
Wysłany: 21-09-2011, 09:53
|
|
|
Witam,
Chciałbym podłączyć się pod temat spawanie dyfra. Z tego co widzę na zdjęciu od jac33k wygląda, że trzeba zaspawać ten duży bolec na zdjęciu, oznaczony 2 z obu stron. Zastanawiam się jeszcze czy nie trzeba jeszcze zaspawać tego malutkiego, oznaczony 1??
 |
_________________ "Shoki Hoko"
"Shoji Komei"
"Ritsugyo Boeki"
 |
|
|
|
 |
jac33k
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6 Lexus GS300MK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Kwi 2009 Posty: 166 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 22-09-2011, 15:06
|
|
|
Ten mały najlepiej usunąć po spawaniu bo to właśnie on jest przyczyną kłopotów. |
_________________ Galant 2.5 V6 24V '98, Lexus GS 300 '98.
100 znaków zapytania, 100 szmerów niechęci.
 |
|
|
|
 |
|