Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] Jak zwiekszyc moc w eclipsie 1 gen 2,0 ????
Autor Wiadomość
wuerce 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Eclipse 2.0 GS '92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 241
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 19-02-2011, 13:16   

rosomak1983 napisał/a:
wuerce napisał/a:
ale zmniejszy v max

Który przydaje Cie sie na codzień :D


:) to tak gwoli informacji. w maluchu to miało niebylejakie znaczenie :)
_________________
... ale ja się nie znam.
Mitsubishi Eclipse 1G 2.0 GS '92
Proton 418 LRS Coupe '97
Nissan Almera N16 '03
Mitsubishi Lancer 1.5 GLXi '92
 
 
eclipse123 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1gen
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Gru 2010
Posty: 47
Skąd: Poznan
Wysłany: 20-02-2011, 19:30   

rosomak1983 napisał/a:
Panowie zapomnieliscie jeszcze o ITB , sam dzwiek miażdzy klate... a przyrosty mocy jak na NA rewelacyjne.
co to takeigo??
 
 
BeNeK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 678
Skąd: Kielce
Wysłany: 20-02-2011, 20:36   

ITB-Konstrukcja dolotu w której występuje osobna przepustnica na każdy kanał :D Ale czy faktycznie daje to aż tak duży przyrost mocy ? i jak w ecli doprowadzić do tego powietrze tak aby nie naleciało tam wody ? Na alledrogo znalazłem takie coś :] http://allegro.pl/honda-c...1460914942.html , czy do tego nie naleci wody tak jak jest tutaj zaprojektowane ? Przecież jak silnik dostanie dawkę wody to kaputtttttt ;D I ciekawy jestem ile takie coś kosztuje chodzi mi o ITB :D
Mniej więcej tak to wygląda http://www.youtube.com/wa...feature=related
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 20-02-2011, 23:22   

BeNeK napisał/a:
Ale czy faktycznie daje to aż tak duży przyrost mocy ?

to chyba najlepszy mod NA... konstrukcja ,,sciagnieta z sciagaczy,
BeNeK napisał/a:
I ciekawy jestem ile takie coś kosztuje chodzi mi o ITB :D

same przepustnice nie tak drogo ale potem zaczyna sie zabawa z przeplywomierzem i nie tylko, generalnie dosc spora ingerencja, ale do ogarniecia.
BeNeK napisał/a:
Na alledrogo znalazłem takie coś :]

wcale nie musi to tak wygladać.

http://www.youtube.com/watch?v=0ur7uadWcUE
świety polonez, szacun dla goscia bo zrobił np cała elekrytyke tj ECU sam :shock:
Noralnie mozna wysterowac to na Swini ale jak widac mozna samemu kompa zrobic :wink:
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Tiamat 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 290
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 21-02-2011, 09:41   

zenek_bb napisał/a:
do ITB trzeba jeszcze dostarczyć powietrze wlotem na masce


nie trzeba. poza tym ssak w eclipsie jest od strony ściany grodziowej i z zaciąganiem wody pod maską w tym miejscu problemów nie powinno być. Walisz na trąby wielki filtr i gitara. Ten crx w deszczu nie jeździ.
_________________
Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 21-02-2011, 13:54   

Na te przepustnice nakłada sie pózniej tzw. ,,skarpety''
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 21-02-2011, 18:43   

no, też słyszałem, tata mi opowiadał jak zatkał się olejem filtr powietrza w syrenie też skarpetę na gaźnik nakładał, a to czy babcia wydziargała na niej napis "synuś" czy "sparco" nie pomagało...
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 21-02-2011, 21:27   

:) Zenku ale serio tak na to mówia to sa specjalne filtry albo daje sie tak jak w motorach stozki, jest jeszcze mozliwosc puszki która zasysa normalnie przez dolot powietrze. (widziałem takie rozwiazanie )
Zreszta skoro w motorach jakos powietrze jest filtrowane to czemu tutaj nie miałoby zdac to egzaminu ?
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez zenek_bb 21-02-2011, 22:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
wuerce 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Eclipse 2.0 GS '92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 241
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 22-02-2011, 07:55   

tu jest parę fot
http://forums.club4ag.com/zerothread?id=26038
_________________
... ale ja się nie znam.
Mitsubishi Eclipse 1G 2.0 GS '92
Proton 418 LRS Coupe '97
Nissan Almera N16 '03
Mitsubishi Lancer 1.5 GLXi '92
 
 
Rafalix 
Nowy Forumowicz
Handlowiec


Auto: Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2011
Posty: 24
Skąd: Zamość
Wysłany: 18-12-2011, 15:12   

Siema, jestem nowy na forum takze nie bic, mam swoje eclipse 1g n/a 2.0 6bolt juz od 6esciu lat dobrze mi sie nim jezdzi mialem sprzedawac ale troche mi szkoda i co wezme 5 tys. zl :> wiec pomyslalem ze przeznacze go do "zabawy" i eksperymentow. Takze chcialem podpiac sie do dyskusji i popytac czy jest sens i jak wykonac nastepujace zabiegi:
1. odelzenie ( o ile % masy) i wywazenia kola zamachowego.
2. walki balansowe (zamierzam tylko zdjac pasek, czy mozna tak jezdzic?)
3. planowanie glowicy(o ile mm.?) i polerowanie kanalow (jak to sie robi?).
4. sportowy filtr pasujacy do puszki i przeplywki (jaki?)
5. Katalizator juz wyciolem i wstawilem zwykla rure z kwasowki, cala klime tez wyjalem :>
6. Co jeszcze prostego i taniego mozna dlubnac, pewnie nic :>
Obecnie auto ma ok 8.3 od 0 do 100km/h i raz spobowalem ile pojedzie na maksa bylo ok 225km/h
od 100 do 120 na 5 biegu ma z 5,5sek
Takze mysle ze nie jest zajechany, pierscienie zmienialem juz i panewki, docieranie zaworow bylo. Ogolnie jestem esteta i robie wiekszosc pierdol :>.
 
 
 
Tiamat 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 290
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 18-12-2011, 16:49   

1. odelżenie ma sens, tylko w granicach rozsądku. Nie wiem ile waży seryjne koło, ale moje po odelżeniu waży ok. 5.8 - 5.9. Wydaje mi się, że 20 - 25% to bezpieczne wartości.
2. nie
3. zależy, czy miałeś planowaną czy nie. Na głowicy są ograniczniki. Poza tym można zmienić uszczelkę głowicy na doprężającą ( czytaj cieńszą ). Zrobienie kanałów zleciłbym zakładowi, który to ogarnia.
4. K&N
6. prosto i tanio raczej nic :D
ps. czym mierzyłeś? nie pisz, że stoperem na oko :P
pomiar od 100 do 120 na 5 biegu nic m i nie mówi, bo nie spotkałem się z pomiarem w takim zakresie :shock:
_________________
Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress
 
 
Rafalix 
Nowy Forumowicz
Handlowiec


Auto: Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2011
Posty: 24
Skąd: Zamość
Wysłany: 18-12-2011, 18:02   

Yow, heh no pewnie ze stoperem nie jestem az takim maniakiem zeby jakis dokladneijszy sprzet kupowac, pasazer siedzial obok i ze cztery razy mierzyl od 8.1sek do 8.3sek zawsze bylo. A od 100 do 120 na 5 biegu sprawdza sie elastycznosc (taki test z "auto swiat").
To moze w ogole nie ruszac tych walkow balansowych bo czytalem ze za duzo zabawy a praktycznie zero korzysci- tak zrobie.
Wiecie gdzie w moich okolicach mozna zrobic te male mody z kolem zamachowym i glowica, ktora ponoc mialem planowana ale tylko pod zalozenie nowej uszczelki czyli jakies 0.1mm. To gdzie mozna kupic taka uszczelke doprezajaca i filtr k&n dedykowany, bo na allegro znalazlem tylko jeden http://motoallegro.pl/fil...1980047876.html
 
 
 
Tiamat 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 290
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 18-12-2011, 18:49   

Rafalix napisał/a:
A od 100 do 120 na 5 biegu sprawdza sie elastycznosc (taki test z "auto swiat").

a nie przypadkiem 80 - 120km/h?
_________________
Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress
 
 
Mario 
moderator
...............


Auto: Eclipse 3g RS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 29 razy
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3009
Skąd: Lublin
Wysłany: 18-12-2011, 19:14   

Tiamat napisał/a:
a nie przypadkiem 80 - 120km/h?

Dokładnie, ja o takim właśnie przedziale czytałem kiedyś...
Jakby ktoś chciał poczytać :) :
http://www.motofakty.pl/a...w_praktyce.html
_________________
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=88868
 
 
Rafalix 
Nowy Forumowicz
Handlowiec


Auto: Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2011
Posty: 24
Skąd: Zamość
Wysłany: 18-12-2011, 19:30   

No tak 80-120, dawno czytalem ten auto swiat i sie pomylilem, ale mierzylem jak pisalem.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.