Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:16
OUTLANDER 2WD
Autor Wiadomość
joachim69 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.2, M3 E36 Estoril
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 245
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-03-2011, 23:45   

nie ma stałego napędu outlander i przez to jest mocno nieprzewidywalny na 2wd prowadzi się fatalnie a znowu na awd lock jest nadsterowny strasznie i to jest złudne że skoro mamy awd to jesteśmy panami drogi , ja tak samo jeżdżę w zimę fwd jak awd chodzi mi o prędkości , znacznie łatwiej wyprowadzić z poślizgu fwd niz awd
 
 
DJ Fazi 
Mitsumaniak
Fan bulwarówek


Auto: był Outlander 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lis 2010
Posty: 439
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 05-03-2011, 01:57   

Zgadam się, tą nadsterowność też zauważyłem, i co do 2WD to najlepiej mi się jeździ w tym trybie na asfaltcie. Myślę że jak przyzwyczaję się do Outka to zmienię zdanie.
_________________
glonojad rulezz
 
 
 
regon 
Forumowicz


Auto: MO II, 2,4 - już nie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 419
Skąd: Wawa
Wysłany: 05-03-2011, 09:54   

generalnie 2wd jest przeznaczone na asfalt - i wcale nie jest podsterowny w tych warunkach. Pozostałe tryby były juz nieraz opisane, więc czytajcie i uczcie się jeździć tym samochodem.
_________________

 
 
tommay 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II 2.0DiD Intense+
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 70
Skąd: Poznań
Wysłany: 05-03-2011, 10:00   

niektórzy liczą jeszcze koło kierownicy, bo ma w sumie wspomaganie, czyli taki mini napęd...
_________________
OUTLANDER - rządzi !!!
 
 
joachim69 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.2, M3 E36 Estoril
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 245
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-03-2011, 10:03   

nie ma się czego uczyć tylko trzeba mocno trzymać kierownicę na asfalcie , w trybie AWD z wyłączonym esp można w śnieżne dni fajnie sobie polatać ,ale często widzę że ludziom którzy mają awd włącza sie god mode :cry:
sporo brakuje temu napędowi do torsena czy napędu subaraka ale nie ma co wymagać za ta kase
 
 
tommay 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II 2.0DiD Intense+
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 70
Skąd: Poznań
Wysłany: 05-03-2011, 10:17   

oj my Polacy to tylko narzekać umiemy... :(
_________________
OUTLANDER - rządzi !!!
 
 
sylb 
Forumowicz


Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 593
Skąd: Małopolska
Wysłany: 05-03-2011, 19:16   

AWD, 4WD to przewde wszystkim nazwy handlowe i różnych producentów ozanaczają coś innego.
Mitsubishi zwykło nazywać napęd dołączany, jaki jest w O2 właśnie 4WD a stały taki, jaki jest np. w O2GT czy Lancerze, AWD.
Co to narwistego zachowania O2, to problem jest nie tylko w dołączanym napędzie, ale i tez w konstrukcji zawieszenia. W porównaniu do mojego poprzedniego samochodu Forda Mondeo, to O2 jest wręcz niebezpieczny w prowadzeniu.
 
 
ramzesw11 
Nowy Forumowicz

Auto: Vw Passat b6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 20
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 05-03-2011, 20:52   

yhy....
 
 
tommay 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II 2.0DiD Intense+
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 70
Skąd: Poznań
Wysłany: 06-03-2011, 12:42   

AWD (ang. All Wheel Drive) − oznaczenie samochodu z napędem na wszystkie koła, a mówiąc dokładniej - na wszystkie osie pojazdu. W pojazdach dwuosiowych różni się od układu 4x4 tym, że może mieć dynamiczny podział mocy napędu na poszczególne osie włącznie z całkowitym umieszczeniem mocy na jednej konkretnej osi. 4x4 ma natomiast stały rozkład siły na wszystkie 4 koła.

Inna nazwa w przypadku pojazdów czterokołowych (dwuosiowych) to 4WD.


jak widać z definicji 4WD=AWD
_________________
OUTLANDER - rządzi !!!
 
 
joachim69 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.2, M3 E36 Estoril
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 245
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-03-2011, 18:15   

no fordy mają mistrzowskie zawieszenia :)
_________________

 
 
michu300 
Forumowicz


Auto: Outlander II 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 334
Skąd: okolice 3city
Wysłany: 07-03-2011, 08:50   

tommay napisał/a:
AWD (ang. All Wheel Drive) − oznaczenie samochodu z napędem na wszystkie koła, a mówiąc dokładniej - na wszystkie osie pojazdu. W pojazdach dwuosiowych różni się od układu 4x4 tym, że może mieć dynamiczny podział mocy napędu na poszczególne osie włącznie z całkowitym umieszczeniem mocy na jednej konkretnej osi. 4x4 ma natomiast stały rozkład siły na wszystkie 4 koła.

Inna nazwa w przypadku pojazdów czterokołowych (dwuosiowych) to 4WD.


jak widać z definicji 4WD=AWD


Dobrze powiedziane, poza tym na Outku jest jak wół napisane 4WD :-) Oczywiście jest to kwestia nazewnictwa i niczego więcej, ale jak jesteśmy tacy poważni poprawiacze forumowi (romero), to trzymajmy się "twardych" faktów :wink:
 
 
romero 
Mitsumaniak


Auto: L200 INSTYLE/2008/136 KM/AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 629
Skąd: Łomianki
Wysłany: 07-03-2011, 19:51   

michu300 napisał/a:
jesteśmy tacy poważni poprawiacze forumowi (romero),


Chłopie luzik :wink:
ale:

Napęd na 4 koła (4WD) czy napęd na wszystkie koła (AWD)? Z pozoru pytanie to nie ma sensu. W praktyce jednak określeń tych używa się dla określenia nieco innych typów napędów.

Podstawową różnicą między 4WD a AWD jest to, że 4WD dysponuje stałym podziałem momentu obrotowego między osiami, natomiast napęd AWD zależnie od warunków jazdy steruje podziałem momentu obrotowego przypadające na poszczególne osie.

Napęd typu 4WD uznawany jest za bardziej przewidywalny dzięki temu, że kierowca ma pełną świadomość jaki moment obrotowy przekazywany jest na każdą z osi. Często ma także możliwość odłączenia napędu jednej z osi. Napęd 4WD może być także wyposażony w centralny mechanizm różnicowy. Ten mechanizm (lub możliwość odłączenia napędu jednej z osi) jest konieczny aby autem takim można było bez przeszkód jechać po suchym asfalcie.
_________________

 
 
michu300 
Forumowicz


Auto: Outlander II 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 334
Skąd: okolice 3city
Wysłany: 08-03-2011, 09:02   

romero napisał/a:
Chłopie luzik :wink:

Jestem luźny, po prostu u kolegi wyczułem spięcie, w którymś z poprzednich postów. :P

:D Jak widać, dopóki jakiś komitet standaryzacyjny nie ujednolici nazewnictwa, będziemy mieli szerokie pole do dyskusji. Ewentualne uwagi odnośnie nieprawidłowości oznakowania należy wnosić bezpośrednio do MMC :-)
 
 
desti 
Forumowicz

Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 327
Skąd: Chojnice
Wysłany: 08-03-2011, 10:29   

Zimą to 4WD jest bardzo przydatny pewnie się prowadzi nawet przy 70 na lodzie a na śniegu to do 100km/h można pewnie jeździć co to nadsterowności i podsterowności jeżeli ktoś nie wciska gazu do oporu to o czymś takim nie ma mowy przynajmniej mnie nic takiego nie zaskoczyło
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 08-03-2011, 20:28   

desti napisał/a:
co to nadsterowności i podsterowności jeżeli ktoś nie wciska gazu do oporu to o czymś takim nie ma mowy przynajmniej mnie nic takiego nie zaskoczyło
nie trzeba wciskać gazu do oporu aby sprawdzić nadsterowność Outka - wystarczy dodać mu gazu na śliskim zakręcie. Zarzuca tyłem jak rasowy tylnonapędowiec. Podsterowności w nim nie doświadczyłem, ale nadsterowność i owszem. A wyrywanie kierownicy to już się przyzwyczaiłem, że jak się chce dynamicznie jeździć, to Outek jest narowisty - szczególnie na 2WD. Zachowanie na drodze Outka jest poprawne, ale daleko mu do stabilnego auta.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.