Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
uszczelka pod glowica
Autor Wiadomość
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 04-11-2006, 15:05   

Bo moim zdaniem powinieneś robić auto u sprawdzonych mechaników a mimo to zawsze patrzeć im na ręce co robią. Ja nawet jak do ASO kiedyś musiałem jechać cos zrobić to ZAWSZE sterczałem nad nimi dokładnie obserwując co majstrują a i jak to mówią pańskie oko konia tuczy więc taki macher mając obok właściciela to zdecydowanie inaczej podchodzi do sprawy :mrgreen:
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 04-11-2006, 15:08   

no dobra, to powiedz mi gdzie indziej w szczecinie moge odstawic miska ,co by mi go nie spier... do konca ??
odpowiedz

NIGDZIE .

autoars na rynku dziala od kilkunastu juz lat, specjalizuje sie w naprawie aut japonskich , do nich odstawiany jest zawsze misiek, i robia w miare dobrze, tylko cena zawsze jest wysoka.

nie odstawie auta do goscia ktory jak zobaczy mitsubishi powie ooo to chyba wloskie jakies ... bo i tacy patracze sie trafiaja :evil:

i mam mozliwosci stac przy nich . auto na warsztacie stoi 3 czy 4 dzien, czyli co mam tam jechac z rana przed otwarciem i czekac az wejda, potem isc na warsztat i pilnowac i tak przez caly tydzien ?
z warsztatem jestem w stalym kontakcie telefonicznym .
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 04-11-2006, 18:29   

Rafy ja zrobiłem błąd i oddałem do gościa który ponoć znał się na Miśkach. Sam kilka razy widziałem u niego Galanty z roczników takich jak nasze. Mówił ze nie jeden raz robił Galanciory i wszystko było ok. A jak przyszło do ustawiania balansu to 3 razy poprawiał i nie zrobił. Arsy zrobili w 2 h. Nie bronie ich w cale są po prostu naj mniejszym złem w naszej okolicy :( Teraz na jakieś większe roboty będę prawdopodobnie jeździł w góry albo pod Wawe :)
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 05-11-2006, 08:22   

No skoro nie macie wyboru to wyborem niestety jest mniejsze zło. Szkoda że mechanik klubowy jest tylko jeden i tak daleko...
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24333
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 06-11-2006, 10:54   

Rafal_Szczecin napisał/a:
ale skad wtedy plyn chlodniczy w cylindrach ??

jak wiesz płyn chłodniczy i olej płyną w innych kanałach, czyli jest tam z przepalenia uszczelkę między cylindrem a kanałem wodnym
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 06-11-2006, 16:00   

no i mamy diagnoze :( :( :( :(

glowica wrocila ze sprawdzenia, i jest peknieta w dwoch miejscach :(

tak wiec jak cos to KUPIE

glowice ( sprawna ) do galanta 2,0 8v


wogule misiaki, jaka mogla byc przyczyna pekniecia glowicy w dwoch miejscach ? (mogl byc to gaz ? )

i z jakiego innego modelu mitsu moze pasowac glowica ?
 
 
stani78 
Mitsumaniak

Auto: Galant E33A 2.0 GLSi 92r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 132
Skąd: szczecin
Wysłany: 06-11-2006, 17:54   uszczelka pod głowicą

Witam. Jeżeli nie dostaniesz głowicy to polecam firme z wrocławia która naprawia .Piętka S.C 54-618 Wrocław ul.Pińska3 tel.071 3737241. Naprawiałem u nich głowice galanta 2.3td zrobili elegandzko.
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 06-11-2006, 17:55   

dzieki wielki stani78, najpierw bede szukac calej glowicy , a jak nie znajde to bede cos dzialac :!:
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 06-11-2006, 20:17   

Rafal_Szczecin napisał/a:
wogule misiaki, jaka mogla byc przyczyna pekniecia glowicy w dwoch miejscach ? (mogl byc to gaz ? )


Mógł - jak ktoś ustawił za ubogą mieszankę i nie jeździł na regulacje.
Albo przegrzanie silnika (np jak płyn uciekł)
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 06-11-2006, 22:55   

josie napisał/a:
Rafal_Szczecin napisał/a:
wogule misiaki, jaka mogla byc przyczyna pekniecia glowicy w dwoch miejscach ? (mogl byc to gaz ? )


Mógł - jak ktoś ustawił za ubogą mieszankę i nie jeździł na regulacje.
Albo przegrzanie silnika (np jak płyn uciekł)


ehh to chyba jeszcze nie za naszej kadencji ze tak powiem :( musialy byc poczatku padania glowicy :(

uboga mieszanka nie wchodzi w gre, galancior palil jak smok - 14 gazu po miescie, ale na jakiej mieszance jezdzil wczesniej to nie wiadomo :(

przegrzanie - takie prawdziwe to tez nie wchodzi w gre, nam sie prawie zagotowal 2 razy - raz po drodze do bialego , no i drugi to juz to juz jak zaczol puszczac kleby dymu i wyrzucil z siebie caly plyn ustrojowy :( - ale to juz byl calkowity kaput glowicy :(

a czy wczesniej byl przegrzany ? tego teraz nikt sie nie dowie, jedynie mozna snuc domysly, ale i to jest po nic :(

jak narazie to mam dwie glowice na oku - jezeli jeszcze nie zostaly sprzedane, jutro dzwonie do Japaneze , bo AutoArs juz do swoich zrodel dzwonil i nigdzie nie znalazl glowicy, tylko tak to jest , kupujac z netu nie wiemy czy glowica nie jest w podobnym stanie jak do tej co byla w galanciorku

panowie ile mozna dac za taka glowice ?

aha "arsowcy" mowia , ze tej glowicy juz nie da sie spawac ...


z gory dziekuje za odpowiedzi .
 
 
gondoljerzy
[Usunięty]

Wysłany: 07-11-2006, 13:33   

Rafal_Szczecin napisał/a:

uboga mieszanka nie wchodzi w gre, galancior palil jak smok - 14 gazu po miescie, ale na jakiej mieszance jezdzil wczesniej to nie wiadomo :(
...
panowie ile mozna dac za taka glowice ?


14 po mieście, no nie wiem czy to tak dużo. Ja w swoim 2,0 choćbym na uszach stanął to poniżej 15 nie schodzę, a mam podgląd napięcia sondy i na bogatej mieszance na pewno nie jeżdżę. Inna sprawa że miasto miastu nierówne.
Jesli za silniki krzyczą od 500zł do 1500 to za głowkę ośmiozaworową 200-500zł.
 
 
stani78 
Mitsumaniak

Auto: Galant E33A 2.0 GLSi 92r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 132
Skąd: szczecin
Wysłany: 07-11-2006, 17:41   uszczelka pod głowicą

Ciekaw jestem na jakiej podstawie ARS-owcy twierdzą że tej głowicy nie można spawać. W firmie o której pisałem robiłem dwie głowice galant , ( pęknięta oraz wywalone łożyska wałka rozrządu)wyspawali elegandzko splanowana sprawdzona na ciśnienie gwarancja.Ford eskort 1.8TD zmielony został wałek rozrządu uszkodzone zawory (krzywe oraz pęknienta między gniazdami) została zregenerowana elegandzko.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 07-11-2006, 17:56   

Może dlatego, że spawanie głowicy to szczyt druciarstwa (ruletka czy będzie jeździła 1 km i pęknie wokół spawu czy 1 000 000 km i będzie OK), a oni nie chcą brać za to odpowiedzialności (co się im chwali, że nie robią i każą płacić)......
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 07-11-2006, 18:18   

jak narazie jestem na etapie rozmow z gosciem ( jest on moja ostatnia nadzieja ) w sprawie glowicy , nie wiem czemu,ale wieksza czesc osob z ktorymi rozmawiam chce mi sprzedac caly silnik za ok 1500 zl ,nikt nie chce samej glowicy :( a na allegro ,do 2,0 tez nic nie ma, do 1,8 owszem,ale 2,0 to juz masakra .(przeszukalem juz wszystko, jakies tradery,gratki, allegra, xedosy i nic :( )
stoi jeden galant na czesci, 2,0 jezdzony na gazie, ale tego to nawet nie pytam , bo ta pewno bedzie taka sama .
jak galancik zostanie naprawiony to z auto chyba poleci gaz , bo jest to zlo konieczne ,a i tak jego cena ciagle idzie w gore .

tak jak mowie, jezeli rozmowy z gosciem zakoncza sie fiaskiem ,to misiek bedzie tak dlugo stal az nie znajdzie sie glowica :( :( :(

tak wiec mam do Was prozbe, jak byscie cos slyszeli ,ze ktos ma na opych glowice od 2,0 8v to dajcie mi znac , z gory dziekuje .
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 07-11-2006, 18:25   

glowica z silnikiem czy bez to prawie ta sama cena a niekiedy kupiszcale auto w cenie silnika szukaj w kazdej z w/w obcji. A czy gaz ci zepsul glowice ??? moze wyzucisz pompe wodna ?? albo kierowce?
Ale naprawde wspolczuje
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.