Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Koszty eksploatacji.
Autor Wiadomość
jorzyk1976 
Mitsumaniak
jorzyk1976

Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 244
Skąd: podlaskie
Wysłany: 30-11-2011, 22:23   

czy ktoś może mi podać symbol zaworu n75
 
 
jaceksu79 
Forumowicz


Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 850
Skąd: Augustów
Wysłany: 30-11-2011, 23:05   

jorzyk1976 napisał/a:
czy ktoś może mi podać symbol zaworu n75


widzę, że wszystkie fora VW przelatujesz :mrgreen:

outlander jako takiego N75 nie ma
ma tylko wielozawór sterujący podciśnieniem zarówno turbo jak i egr - diagnostyka mut też to pokaże :D koszt jego coś około 2 tys.
nr kat. nie znam
 
 
jorzyk1976 
Mitsumaniak
jorzyk1976

Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 244
Skąd: podlaskie
Wysłany: 01-12-2011, 06:29   

no to fajnie cz są jakieś części tanie do tego samochodu? ewentualnie ten zawór można wyczyścić? w jakim miejscu on się znajduje.
 
 
jaceksu79 
Forumowicz


Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 850
Skąd: Augustów
Wysłany: 01-12-2011, 13:00   

jorzyk1976 napisał/a:
ewentualnie ten zawór można wyczyścić?


nie spotkałem jeszcze kogoś takiego co by to zrobił

jorzyk1976 napisał/a:
w jakim miejscu on się znajduje


patrząc od przodu na silnik masz go przy błotniku po lewej stronie - zobaczysz tam sporo dochodzących cienkich gumowych przewodów podciśnieniowych

ale chodzisz cały czas po macku - bo nawet jeżeli coś nie tak się dzieje z podciśnieniami to nie oznacza to problemy z zaworem - może być jeszcze wiele nieszczelności np. na mieszkach od egr, turbo....

Bez diagnostyki MUT wymienisz 3/4 napędu i to możesz nie trafić w męczący Ciebie problem
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.