Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wysokie obroty
Autor Wiadomość
aren195612 
Forumowicz

Auto: Space Star GDI 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 384
Skąd: Stargard Szczeciński
Wysłany: 18-08-2011, 19:19   

Ciepły silnik będzie pracował, ECU "widzi" wtedy na pompie około 8Mpa, /5Volt/, czyli powyżej 6,9 Mpa. Walnie błędem 56.
A w sumie po co ta zabawa?, zmierz ile tam jest... tak normalnie, na środkowym pinie.
 
 
Wdowek1 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lip 2011
Posty: 9
Skąd: Mielec
Wysłany: 18-08-2011, 19:32   

Wsumie jestem w pracy i taka przerwa malutka niemam teraz dostepu do woltomierza ale napewno spradze bo spac przez te obroty nie moge :) Dzieki pozdrawiam
 
 
uziok 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 29
Skąd: Wojnicz
Wysłany: 10-12-2012, 19:41   

dołączam się do postu również mam taki problem i błagam o pomoc przepustnica czyszczona ,gdy odpalę silnik obroty podbija do 2 tyś potem spadają do 700 i wraz z wrastająca temp silnika obroty rosną i jak silnik jest ciepły to ma 1500 był wpięty pod komputer lecz żadnych błędów dodam ze podczas jazdy na biegu po puszczeniu gazu na chwilowym spalaniu nie pokazuje się 0.0 tak jak powinno tylko 2.2 bardzo porsze o pomoc
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 10-12-2012, 20:01   

Sprawdzenie samych błędów czasem nie wystarczy bo jeśli jakiś element nie jest całkiem zepsuty, to często nie wywoła błędu a może wpłynąć niewłaściwie na pracę silnika. Zainteresuj się tematem o kablu i programie do diagnostyki tego silnika http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
 
 
uziok 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 29
Skąd: Wojnicz
Wysłany: 10-12-2012, 20:46   

tak tylko ze ja chce auto sprzedac i pasuje mi to zrobić przed sprzedażą a w kupowanie kali nie chce się bawić
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 11-12-2012, 00:00   

Więc poszukaj kogoś z takim kablem ze swojego regionu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.