 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Kontrolka CHECK |
Autor |
Wiadomość |
apikus
Mitsumaniak

Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Sty 2007 Posty: 1929 Skąd: Staniszów
|
Wysłany: 05-09-2011, 10:15
|
|
|
F4lkon napisał/a: | Najbardziej mnie wkurza to, że "magicy" - mam takie wrażenie, nie wierzą mi w to co mówię gdyż ONI nie mogą tej awarii (tak twierdzą) namierzyć ! |
Weź ich na przejażdżkę z podłączonym kompem, może uwierzą |
|
|
|
 |
F4lkon
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2010 Posty: 32 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-09-2011, 10:31
|
|
|
W sobotę do nich dzwoniłem i powiedzieli, że jeździli moim miśkiem właśnie z podłączonym komputerem i nic nie znaleźli , wychodzi na to, że ja sobie to wymyśliłem . |
_________________
 |
|
|
|
 |
daktaris
Mitsumaniak
Auto: Lancer sportback 1.8
Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 56 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 05-09-2011, 14:49
|
|
|
może nagraj wszystko kamerą, następnie zgłoś sie do rzeczoznawcy samochodowego z filmikiem i sie musisz umowić na jazde z nim. jeżeli przy nim wystapią problemy to może wystawi jakieś dokument i z tym do ASO i muszą naprawić jeżeli nie są w stanie naprawić muszą wymienić na towar wolny od wad. jak coś będą burkać to powiedz że już rozmawiałeś z prawnikiem i nie widzisz innej możliwości jak wymiana na 'towar' wolny od wad, w przeciwnym wypadku wystapisz na droge sodową. |
|
|
|
 |
RalfPi
Mitsumaniak
Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 26 Lis 2010 Posty: 3185 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 05-09-2011, 18:41
|
|
|
Kurde.. Chłopaki-rzeczoznawcy itp.. Walisz normalnie do kierownika i mówisz, że chłopaki "walą w ciula"(no chyba, że nie walą).. I krótka piłka z twojej strony albo się sprężą i naprawią to szybciutko albo zrobisz taką chryję, że nikt do nich więcej nie przyjedzie - a jeśli mają jeszcze salon tutaj, to nikt u nich więcej nie kupi. I tyle w temacie - wkurza mnie jak ktoś sobie z człowieka żarty stroi.
Mam nadzieję, że jednak faktycznie nie potrafią znaleźć usterki, a komputer nic nie pokazuje.. |
|
|
|
 |
F4lkon
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2010 Posty: 32 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-09-2011, 21:32
|
|
|
Sorki, ze tak pozno ale ... odebralem dzisiaj autko generalnie nic nie wykryli podlaczali komputer, jezdzili z nim i nic. Powiedzieli mi tylko, ze przeczyscili wszyskie zlaczki, wymienili plyn hamulcowy i na droge powiedzieli, ze jak cos ... i tu moje wkur... osiagnelo zenitu, powiedzialem, ze mam nadzieje iz jestem tu ostatni raz. Do ksiazki serwisowej nic nie wpisali , wiec zazyczylem sobie kopie zlecenia ... w tym momencie mina "magika" BEZCENNA , wiec zrobil ksero zlecenia z piatku i dopisal na nim dlugopisem co niby to oni zrobili !!! tu moje wkurwie... znowu dalo znac o sobie . Mieszkam na Pragie wiec podczas powrotu od nich nic sie na (ich) szczescie nie dzialo . Mam nadzieje, ze faktycznie cos poczyscili i nic sie nie bedzie dzialo generalnie nie jestem zadowolony z ich uslug juz w dniu zakupu, ale to wam koledzy opowiem innym razem .
[ Dodano: 15-09-2011, 14:47 ]
Witam ponownie , słuchajcie ile kosztuje pierwszy przegląd ? Bo niestety zapaliła mi się kontrolka PERIODIC UNSPECTIONS i aż się boję ile zapłace za to "we" Warszawie ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|