Jazda próbna - 2.4 CVT |
Autor |
Wiadomość |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 19-09-2011, 12:26
|
|
|
jaca71 napisał/a: | jurekschroda, To było w USA Ale wydaje się, że jak jest samochód na placu to nie powinno być problemu z przejażdżką.
Z drugiej strony jak czytam że kupujący zastanawia się czy aby 6km na liczniku ASX'a to nie za dużo to oczy otwieram Ja miałem ponad 150mil i nie widziałem problemu... |
Autem niezarejestrowanym i nieubezpieczonym nie wolno wyjezdzac na droge publiczna z wiadomych powodow. Mazna natomiast smialo pojezdzic sobie po terenie prywatnym, np placu dilera jesli ma takowy odpowiedio duzy. W Hondzie bylem kiedys zainteresowany zakupem Accorda w benzynie 2,4 z automatem i nie bylo niestety zadnego takiego do jazdy testowej w Warszawie. Byl natomiast 1 egzemplarz na placu i zaproponowano mi jazde autem bez tablic wlasnie tam. Wszystko zalezy zatem od dealera.
W Szwecji dealerzy maja natomiast super rozwiazanie na wlasnie takie problemy. Auta ktore maja na stocku, czy to nowe czy uzywane i ktore sa wyrejestrowane na czas przestoju u dealera, na okres jazdy probnej dostaja tymczasowa tablice rejestracyjna z pelnym ubezpieczeniem. To universalna rejestracja na jakiekolwiek auto na czas wlasnie jazdy testowej. wklada sie ja za szybe i jazda.... |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
jaca71
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 01 Wrz 2008 Posty: 4696 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 19-09-2011, 12:37
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | W Szwecji dealerzy maja natomiast super rozwiazanie na wlasnie takie problemy. Auta ktore maja na stocku, czy to nowe czy uzywane i ktore sa wyrejestrowane na czas przestoju u dealera, na okres jazdy probnej dostaja tymczasowa tablice rejestracyjna z pelnym ubezpieczeniem. To universalna rejestracja na jakiekolwiek auto na czas wlasnie jazdy testowej. wklada sie ja za szybe i jazda.... |
o tototo - tak właśnie było
mitsu00 napisał/a: | W Hondzie bylem kiedys zainteresowany zakupem Accorda w benzynie 2,4 z automatem i nie bylo niestety zadnego takiego do jazdy testowej w Warszawie. Byl natomiast 1 egzemplarz na placu i zaproponowano mi jazde autem bez tablic wlasnie tam. Wszystko zalezy zatem od dealera. |
A takie rozwiązanie właśnie mi chodziło mi po głowie i stąd ździwienie |
_________________ 1. Mitsubishi Lancer '09 (2008-...)
2. Honda Civic 5dr '98 (2010-...) 
 |
|
|
|
 |
Dario_W
Mitsumaniak
Auto: Outlander 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 341 Skąd: Gdynia 02347/KMM
|
Wysłany: 19-09-2011, 15:54
|
|
|
U nas tak nie jest i całe szczęście. Mamy jak mamy. Na szczęście koledzy z MM są chętni do pomocy. ) |
_________________ :.: Outlander [2010], 110 000 km: Outlander 2.4 CVT Intense+
 |
|
|
|
 |
MetalMania
Forumowicz
Auto: Outlander 2.4 MT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2010 Posty: 107 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: 19-09-2011, 20:52
|
|
|
[quote="Dario_W"]U nas tak nie jest i całe szczęście.[/qu
Racja. Nie chciałbym nowego auta, co to 10 osób go sobie testowało |
|
|
|
 |
Komandor
Mitsumaniak
Auto: OII 2.4 cvt, Romet Ogar 125 ;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 01 Cze 2009 Posty: 493 Skąd: Z morza
|
Wysłany: 20-09-2011, 15:32
|
|
|
U mnie bylo podobnie. Jazda próbna po mieście tylko autem demo. Samochodem "z placu" można było pojeździć tylko po placu. Też bym nie chciał auta które służyło do jazd testowych (no chyba że z odpowiednim rabatem).
pozdro |
_________________ Wolność ma zapach benzyny... |
|
|
|
 |
Dario_W
Mitsumaniak
Auto: Outlander 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 341 Skąd: Gdynia 02347/KMM
|
Wysłany: 21-09-2011, 12:02
|
|
|
Koledzy, już kupiliście, ale dla tych, którzy nie kupili a chcą się przejechać 2.4 CVT - zapraszam. Jeżdżę po całej Polsce, więc zawsze jakoś można się umówić na jazdę próbną. ) |
_________________ :.: Outlander [2010], 110 000 km: Outlander 2.4 CVT Intense+
 |
|
|
|
 |
luckym
Nowy Forumowicz
Auto: OutlanderII 2011 benz.at
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sie 2011 Posty: 18 Skąd: wwa
|
Wysłany: 21-09-2011, 21:02
|
|
|
ok,zatem moja noweczka mozna sie przejechac - adres: W-wa
jak cos to pisz
int+ 2,4 cvt czarny |
|
|
|
 |
MetalMania
Forumowicz
Auto: Outlander 2.4 MT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2010 Posty: 107 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: 22-09-2011, 07:51
|
|
|
Ja służę manualem 2.4 |
|
|
|
 |
tropis
Forumowicz
Auto: Outlander II 2.4 MIVEC CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Wrz 2011 Posty: 41 Skąd: Polska
|
Wysłany: 24-09-2011, 15:43
|
|
|
Dzięki Wam wszystkim za chęć pomocy
Dziś umówiłem się wstępnie z xylen'em na niedzielny śmig outkiem - akurat jesteśmy w tym samym rejonie więc nie trzeba nigdzie gonić.
Dam znać jakie wrażenia - jeśli mnie "porwie" to zamawiam
Jeszcze nie postanowiłem czy kupie teraz czy poczekam na początek roku i zainwestuje w roczniaka (podobno jedzie kilka takich do Polski więc istnieje szansa, że będą trochę tańsze z początkiem roku - chociaż czy opłaca się czekać 4 miechy dla 4 tyś. PLN zniżki? Sprawa do przemyślenia)
Pozdro
[ Dodano: 24-09-2011, 15:59 ]
AAAA... jeszcze jedno przy okazji.
Przeglądając forum zainteresowałem się wspomnianymi przez kogoś, montowanymi w salonie LEDami do jazdy dziennej.
Zawołali za to ok 1500zł.
http://www.mitsubishi.lub...ander/Bezpieczeństwo
Tyle że w jednym salonie polecali, że fajna sprawa, natomiast w innym odradzali twierdząc, że montowali raz czy dwa takie LEDy i klient nie był zadowolony (podobno tandetne wykonanie).
Macie jakieś doświadczenie z LEDami montowanymi w salonach ?? |
|
|
|
 |
lexus
Mitsumaniak lexus

Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 25-09-2011, 15:52
|
|
|
tropis napisał/a: | Zawołali za to ok 1500zł. | . jak to przecierz zdaje się że świat ła do jazdy dziennej od 2011 powinny być obowiązkowe |
_________________
 |
|
|
|
 |
tropis
Forumowicz
Auto: Outlander II 2.4 MIVEC CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Wrz 2011 Posty: 41 Skąd: Polska
|
Wysłany: 25-09-2011, 16:11
|
|
|
Właśnie jestem po jeździe z xylenem !! (za co bardzo dziękuje
Decyzja zapadła - kupuję
Silniki 2.4 i 2.0 to niebo i ziemia - różnica w hałasie ogromna. Przy 2.4 jest zupełnie przyjemnie w kabinie (jak dla mnie).
Więc teraz zostało już tylko odwiedzenie salonu
Tak więc biorę 2.4 CVT, Intense+, dodatkowo: listwę ochronną klapy bagażnika, kuwetę, dywany, alarm, metalic.
Dorzucę jeszcze dzienne LEDy (zaraz będę szukał w necie jak to jest z tym obowiązkiem montowania dziennych w 2011) i mam nadzieje, że wytarguję jeszcze zimówki gratisowo.
U xylen'a podpatrzyłem radio Phantom'a z kamerą cofania i zastanowię się nad przednimi czujkami parkowania - ale nie jestem do końca przekonany czy są mi potrzebne. |
Ostatnio zmieniony przez tropis 27-09-2011, 19:46, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Muciek
Mitsumaniak Amnetyst Black
Auto: O2 FL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 05 Paź 2010 Posty: 896 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 25-09-2011, 16:29
|
|
|
lexus napisał/a: | tropis napisał/a: | Zawołali za to ok 1500zł. | . jak to przecierz zdaje się że świat ła do jazdy dziennej od 2011 powinny być obowiązkowe |
Jest to obowiązkowe, ale tylko w nowych modelach. Jeśli w roku 2011 jest kontynuacja modelu, który wychodził np. od 2007 jak to jest w przypadku Outlandera nie ma konieczności montowania świateł do jazdy dziennej LED w standardzie. Np. X5, który przeszedł lifting nie dawno ma już światła do jazdy dziennej LED w standardzie (RINGI LEDOWE), a X6, który jest produkowany już od 2008 bodajże ma zwykłe światła dzienne, takie jak X5 miał przed liftem - to tylko podałem akurat taki przykład dla rozjaśnienia sytuacji. |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 25-09-2011, 18:51
|
|
|
Muciek napisał/a: | Jest to obowiązkowe, ale tylko w nowych modelach. Jeśli w roku 2011 jest kontynuacja modelu, który wychodził np. od 2007 jak to jest w przypadku Outlandera nie ma konieczności montowania świateł do jazdy dziennej LED w standardzie. Np. X5, który przeszedł lifting nie dawno ma już światła do jazdy dziennej LED w standardzie (RINGI LEDOWE), a X6, który jest produkowany już od 2008 bodajże ma zwykłe światła dzienne, takie jak X5 miał przed liftem - to tylko podałem akurat taki przykład dla rozjaśnienia sytuacji. | No to zes pojechal po bandzie z ta analiza.... Swiatla do jazdy dziennej musza miec wszystkie modele z data produkcji od lutego 2011. A czy swiatla beda w technice LED, czy zwykle zarowki, zalezy juz od producenta. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
xylen
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 Intense Plus CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2011 Posty: 485 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 26-09-2011, 11:20
|
|
|
[quote="tropis"]Właśnie jestem po jeździe z xylenem !! (za co bardzo dziękuje - nie zamaco:) polecam się na przyszłość
Decyzja zapadła - kupuję - gratuluję i przyjemnego użytkowania |
_________________ Outlander 2.4 Intense Plus CVT
Citroen C3 1.6 Sensodrive
 |
|
|
|
 |
lexus
Mitsumaniak lexus

Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 26-09-2011, 12:19
|
|
|
Listwa klapy 150-200zł w necie i kuweta 70zł w aso za to 800zł. ledy 500 w aso 1500 trochę drogo jak za benzynę pomyśl jak będziesz go chciał sprzedać ile dostaniesz są jeszcze disle 2,0 z zeszłego roku |
_________________
 |
|
|
|
 |
|