Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
kompresor do 4g93
Autor Wiadomość
Marilyn 
Forumowicz

Auto: Carisma 98' sedan :)
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 84
Skąd: Szczecin
Wysłany: 20-12-2011, 12:58   

Jakies konkrety mozna prosic odnosnie wlasnie 4g93 ? Jakie modyfikacje sa polecane ?

Wypowie sie ktoś ? Bo jestem zainteresowany, w necie nic nie moglem znalezc na ten temat...
 
 
Kojec 
Mitsumaniak


Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sie 2011
Posty: 204
Skąd: Kąty wrocławskie
Wysłany: 07-03-2012, 22:39   

Gdzie dostanę sportowy wałek rozrzadu?? Z czego to się składa i jakie koszta??
_________________

 
 
misiek2410 
Forumowicz

Auto: 1.8 16v GDi hatchback ;)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 32
Skąd: świdnica
Wysłany: 07-03-2012, 22:42   

jaki silnik masz? a wałek składa się z... wałka ;) chodzi w tym o to że sportowe wałki mają inne krzywki na wałku dłuższe i bardziej "szpiczaste" przez co zawory otwierane sa mocniej i dostaje sie więcej powietrza do silnika... to tak w bardzo okrojonym skrócie ;)
cena uzależniona od silnika i producenta ;] ale od kilku set do kilku tysięcy złotych :)
napisz do nich to dowiesz sie ceny http://promotormocy.pl
Ostatnio zmieniony przez misiek2410 08-03-2012, 15:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pucek 
Nowy Forumowicz
DIY EFI

Auto: 2 Hondy i SpaceWagon
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 27
Skąd: Aalesund
Wysłany: 08-03-2012, 08:50   

misiek2410 napisał/a:
...przez co zawory otwierane sa mocniej i dostaje sie więcej paliwa do silnika...


POWIETRZA!

@Kojec zapytaj sie ich http://www.swiatek.com.pl/go.live.php
 
 
Kojec 
Mitsumaniak


Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sie 2011
Posty: 204
Skąd: Kąty wrocławskie
Wysłany: 08-03-2012, 13:01   

właśnie do nich napisałem, ale po cenach do innych aut taki wałek nie jest drogi, ok 350 zł
_________________

 
 
misiek2410 
Forumowicz

Auto: 1.8 16v GDi hatchback ;)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 32
Skąd: świdnica
Wysłany: 08-03-2012, 15:54   

pucek napisał/a:

POWIETRZA!

Pucek wybacz mój błąd :)
 
 
Kamil_Ziomek 
Mitsumaniak

Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 648
Skąd: Żyraków
Wysłany: 08-03-2012, 20:14   

pucek, w silniku z zapłonem iskrowym to mieszanki powietrza z paliwem :D ( nie dotyczy bezpośredniego wtrysku) Żeby jeszcze zwiększyć moc silnika można dobrać długość układu ssącego i wydechowego.
_________________
Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 08-03-2012, 23:06   

Kojec napisał/a:
...ale po cenach do innych aut taki wałek nie jest drogi, ok 350 zł

:badgrin: :badgrin: :badgrin:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Kamil_Ziomek 
Mitsumaniak

Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 648
Skąd: Żyraków
Wysłany: 10-03-2012, 11:14   

Ja bym bezpiecznie liczył z tysiaka na wałek. Za 350 zł to do una można kupić do malucha koło 250 zł do innych auto cena mocno idzie w górę.
_________________
Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 
 
Marilyn 
Forumowicz

Auto: Carisma 98' sedan :)
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 84
Skąd: Szczecin
Wysłany: 29-03-2012, 16:29   

A czy ktos sie wypowie na temat zwiekszenia mocy w GDI ? Bo akurat mam auto doszczetnie rozebrane (zostal tylko wal korbowy i blok silnika;D) wiec mozna by bylo cos sprobowac; )
 
 
tpodsiadlo 
Forumowicz


Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 430
Skąd: sokolow mlp
Wysłany: 08-04-2012, 19:16   

to moze ja sie podepne pod temat kompresora.
zbliza mi sie swap na 2.0 v6, a moj silnik (2.0 16v) pojdzie do eclipsa zamiast 1.8
czy jest sens BARDZO MALYM kosztem zalozyc do tego (v6) kompresor? (kompresor mialbym w cenie zlomu z jakiegos vw)
i nie stroic (mysle ze przy takim cisnieniu sama przeplywka oryginalna wystarczy zeby podac ciut wieksza dawke paliwa ewentualnie tymi nieszczesnymi rezystorkami )

ale na pewno nie chce pchac sie w koszty

moc porownywalna z rekinowymi 2.5 v6 mi zupelnie wystarczy
_________________
To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych :)
=========================
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.