kompresor do 4g93 |
Autor |
Wiadomość |
Marilyn
Forumowicz
Auto: Carisma 98' sedan :)
Dołączył: 08 Mar 2008 Posty: 84 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 20-12-2011, 12:58
|
|
|
Jakies konkrety mozna prosic odnosnie wlasnie 4g93 ? Jakie modyfikacje sa polecane ?
Wypowie sie ktoś ? Bo jestem zainteresowany, w necie nic nie moglem znalezc na ten temat... |
|
|
|
 |
Kojec
Mitsumaniak

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sie 2011 Posty: 204 Skąd: Kąty wrocławskie
|
Wysłany: 07-03-2012, 22:39
|
|
|
Gdzie dostanę sportowy wałek rozrzadu?? Z czego to się składa i jakie koszta?? |
_________________
 |
|
|
|
 |
misiek2410
Forumowicz
Auto: 1.8 16v GDi hatchback ;)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2011 Posty: 32 Skąd: świdnica
|
Wysłany: 07-03-2012, 22:42
|
|
|
jaki silnik masz? a wałek składa się z... wałka chodzi w tym o to że sportowe wałki mają inne krzywki na wałku dłuższe i bardziej "szpiczaste" przez co zawory otwierane sa mocniej i dostaje sie więcej powietrza do silnika... to tak w bardzo okrojonym skrócie
cena uzależniona od silnika i producenta ;] ale od kilku set do kilku tysięcy złotych
napisz do nich to dowiesz sie ceny http://promotormocy.pl |
Ostatnio zmieniony przez misiek2410 08-03-2012, 15:55, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
pucek
Nowy Forumowicz DIY EFI
Auto: 2 Hondy i SpaceWagon
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 03 Lut 2011 Posty: 27 Skąd: Aalesund
|
Wysłany: 08-03-2012, 08:50
|
|
|
misiek2410 napisał/a: | ...przez co zawory otwierane sa mocniej i dostaje sie więcej paliwa do silnika... |
POWIETRZA!
@Kojec zapytaj sie ich http://www.swiatek.com.pl/go.live.php |
|
|
|
 |
Kojec
Mitsumaniak

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sie 2011 Posty: 204 Skąd: Kąty wrocławskie
|
Wysłany: 08-03-2012, 13:01
|
|
|
właśnie do nich napisałem, ale po cenach do innych aut taki wałek nie jest drogi, ok 350 zł |
_________________
 |
|
|
|
 |
misiek2410
Forumowicz
Auto: 1.8 16v GDi hatchback ;)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2011 Posty: 32 Skąd: świdnica
|
Wysłany: 08-03-2012, 15:54
|
|
|
pucek napisał/a: |
POWIETRZA! |
Pucek wybacz mój błąd |
|
|
|
 |
Kamil_Ziomek
Mitsumaniak
Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 648 Skąd: Żyraków
|
Wysłany: 08-03-2012, 20:14
|
|
|
pucek, w silniku z zapłonem iskrowym to mieszanki powietrza z paliwem ( nie dotyczy bezpośredniego wtrysku) Żeby jeszcze zwiększyć moc silnika można dobrać długość układu ssącego i wydechowego. |
_________________ Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 08-03-2012, 23:06
|
|
|
Kojec napisał/a: | ...ale po cenach do innych aut taki wałek nie jest drogi, ok 350 zł |
|
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Kamil_Ziomek
Mitsumaniak
Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 648 Skąd: Żyraków
|
Wysłany: 10-03-2012, 11:14
|
|
|
Ja bym bezpiecznie liczył z tysiaka na wałek. Za 350 zł to do una można kupić do malucha koło 250 zł do innych auto cena mocno idzie w górę. |
_________________ Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 |
|
|
|
 |
Marilyn
Forumowicz
Auto: Carisma 98' sedan :)
Dołączył: 08 Mar 2008 Posty: 84 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 29-03-2012, 16:29
|
|
|
A czy ktos sie wypowie na temat zwiekszenia mocy w GDI ? Bo akurat mam auto doszczetnie rozebrane (zostal tylko wal korbowy i blok silnika;D) wiec mozna by bylo cos sprobowac; ) |
|
|
|
 |
tpodsiadlo
Forumowicz

Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Mar 2010 Posty: 430 Skąd: sokolow mlp
|
Wysłany: 08-04-2012, 19:16
|
|
|
to moze ja sie podepne pod temat kompresora.
zbliza mi sie swap na 2.0 v6, a moj silnik (2.0 16v) pojdzie do eclipsa zamiast 1.8
czy jest sens BARDZO MALYM kosztem zalozyc do tego (v6) kompresor? (kompresor mialbym w cenie zlomu z jakiegos vw)
i nie stroic (mysle ze przy takim cisnieniu sama przeplywka oryginalna wystarczy zeby podac ciut wieksza dawke paliwa ewentualnie tymi nieszczesnymi rezystorkami )
ale na pewno nie chce pchac sie w koszty
moc porownywalna z rekinowymi 2.5 v6 mi zupelnie wystarczy |
_________________ To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych
========================= |
|
|
|
 |
|