Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:52
Sonda lambda do silnika 2,4 4g69
Autor Wiadomość
gregszczytno 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lis 2013
Posty: 11
Skąd: Szczytno
Wysłany: 27-09-2017, 10:04   

Wracając do tematu :)
-filtr powietrza wymieniony,
- komp zrestartowany
- jazda na samej benzynie

błąd powrócił po około 30 km jazdy - ten sam z tymi samymi odczytami korekt - do tego dodam że od początku bez kontrolki odczyty korekt w podobnym wysokim stanie.
Spalanie jakieś 17 l/100
żeby opisać to dokładnie od kiedy to się dzieje.
- auto mam już około 4 lat - pierwsze 3 jeździło w trasy non stop ostatni rok tylko miasto - żona jeździ do pracy.
- wymieniona była sonda lambda jak pisałem do tego tłumik końcowy po jakimś niewielkim czasie wyskoczył w/w błąd
- samochód w pełni sprawny z regulowanymi zaworami i serwisowaną instalacją gazu - wszystkie filtry na czas i ogólnie kontrolowany pod kątem wtryskiwaczy, świec itp spraw.

Obecnie jestem trochę w kropce bo nie mam pomysłu w którą stronę naprawiać czy sondy czy jakieś inne elementy samochodu :/
Dziś wymieniają mi sworznie, koń. drążków i "banany" przy okazji mają mechanicy spojrzeć na ten chek - jestem ciekawy co wymyślą.
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 27-09-2017, 11:59   

podobny problem miał kolega z wtryskami w turbo, dwa z nich zasysały lewe powietrze,on wymieniał oringi na wtryskiwaczach dolne i górne ,po tym uszczelnieniu błędu już nie było
 
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 27-09-2017, 13:55   

radek79 napisał/a:
podobny problem miał kolega z wtryskami w turbo, dwa z nich zasysały lewe powietrze,on wymieniał oringi na wtryskiwaczach dolne i górne ,po tym uszczelnieniu błędu już nie było
A to nie powinno się objawiać laniem paliwa w okolicy wtrysków?
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 27-09-2017, 17:02   

elektryk napisał/a:
radek79 napisał/a:
podobny problem miał kolega z wtryskami w turbo, dwa z nich zasysały lewe powietrze,on wymieniał oringi na wtryskiwaczach dolne i górne ,po tym uszczelnieniu błędu już nie było
A to nie powinno się objawiać laniem paliwa w okolicy wtrysków?

we wtryskach są górne i dolne uszczelniacze,na pewno nie lały na zewnątrz,uszczelniacze do kupienia tylko w aso mitsu

[ Dodano: 27-09-2017, 21:11 ]
to się fachowo nazwa poduszka wtryskiwacza
 
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 27-09-2017, 21:15   

radek79 napisał/a:
we wtryskach są górne i dolne uszczelniacze,na pewno nie lały na zewnątrz
Jak to rozumiem, górne uszczelniają wtryskiwacz w gnieździe w listwie a dolne w gnieździe w głowicy/dolocie. W listwie/wtrysku panuje ciśnienie od paliwa, w pierwszy przypadku lałoby paliwem non-stop, w drugim wymuchiwałoby paliwo podczas sprężania i wydechu a mogłoby zasysać powietrze podczas wdechu. Tak czy siak rozlane paliwo w okolicy silnika grozi pożarem i raczej byłoby wykrywalne przez inne objawy typu zapach, dymienie, ślady na innych elementach silnika, etc
radek79 napisał/a:
uszczelniacze do kupienia tylko w aso mitsu
Do 2.0 są do kupienia zamienniki na alledrogo, do 2.4 nie wiem. Uszczelnienia górne to są normalne oringi, powinno się coś dobrać w sklepie z uszczelkami.
 
 
rogalskim2016 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2019
Posty: 1
Skąd: łódź
Wysłany: 03-02-2019, 15:22   

toyka, czesc kolego mozesz podac mi jesli pamietasz numer katalogowy sondy ??

[ Dodano: 03-02-2019, 15:31 ]
4 Oxygen Sensor (Rear) Heater System czy ktos wie która to sonda , ktos zna numer katalogowy ??
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21019
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 03-02-2019, 15:45   

rogalskim2016 napisał/a:
4 Oxygen Sensor (Rear) Heater System czy ktos wie która to sonda , ktos zna numer katalogowy ??

Tutaj masz pokazane rozmieszczenie i oznaczenie sond w silniku 2.4.

Jeśli potrzebujesz tej No. 1. 4 cylinder oxygen sensor (Rear) to ma oznaczenie MN153037.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.