 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Problemy z odpalaniem |
Autor |
Wiadomość |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 31-08-2010, 19:43
|
|
|
To właśnie on jest odpowiedzialny za obroty biegu jałowego. Napisałeś że dodawanie gazu pomaga, więc przypuszczalnie krokowiec niedomaga. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
Rajek
Forumowicz fajek

Auto: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 182 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 31-08-2010, 19:52
|
|
|
wojtas021180 napisał/a: | To właśnie on jest odpowiedzialny za obroty biegu jałowego. Napisałeś że dodawanie gazu pomaga, więc przypuszczalnie krokowiec niedomaga. |
pomaga dodawanie gazu podczas "kręcenia" rozrusznika, kiedy silnik jeszcze nie odpalił.
[ Dodano: 31-08-2010, 19:54 ]
a jak już odpali to jak dodam gwałtownie gazu to się dławi i często zgaśnie, ale potem już nie ma problemu z odpaleniem. |
_________________
 |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 31-08-2010, 23:55
|
|
|
Może napiszę inaczej. Nie tak dawno padł mi krokowiec, objaw był podobny (problem z odpaleniem). Możesz sprawdzić jeszcze czujnik położenia przepustnicy. ECU i jego połączenie też warto sprawdzić, to że wymieniałeś kondemsatory nic nie znaczy, mogły się wylać ponownie. Lub coś innego mogło upalić się w ECU. To są tylko moje przypuszczenia. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 01-09-2010, 09:34
|
|
|
może brudna przepustnica , chociaż pomogłoby wtedy przyciskanie gazu.. nie wiem :)
[ Dodano: 01-09-2010, 12:34 ]
może przepływomierz głupieje? - czy dziła i jeździ dobrze? - jak silnik nie wie że jest zimny to też może dziwnie zapalać. |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
Rajek
Forumowicz fajek

Auto: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 182 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 01-09-2010, 18:53
|
|
|
może i przepływka, ale jak już odpali i go zgasze to jest ok, tzn. z następnymi odpaleniami nie ma problemu.
[ Dodano: 05-09-2010, 11:36 ]
ciśnienie paliwa 2,5 bara, za mało chyba.
aż się boje wymieniać pompę czytałem, że trzeba zdejmować bak? to konstruktorom sigmy nie wyszło niestety, szkoda, że pod siedzeniem nie ma żadnego wejścia, jak w 90 % samochodów, ale cóż... |
_________________
 |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 09-09-2010, 00:25
|
|
|
Rajek, sprawdzałeś szczelność przewodów paliwowych, może gdzieś się zapowietrza i przez to są problemy z odpalaniem |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
|
|